Tor Rasmussen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kjøper jeg Guitar Hero II til PS2 eller Xbox360? Hjelp meg her. For og imotlisten min. Jeg kjøper det til PS2 fordi: -Der har jeg Guitar Hero 1 fra før, og dermed får jeg 2 gitarer og mulighet for co-op. -Jeg har mange sanger, og må ikke betale på Live for å laste ned favorittene. -Guitar Hero er et kjekt vorschpiel-spill, og LANGT flere har PS2 enn 360, så jeg slipper å drasse med meg hele konsollen. Jeg kjøper det til Xbox360 fordi: -Jeg kan sammenligne meg mot friends på listen min. -Litt bedre grafikk (jeg er grafikkhore) -Mulighet for ytterligere nye sanger på Live som pr i dag ikke finnes til hverken GH 1 eller 2. Jeg kjøper det IKKE til PS2 fordi: -Jeg går glipp av Live-muligheten for framtidige sanger. -Jeg har ingen å sammenligne meg mot foruten fulle venner på vorschpiel. -Den har ingen pedalutgang. Jeg kjøper det IKKE til Xbox360 fordi: -Det er idiotisk å ha GH 1 til PS2 og GH2 til 360. -Jeg har 2 gitarer, men kan ikke spille co-op pga de er ti forskjellig system. -Gitaren til XBox360 med stor sannsynlighet har en "feil" som kanskje blir oppgradert via software senere. -Det er dyrt å kjøpe ekstra sanger nå man vil ha ÉN spesiell sang, og den er bundlet med 2 uniteressante sanger. Prisforskjellen er minimal her i Danmark. 549,- for GH2 til PS2 og 599,- til Xbox360. Noen som kan legge en tunge på vektskålen for meg. Jeg står midt i mellom. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) jeg ville tatt GH2 360 version pga av 1 ting : Nye lastbare sanger i fremtiden, og tenk vist det kommer det blir mulig å spille sammen online Endret 13. april 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva er viktigst for deg da? Ha det kult med real life friends, eller online friends? For meg blir dermed valget innlysende, og for meg er det den viktigste grunnen i listene di. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Men det er det. Hadde man kunne jamme med en kompis co-op over Live hadde det ikke vært tvil. Vi vet jo heller ikke om det vil være mulighet i framtiden. Derfor heller jeg kanskje litt mot PS2 versjonen pr i dag ja. Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg ville definitivt gått for 360-versjonen, både på grunn av punktene du selv lister opp, men også fordi det er utrolig trivelig å få achievements. Dessuten er grafikken merkbart bedre, og gitaren er steintøff. (FYI: Jeg har GHI & GHII til PS2, men er allikevel knallfornøyd med å ha investert i 360-utgaven) My two cents. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå