MargreteNSK Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 tenkte meg det ja, egentlig greit. sitter en kar på et sett felger i Trondheim, så kanskje jeg må reise litt... noen som vet hvorfor jeg ikke får lastet opp bilder??? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, vet ikke helt hva du gjør fiel jeg.. Er bildene for store? (I filstørrelse) Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 jess! funker i alle fall med noe nå! her er de bildene jeg får lastet opp! rent og pent baki! Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 trenger platen her!! det var visst alt som ville være med... noen av bildene blir ikke lagt inn, skjønner ikke helt, menmen... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Pent. Hvordan er det med rust og slikt på den? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg kasta den plata der for ikke lenge siden Men dæven, den der er i god stand! Så blank og fin over det hele, dæven døtte.. Må gå over min skikkelig nå ja. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 takker hihi... joda det er noen rustflekker (2 type 1 millimeter i diameter) på taket over en dør, og i renna mellom dør og tak. og litt rust nederst på den ene hjulbuen bak. får ikke inn bildet............................ f....! skulle gjerne hatt den plata, jeg! har ikke lyst på utoverbulk etter tung baggasje som løper løpsk... åssen funker URL opplegget? (helt grønn på data I know..) Lenke til kommentar
_Larsern_ Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Legg inn bilde adresse og sett [ IMG ] foran og [ /IMG ] bak Uten mellomrom mellom tegn og bokstaver Endret 17. april 2007 av _Larsern_ Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 oj oj kult å se jenter blir med på sånn workcase osv azz, sjelden. men men strøken 240, and keep it that, kommer du til å ha bilen lengeeeeee. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Du får registrere deg på www.photobucket.com og laste opp der.. så får du kodene presentert til deg og. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) ok vi prøver igjen, her er litt bilder fra vårrengjøringen denne spillern er jeg glad i! den liker Cd'ene mine hehe... får faktisk kommentar "fet CD!" på displayet iblandt ok disse ble monstersvære, menmen Margrete Endret 18. april 2007 av MargreteNSK Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 her er forresten motorn, delvis:) litt dårlig bildekvalitet den dagen... iso'en på kamera var still en smule for høyt... blir nok fler bilder! hmmm... trenger en motorvask nå ja.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Pent eksemplar du har, får meg til å savne min 240. Ser litt beskjedent ut det dashbordet, mangler et par målere. Pass på at fjærer er som de skal ved senk med f.eks gule Koni, ellers kan det gå til skogen, snakker av erfaring. Lykke til. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) får få deg 240 igjenda vet du! går ikke an å ha no annet! (kanskje en annen volvo da.. ) Har satt inn røde koni, fikk beskjed om at det skulle gå bra, men blir vel bytte av fjærer etterhvert og bilen er ikke senket da. Skal ha inn turtall i hvert fall, trenger ikke så ille mye mer Endret 18. april 2007 av MargreteNSK Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 får få deg 240 igjenda vet du! går ikke an å ha no annet! (kanskje en annen volvo da.. )Har satt inn røde koni, fikk beskjed om at det skulle gå bra, men blir vel bytte av fjærer etterhvert og 8417883[/snapback] Har selv vokst opp med Volvo og har 240, 940 og 760 TIC i "familiealbumet" mitt. Ta en titt her for å se hvordan den blir med Eiker-felgene og senk. I tillegg kan du se hva jeg mener med et mer utfylt dashbord. Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 får få deg 240 igjenda vet du! går ikke an å ha no annet! (kanskje en annen volvo da.. )Har satt inn røde koni, fikk beskjed om at det skulle gå bra, men blir vel bytte av fjærer etterhvert og 8417883[/snapback] Har selv vokst opp med Volvo og har 240, 940 og 760 TIC i "familiealbumet" mitt. Ta en titt her for å se hvordan den blir med Eiker-felgene og senk. I tillegg kan du se hva jeg mener med et mer utfylt dashbord. 8417949[/snapback] oj, nydelig bil .... synd det gikk åt skauen for å si det mildt...! men som det er nå blir det plass til turteller og evt en til Blir 240turbo felgene på meg, bare jeg får somla meg avgårde... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skulle til å spørre om hvor klokka di var, siden den ikke var ved siden av cd-spilleren.. Men så kom jeg på at den seff er i instrumentpanelet.. Er så vant til den store turtellern der istedet Men ja, ser bra ut ja. Veldig pent. Og jeg har aldri sett det skjoldet på eksosmanifolden. Og du har den store bremsekraftforsterkern.. Heldig Lenke til kommentar
MargreteNSK Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Heia! Har fått undersøkt litt nå! Og: hurrahurra, 240 turbo 1980 modellen hadde rutegrill!! Brodern hadde den, hehe... prøvde en turteller i går, men den passet ikke... men skal se litt på å få tak i en stor å sette der klokken står nå. Og gjett hva!?!?!?! hadde bursdag torsdag og fikk høyttalere til hattehyllen i gave :D:D jess!! nå blir det fart på AC/DC cd'ene :D Fikk også lader til batteriet, j... kjekt å ha, når man drar en mnd til Svalbard som jeg gjorde februar!! Bilen var ikke helt happy da... Margrete Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Heller en stor turteller der den skal være en jalla turteller som står oppå dashbordet som aldri funker, står nok av de eldre norske biler. Grattis med nye høyttalere og god musikksmak. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Heia! Har fått undersøkt litt nå! Og: hurrahurra, 240 turbo 1980 modellen hadde rutegrill!! Brodern hadde den, hehe... 8444243[/snapback] Ja.. Men den passer ikke på din bil, fordi du har halvsnute.. eller mener du at du skal ta den og modifisere den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå