Holmgang Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe Asus A8Js, men så nå så jeg det at den nye plattform-teknologien "Santa Rosa" kommer i Mai. Det jeg lurer på er om det er lurt å vente til da, eller bra bestille A8Js nå. Jeg vil ha laptop tidligst mulig, og venter ikke lenger enn til sommerferien siden jeg da skal ut å reise og gjerne vil ha den med meg. Men vil det kommer laptop med den nye plattform-teknologien i Mai eller rett etter, eller vil det ta en stund før den kommer? Og vil de nye laptopene bli dyre? Håper på svar raskt, og tusen takk på forhånd Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Ingen som har noen formening? Lenke til kommentar
katalm Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ingen som har noen formening? 8381249[/snapback] det kommer hele tiden noe bedre... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ift spillytelse så tror jeg det er lite å hente på neste generasjon i 14"-klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå