odals_kim Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fått tilbud om en ECS maskin med følgende specs Grunnmodell: ECS Elitegroup 223 Bærbar PC grunnmodell 12"Wide skjerm DVDRW Harddisk: SEAGATE MOMENTUS 5400.3 160GB ATA 2.5IN 12.5MS 5400RPM 8MB NS Operativsystem: MICROSOFT Windows XP PRO OEM Norsk SP2 CPU: INTEL PENTIUM M 760 2.00GHZ UFCPGA FSB533 2MB CACHE BOXED NS Mini PCI: INTEL PRO/ WIRELESS 2915 MPCI .11ABG TRAY -VIKING 1GB SO-DIMM DDR 333MHz PC2700 9 mnd gammel så fremdeles garanti..noe bråk fra kjølevifte ifølge eier. Pris mellom 5-7000,- Noen synspunkter her. haster da jeg trenger ny pc fort og denne virker ganske bra Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis det er en tolver du vil ha, og kan legge i et par hundrelapper over 7000, kjøper du heller denne. Kan du ha en 14-tommer, så er mulighetene flere. Isåfall bør du si et par ord om bruksområder, krav til maskina osv. Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 får den for 5000,- kun brukes til internett, word etc, ikke spill link til pc l http://www.ecs.com.tw/ECSWebSite/Products/...nuID=57&LanID=0 kom med innspill Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Pentium M-prosessor blant annet gjør den en del eldre enn det som selges nå om dagen. Den er ganske liten, men likevel tung (2,3). Mener du får mer for pengene ved å kjøpe en 14-tommer (eksempel), men vil du ha en tolver, får du ingen nye som er billigere. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Pentium M-prosessor blant annet gjør den en del eldre enn det som selges nå om dagen. 8377060[/snapback] kjøper ikke dette argumentet... Pentium M er en relativt kraftig prosessor som holder i lange baner til trådstarters bruksområder, og legger du i tillegg til at den (såvidt jeg vet) bruker mindre strøm enn Yonah/Merom-prosessorene, så vil jeg si at det er ett bedre valg i en ultraportabel. Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 så er dette er greit kjøp synes dere? har hatt ECS en gang tidligere og var da irretert over viftestøy og batterilevetid, og har derfor lurt på å kjøpe ny pc istedet for brukt. er da evt denne http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10508284 ha mener dere er det beste kjøpet for en fattig student som ikke vil bruke mer en maks 5 lapper, takker for alle svar her. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Pentium M-prosessor blant annet gjør den en del eldre enn det som selges nå om dagen. 8377060[/snapback] kjøper ikke dette argumentet... Pentium M er en relativt kraftig prosessor som holder i lange baner til trådstarters bruksområder, og legger du i tillegg til at den (såvidt jeg vet) bruker mindre strøm enn Yonah/Merom-prosessorene, så vil jeg si at det er ett bedre valg i en ultraportabel. 8378144[/snapback] Var litt kjapp med den, har PM selv, og det holder klart det. Vikitgere er det no kat maskina faktisk er ganske tung til å være en tolv-tommer. Lenke til kommentar
odals_kim Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 okay så dere mener at PM er bra, men at ECS er ganske tung til 12" å være? så hva mener dere er det beste kjøpet for meg da. satse nytt eller brukt som i dette tilfellet. noen som vet varmeutviklingen på PM, og holbarhet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå