medlem-130744 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Pen bil, så ut som det var god lakk på den..Og hvis du skall ha spioler på den, gå for Gruppe A spoileren.. Den er så mye penere å se på enn den vanlige 850 glassfiber plata noen kaller spoiler. Hver sin smak, dette er min. 8713674[/snapback] Du setter ikke en gruppe A spoiler på et 86+ bagasjelokk, det ser horribelt ut og det vet alle. Margrete vil uansett ha den orginale 240-spoilern.. 8713689[/snapback] Hva er så horribelt med det? Synes det blir ett pent syn.. Men hvis det er bestemt hvilken spoiler det skall være på 240`n avslutter vi denne diskusjonen å følger ivrige med i workloggen her 8713706[/snapback] Vil bare nevne grunnen da: Det passer litt dårlig med gruppe a spoilern på hennes bagasjelokk, iogmed at det er kurva veit du.. mens spoilern er helt flat. Hu kan godt sette på den spoilern, men da "må" hun også skifte bagasjelokk.. Er bare snakk om å ha ting "100% korrekt".. såklart, den ser fremdeles pen ut da, på ny-typen lokket, men ikke noe godt valg i bunn og grunn. men ja, hun har bestemt seg for å holde bilen så orginal som mulig, så vil ha 240-spoilern.. Er vel blitt avbilda på en av tidligere sider.. 8713725[/snapback] Ja.. Så var det bagasje lokket som er avrundet ja.. Det er ikke pent, samme hvilken spoiler du setter på Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Åssen har du klart å bulke høyre hjulbue bak? Men felgene var veldig fine, og strøkne Ble mye bedre med en gang det vetts. 8713676[/snapback] jeg hakke bulka en dritt jeg! gammern som eiden den før som har klart det..... Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Hei og hå! her har det skjedd mye siden jeg var her sist Har vært lettere distrahert en stund av Volvo the hunt konkurransen, noen som også prøvde seg?? dægern det var ikke lette saker.. menmen nå er siste svart levert og det er lov å håpe på en en brand new XC 90 er innen rekkevidde... (hahaha særlig......). vasket bilen her på søndag, prøvde å polere, kom så langt som å ta ferdig bagasjelokket... før det ble drøyt fuktig i luften og det funka dårlig så håper på bedre vær snart apropo lakken... ser jo fin ut på avstand,men titter man litt nærmere på dørene foran er det "fullt" av sånne små rust prikker... men det er bare i lakken så vist jeg vet, men hvordan får jeg det vekk uten å lakkere om hele bilen?? hvis det går an da... Endret 30. mai 2007 av MargreteNSK Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 ta å lag deg en profil på www.forum.volvoforum.no norges største volvoforum. alltid kjekt med nye kvinnelige medlemmer og der finner du det meste du trenger, hjelp til ting og tang ! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 apropo lakken... ser jo fin ut på avstand,men titter man litt nærmere på dørene foran er det "fullt" av sånne små rust prikker... men det er bare i lakken så vist jeg vet, men hvordan får jeg det vekk uten å lakkere om hele bilen?? hvis det går an da... 8745688[/snapback] En ting du kan prøve, er å kjøpe en sånn såkalt Clay-bar. Om du går på http://panvulk.meguiars.no/ -> Bilpleie -> Polering, Beskyttelse Så ser du på Quik Clay Detailing System.. Genial liten leireklump som renser med seg alle urenheter du ikke får av med vask og lignende.. Skikkelig wow-effekt med en gang. Kan nok tenkes at den kan hjelpe deg med problemet. Hadde det samme problemet selv, masse prikker og shit nede ved dørene. Men nå har jeg nylakkerte dører Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ser interessant ut, det lå under lakkrens forresten ikke polering er det noen andre enn bcb som har hvite blink pakken (til heeeele bilen) billigere?? uten å kjøpe brukt tenkte jeg.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sett på pedersens-racing.no? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 bcb er helt klart billigst og har best service i tillegg! Husk å bestille med pærer.. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) heia! Nå er bilen ferdigpolert:D tok nærmere 3 timer, men ble fint da!! I fravær av kamera ble det mobilbilder... ikke så knallgode menmen! ser da litt blank speileffekt da Endret 6. juni 2007 av MargreteNSK Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 men er det bare glassene på bcb eller er det hele lyktsatsen? Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 da er hvite blink til hele bilen bestilt på bcb! :D dette blir gøy Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hele lyktesatsen? Uhm.. Når jeg handla hvite blinklys foran ifra BCB var det bare selve glassa da.. Dog, det var i 2004 eller no. Grattis da! gleder meg til å se, blir nesten lik min snart Vi må nesten møtes ja Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Er kun glass foran, mens på siden og bak er hele satsen Endret 10. juni 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja, seff.. NÅ så jeg jo seff at dere prata om hele pakka da.. My bad. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 ojsann, men det burde vel ikke bli no stress? skal jo passe... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, ikke noe stress den pakka.. Den pakka er super for deg, alt passer.. Bare hver veldig nøye med baklyktene, det er litt dårlig passform.. Et tips: Silikon, rundt glassa på baklyktene, for å tette litt. De lekker og det blir akvarium. Tro meg, jeg har gjort det samme på min 3 lamper. Svart eller gjennomsiktig. Gjør det før du setter dem på. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) supert da blir det saker hvor lang tid bruker de på å sende? Tenkte å lage litt reklame her, vet ikke hvor mange det er her som har/ driver med veteranbiler, men regner med at det er noen i hvert fall og at det er endel ungdom her. SÅ: 22. september går Ungdomsløpet, det er et løp for biler over 30 år og folk under 30 år (sånn ca, smisk og smøring kan føre til starttillatelse, hehehe...) det er et rolig turløp da, ikke no tid og fart, men med litt oppgaver og poster underveis, opplegget er mest å få med folk og bli kjent med hverandre for vi trenger nytt blod og ikke bare de gamle gubbene med sine fiat'er fra 1923 som ingen andre får kjøre det blir grilling ved innkomst på Frysja i Veteranvognklubben sine lokaler Bare å spørre! Jeg sitter med 2 andre i arrangementskomiteen Margrete her er link til Ungdomløpet på NVK sine sider: http://www.norskveteranvognklubb.no/ungdom...domslop_07.html Link til forumet: http://nvk-annonser.no/phpBB2/viewtopic.php?t=70 sus rundt på siden! mye fine biler der og Endret 13. juni 2007 av MargreteNSK Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 tja.. De er ganske raske, så har de varene tar det bare 2-3 dager så har du varene. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 supert da blir det saker hvor lang tid bruker de på å sende? Tenkte å lage litt reklame her, vet ikke hvor mange det er her som har/ driver med veteranbiler, men regner med at det er noen i hvert fall og at det er endel ungdom her. SÅ: 22. september går Ungdomsløpet, det er et løp for biler over 30 år og folk under 30 år (sånn ca, smisk og smøring kan føre til starttillatelse, hehehe...) det er et rolig turløp da, ikke no tid og fart, men med litt oppgaver og poster underveis, opplegget er mest å få med folk og bli kjent med hverandre for vi trenger nytt blod og ikke bare de gamle gubbene med sine fiat'er fra 1923 som ingen andre får kjøre det blir grilling ved innkomst på Frysja i Veteranvognklubben sine lokaler Bare å spørre! Jeg sitter med 2 andre i arrangementskomiteen Margrete her er link til Ungdomløpet på NVK sine sider: http://www.norskveteranvognklubb.no/ungdom...domslop_07.html Link til forumet: http://nvk-annonser.no/phpBB2/viewtopic.php?t=70 sus rundt på siden! mye fine biler der og 8855814[/snapback] Litt tidlig å vite angående ungdsomsløpet ennå, men jeg kunne godt tenke meg å være med hvis jeg får låne bobla til pappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå