finfyr Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har en ekstern disk koblet til maskinen, og på disken finnes masse mp3 som er importert i iTunes. Men støtt og stadig får jeg melding om at en ikke finner filene på den eksterne disken. Det har slått meg at det kan være pga. at jeg av og til ikke starter maskinen med den eksterne tilkoblet. Fryktelig irriterende å måtte fjerne all mp3 fra itunes, og legge til mp3mappene omtrent hver gang. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Problemet er at si at du har kobla i en printer pluss den eksterne. Og du drar ut printeren da blir det byttet navn på stasjonen som hardisken er koblet til! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Printeren min får ikke noen stasjonsbokstav... Men kan det ikke endres i itunes hvilken disk den skal finne filene i, eller noe? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ja, altså ta i eksempel en minnepenn da! Den får stasjonsbokstav, du drar ut den så får den eksterne en ny stasjonsbokstav og det oppdateres ikke i iTunes! Jeg vet ikke om det er mulig og gi en fast stasjonsbokstav du må nesten søke på google etter det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå