Gå til innhold

Trenger hjelp til et stort cms-prosjekt

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er websjef på en nettportal for flere band. Jeg tenkte å lage et cms omtrent slik:

- En felles portal med bilde og link til alle bandene. Må ha muligheten til å lage et skin selv. På forsiden her skal det være en seksjon med nyheter og annonsering av konserter. Det skal være en egen seksjon for lytting/nedlasting av mp3 her, samt en gjestebok som skal være felles for alle bandene. Skal kunne logge inn som admin og redigere innhold.

- Hvert band skal ha sin egen hjemmeside, med sitt eget design. Bandet skal kunne logge seg inn og redigere sin egen side. Nyheter og konserter som bandet legger ut på sin side skal også vises på forsiden. Bandene skal aller helst ha hver sin personlige gjestebok, men alle innleggene fra alle bandene skal samles på hovedportalens hjemmeside.

Min erfaring er at det stort sett er ganske oversiktlig hvordan man skal administrere en slik side, men problemet er å lage skins, så en form for wysiwyg skin-editor hadde vært flott.

Det store spørsmålet her er selvsagt hvilket cms jeg skal velge. Gratis er fint, men betaler gjerne for å få noe som er riktig.

Noen som har tips? Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...