EspenFe Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg ringte nettopp komplett.no for å bestille noen deler. Jeg bestilte Zalman CNPS9700LED til min prossesor og kjølepaste Arctic Silver 5. Jeg spurte om jeg fikk avslag, og det gjorde jeg. 56kroner fikk jeg avslag for. Vet at dette ikke er mye, men det er litt. Har handlet hos komplett i noen år no, og ja, de har god kundeservice. Hilsen en fornøyd komplettkunde -Espen Lenke til kommentar
rogerthat Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bestilte en harddisk i går men den har ikke blitt sendt ennå og da jeg spurte om hvorfor så var det fordi det var mye å gjøre etter påske , og det er uviss om den blir sendt i dag heller. Vet du om de er sendt deg varene du har bestilt? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Til meg sa han Mandag. jeg reagerte på det. Jeg sa hvis han sendte den først på mandag, så avbestiller jeg Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bestilte PCen min fra Komplett 3 April, er ennå ikke sent. Synes det er litt skuffende at det skal ta så lang tid, men forstår det hvis de har mye og gjøre og at det nettopp har vært påske. Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hehe, tuftez.. Bestilte pc hos de like etter jul, og det var på en onsdag. Pcn var hos meg på mandag neste uke, og er ikke det raskt, så vet ikke jeg! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Tjener jo ikke akkurat så mye på "rabatten" da man får sendt varene i postoppkrav. Blir vel billigere uansett når man bestiller og betaler direkte og får det tilsendt på billigste måte Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bestiller ein god del i frå komplett.no og er ganske fornøyt med dei og dei har god kunndesevic med har gått over til psdata no på grunn at eg får veldig gode rabatter og har eigen konsulent der. Eg kan godt anbefale komplett og psdata til dei som skal kjøpe ting der. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har bestilt meg ASUS P5W DH Deluxe fra PSdata. Har kortet nå. Det følgte ikke med skruer. ! Veldig dårlig. Synes de skal sjekke det først. Måtte ty til en server for å få skruer . Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er jo ikkje vanlig at det følger med skruer når du kjøper eit hovedkort. Du får skruer med når du kjøper eit kabinett. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er jo ikkje vanlig at det følger med skruer når du kjøper eit hovedkort. Du får skruer med når du kjøper eit kabinett. 8375055[/snapback] Stemmer det, kan abselutt ikke regne med å få skruer med hk, tror ikke du finner noen i det hele som leverer med skruer.. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Og dere må huske at komplett og driver og utvider / endrer på lageret sånn at det er ikke het system dær .... + at det er rett etter påske og -Djgunnah Lenke til kommentar
andylove Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har alltid fått god service i den forstand at ting jeg bestiller alltid kommer fort og det ikke er noe feil med leveransen. Veldig pålitelig! Litt synd at jeg sendte en mail for en tre uker tilbake og spurte etter Antec P182 kabinett, men har ikke fått noe svar ennå Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har bestilt en del ting fra Komplett selv, har ikke hatt noen problemer. VEl, tok litt tid før jeg fikk penger tilbake på en angrerettssak, men det er forsåvidt greit nok. Har ingenting å utsette på dem ellers. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Alt jeg har bestlit fra Komplettt innen en uke, untatt hvis jeg bestilite i høytider/ferier, er godt fornøyd med alt jeg har kjøprt Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg har bestilt meg ASUS P5W DH Deluxe fra PSdata. Har kortet nå. Det følgte ikke med skruer. ! Veldig dårlig. Synes de skal sjekke det først. Måtte ty til en server for å få skruer . 8374984[/snapback] Pleier ikke å følge skruer med hovedkort, iallefall ikke på de jeg har bestilt opp gjennom tidene (bl.a. ASUS / MSI / Gigabyte / ASRock). Som tidligere sagt er det kabinettet skruene skal følge med. Klag heller på kabinettet hvis skruer ikke medfølger. Ser også at du sier at du synes butikken burde sjekke det? Jeg hadde blitt sur hvis jeg mottok noe som hadde vært åpnet (brutt forseiling/embalasje), fra en butikk. Endret 13. april 2007 av ^kissa^ Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 har handlet mye på komplett jeg og, den butikken har kjempe service. hadde problemer med dataen. de hjalp meg meget bra. svarte på telefonen med en gang og. de har lit høyere priser men det er verdt å betale litt mer for service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå