Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

240 wannabecome turbo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei og hå!! takk for det!

Nå, endelig! Hobbykveld på Bilia er kjekt å ha :D fiiiiiiiiine felger :love: satt på fiiiiine bilen :love: som ble ørten ganger kulere! :love:

så ut som om det spøkte for turen inn til byen for å hente felgene en stund, ene bremsen hadde låst deg og lå intil... dum som et brød skjønte jeg ikke det med en gang og kjente på boltene for å sjekke at ikke hele hjulet skulle falle av :D hehe... det var passe varmt, såpass at brannsårplaster var kjekt å ha hjemme!!

men den slapp heldigvis igjen da!

post-127195-1180072427_thumb.jpg

Endret av MargreteNSK
Lenke til kommentar

hehe, se der ja.. Ble jo ørten ganger bedre det. Grattis ;)

Tør jeg anbefale deg spacere bak, for å få felgen bittelitt mer ut? Volvo har en orginal spacer-sats for akkurat den hensikten. Jeg skal gjøre det etterhvert ihvertfall..

 

fiks istand en fotoshoot i finværet nå ;)

 

forresten, neste helg har jeg finere lakk enn deg ;)

Lenke til kommentar

hehe... må ta en skikkelig govask og polering før fotoshoot!! heiv bilen gjennom vasken før jeg hentet felgene :D kunne ikke vise den frem som en møkkete ahug heller.. og dagen etter... pissregn og møkkete bil igjen!

begynner å bli litt sent i dag,men skal legge ut flere bilder i morgen asap :D:love:

Lenke til kommentar

her kommer litt flere bilder :D nå står bilen :love: i garasje en stund, hurra! slipper stygge merker etter løv og regn :D:D

neste steg er hvite blinkers, da ;)

dere som er så skarpsynte ser vel fortat det mangler en riktig mutter på hvert hjul, brodern hadde bare 16 stk, så måtte få resten sendt fra Økern dagen etter.

Margrete

post-127195-1180264118_thumb.jpg

post-127195-1180264262_thumb.jpg

post-127195-1180264358_thumb.jpg

Endret av MargreteNSK
Lenke til kommentar
Pen bil, så ut som det var god lakk på den..

Og hvis du skall ha spioler på den, gå for Gruppe A spoileren.. Den er så mye penere å se på enn den vanlige 850 glassfiber plata noen kaller spoiler. Hver sin smak, dette er min.

8713674[/snapback]

Du setter ikke en gruppe A spoiler på et 86+ bagasjelokk, det ser horribelt ut og det vet alle.

Margrete vil uansett ha den orginale 240-spoilern..

Lenke til kommentar
Pen bil, så ut som det var god lakk på den..

Og hvis du skall ha spioler på den, gå for Gruppe A spoileren.. Den er så mye penere å se på enn den vanlige 850 glassfiber plata noen kaller spoiler. Hver sin smak, dette er min.

8713674[/snapback]

Du setter ikke en gruppe A spoiler på et 86+ bagasjelokk, det ser horribelt ut og det vet alle.

Margrete vil uansett ha den orginale 240-spoilern..

8713689[/snapback]

Hva er så horribelt med det? Synes det blir ett pent syn.. Men hvis det er bestemt hvilken spoiler det skall være på 240`n avslutter vi denne diskusjonen å følger ivrige med i workloggen her :roll:

Lenke til kommentar
Pen bil, så ut som det var god lakk på den..

Og hvis du skall ha spioler på den, gå for Gruppe A spoileren.. Den er så mye penere å se på enn den vanlige 850 glassfiber plata noen kaller spoiler. Hver sin smak, dette er min.

8713674[/snapback]

Du setter ikke en gruppe A spoiler på et 86+ bagasjelokk, det ser horribelt ut og det vet alle.

Margrete vil uansett ha den orginale 240-spoilern..

8713689[/snapback]

Hva er så horribelt med det? Synes det blir ett pent syn.. Men hvis det er bestemt hvilken spoiler det skall være på 240`n avslutter vi denne diskusjonen å følger ivrige med i workloggen her :roll:

8713706[/snapback]

Vil bare nevne grunnen da: ;)

Det passer litt dårlig med gruppe a spoilern på hennes bagasjelokk, iogmed at det er kurva veit du.. mens spoilern er helt flat. Hu kan godt sette på den spoilern, men da "må" hun også skifte bagasjelokk.. Er bare snakk om å ha ting "100% korrekt".. såklart, den ser fremdeles pen ut da, på ny-typen lokket, men ikke noe godt valg i bunn og grunn.

men ja, hun har bestemt seg for å holde bilen så orginal som mulig, så vil ha 240-spoilern.. Er vel blitt avbilda på en av tidligere sider..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...