Gå til innhold

ECS ultraportabel..Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Fått tilbud om en ECS maskin med følgende specs

Grunnmodell: ECS Elitegroup 223 Bærbar PC grunnmodell 12"Wide skjerm DVDRW

Harddisk: SEAGATE MOMENTUS 5400.3 160GB ATA 2.5IN 12.5MS 5400RPM 8MB NS

Operativsystem: MICROSOFT Windows XP PRO OEM Norsk SP2

CPU: INTEL PENTIUM M 760 2.00GHZ UFCPGA FSB533 2MB CACHE BOXED NS

Mini PCI: INTEL PRO/ WIRELESS 2915 MPCI .11ABG TRAY

-VIKING 1GB SO-DIMM DDR 333MHz PC2700

9 mnd gammel så fremdeles garanti..noe bråk fra kjølevifte ifølge eier. Pris mellom 5-7000,-

Noen synspunkter her. haster da jeg trenger ny pc fort og denne virker ganske bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pentium M-prosessor blant annet gjør den en del eldre enn det som selges nå om dagen.

8377060[/snapback]

kjøper ikke dette argumentet... Pentium M er en relativt kraftig prosessor som holder i lange baner til trådstarters bruksområder, og legger du i tillegg til at den (såvidt jeg vet) bruker mindre strøm enn Yonah/Merom-prosessorene, så vil jeg si at det er ett bedre valg i en ultraportabel.

Lenke til kommentar

så er dette er greit kjøp synes dere? har hatt ECS en gang tidligere og var da irretert over viftestøy og batterilevetid, og har derfor lurt på å kjøpe ny pc istedet for brukt. er da evt denne

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10508284

ha mener dere er det beste kjøpet for en fattig student som ikke vil bruke mer en maks 5 lapper, takker for alle svar her.

Lenke til kommentar
Pentium M-prosessor blant annet gjør den en del eldre enn det som selges nå om dagen.

8377060[/snapback]

kjøper ikke dette argumentet... Pentium M er en relativt kraftig prosessor som holder i lange baner til trådstarters bruksområder, og legger du i tillegg til at den (såvidt jeg vet) bruker mindre strøm enn Yonah/Merom-prosessorene, så vil jeg si at det er ett bedre valg i en ultraportabel.

8378144[/snapback]

Var litt kjapp med den, har PM selv, og det holder klart det. Vikitgere er det no kat maskina faktisk er ganske tung til å være en tolv-tommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...