CFD Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Har et spørsmål som jeg lurer på: Hvorfor trenger vi Vertikal Steilhet inn i blandetrinnet? Noen som vet det? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Litt mer detaljert spørsmål kanskje? Kan jo være mange grunner det... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Vell det er 1grunn. Spørsmålet er helt relevant det.. (Du burde ha gått noen år på skole for og vite svaret..) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har gått 11 år på skole Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Vell jeg tenkte etter ungdomskolen da. Du får så mye Vranglære der at det er helt styggt.. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvorfor trenger vi Vertikal Steilhet inn i blandetrinnet? Det er fordi at hvis vi hadde hatt den Horosontal eller ikke i det hele tatt ville blandetrinnet blitt trinnløst og det ville medført at Steilhet-komponenten hadde blitt reservert og gått i lufta ettersom man ikke har noen spenningsregulator som sperrer for større strøm enn 1A gjennom utgangen til Vertikalen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå