ostesaks Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 http://www.tudou.com/programs/view/iz4pdXMAVVA/ UTROLIG vanskelig. Hahaha, jeg synes synd på han som spiller det. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Trur jeg hadde klikka i vinkel Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sett de første 12 minuttene. Satan den er vanskelig.. Flink han som spiller da.. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Fy faen, den var ond. Spesielt irriterende må det være når skulte mynter dukker opp på de mest ugunstige stedene. Endret 13. april 2007 av dracula Lenke til kommentar
fizzmann Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Haha, stakkars fyr som spiller, hadde svartna helt for meg Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lo godt av denne, men tror seriøst jeg aldri hadde gaddet å fullføre første bane engang. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 å herregud. Fikk nesten fnatt av bare og se på han stakkaren som spilte. Dette er Mario Defrag mod for dere som har spilt defrag modden til Quake 3 tidenes beste mod quoter en på sida der. That's like Mario made by Satan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Så på i 3 minutter og fikk vondt langt inne i sjelen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 :!: Nesten som å se meg dette på orginale Mario... Klarer å dø på de mest utrolige stedene (dvs. letteste). Kanskje dette er mitt personlige helvete... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er nok det helvetet de ONDESTE og jævligste forbryterne kommer til. De blir planta foran en nintendo og må spille gjennom hele. Så får de kanskje slippe ut til en annen del av helvete..eller spille om igjen. Mwahaha. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sikker på at dette ikke super mario the lost levels (SMB2 i japan)? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Stakkars, en å sløse så mye tid på noe så... Sinsykt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 hehe... har spillt litt defrag på q3 og blitt rimelig frustrert mange ganger. Blir nesten varm inne i meg (varm og forbanna) når jeg ser på denne Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette er ikke en mod som frister og skaffe seg! Peiling han som spiller ja.. jeg er iallefall veldig imponert.. Kan dette bli ett alternativ til dødsstraff i Norge? At man må gjennom spillet før man kan gå fritt igjen.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sikker på at dette ikke super mario the lost levels (SMB2 i japan)? 8379234[/snapback] Nope, er ikke det Har Lost Levels på SNES (ektrastuff på Super Mario Allstars), og av det lille jeg spillte var det helt vanlige levler.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ok, tenkte det kanskje kunne være det ettersom det har rykte på seg for å være sykt vanskelig? (jaja, kanskje ikke da) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, npr jeg tenker over de er levlene mye vanskeligere enn vanlige Men det er som sagt ikke lost levels Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) De er nok vanskligere.. men, ikke såpass vansklige! Det var rett og slett mario fra helvette.. etter at jeg fikk sett det ferdig! Helt umulige greier! Edit: Angående lost levels, så har jeg jo prøvd det på emulator.. og, tenkte over at det var vanskligere enn de andre, men trodde det kun var fordi jeg ikke visste om noen hemmeligheter.. Endret 14. april 2007 av Sigurd_m Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lo meg ihjel når han hoppet opp i første usynlige pengekasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå