Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

240 wannabecome turbo


Anbefalte innlegg

Pen bil, så ut som det var god lakk på den..

Og hvis du skall ha spioler på den, gå for Gruppe A spoileren.. Den er så mye penere å se på enn den vanlige 850 glassfiber plata noen kaller spoiler. Hver sin smak, dette er min.

8713674[/snapback]

Du setter ikke en gruppe A spoiler på et 86+ bagasjelokk, det ser horribelt ut og det vet alle.

Margrete vil uansett ha den orginale 240-spoilern..

8713689[/snapback]

Hva er så horribelt med det? Synes det blir ett pent syn.. Men hvis det er bestemt hvilken spoiler det skall være på 240`n avslutter vi denne diskusjonen å følger ivrige med i workloggen her :roll:

8713706[/snapback]

Vil bare nevne grunnen da: ;)

Det passer litt dårlig med gruppe a spoilern på hennes bagasjelokk, iogmed at det er kurva veit du.. mens spoilern er helt flat. Hu kan godt sette på den spoilern, men da "må" hun også skifte bagasjelokk.. Er bare snakk om å ha ting "100% korrekt".. såklart, den ser fremdeles pen ut da, på ny-typen lokket, men ikke noe godt valg i bunn og grunn.

men ja, hun har bestemt seg for å holde bilen så orginal som mulig, så vil ha 240-spoilern.. Er vel blitt avbilda på en av tidligere sider..

8713725[/snapback]

Ja.. Så var det bagasje lokket som er avrundet ja.. Det er ikke pent, samme hvilken spoiler du setter på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og hå! her har det skjedd mye siden jeg var her sist :D

Har vært lettere distrahert en stund av Volvo the hunt konkurransen, noen som også prøvde seg?? dægern det var ikke lette saker.. menmen nå er siste svart levert og det er lov å håpe på en en brand new XC 90 er innen rekkevidde... (hahaha særlig......).

vasket bilen her på søndag, prøvde å polere, kom så langt som å ta ferdig bagasjelokket... før det ble drøyt fuktig i luften og det funka dårlig så håper på bedre vær snart :D

 

apropo lakken... ser jo fin ut på avstand,men titter man litt nærmere på dørene foran er det "fullt" av sånne små rust prikker... men det er bare i lakken så vist jeg vet, men hvordan får jeg det vekk uten å lakkere om hele bilen?? hvis det går an da...

Endret av MargreteNSK
Lenke til kommentar
apropo lakken... ser jo fin ut på avstand,men titter man litt nærmere på dørene foran er det "fullt" av sånne små rust prikker... men det er bare i lakken så vist jeg vet, men hvordan får jeg det vekk uten å lakkere om hele bilen?? hvis det går an da...

8745688[/snapback]

En ting du kan prøve, er å kjøpe en sånn såkalt Clay-bar.

Om du går på http://panvulk.meguiars.no/ -> Bilpleie -> Polering, Beskyttelse

 

Så ser du på Quik Clay Detailing System.. Genial liten leireklump som renser med seg alle urenheter du ikke får av med vask og lignende.. Skikkelig wow-effekt med en gang.

Kan nok tenkes at den kan hjelpe deg med problemet. Hadde det samme problemet selv, masse prikker og shit nede ved dørene. Men nå har jeg nylakkerte dører :p

Lenke til kommentar

Ja, ikke noe stress den pakka.. Den pakka er super for deg, alt passer.. Bare hver veldig nøye med baklyktene, det er litt dårlig passform..

 

Et tips: Silikon, rundt glassa på baklyktene, for å tette litt. De lekker og det blir akvarium. Tro meg, jeg har gjort det samme på min 3 lamper. Svart eller gjennomsiktig. Gjør det før du setter dem på.

Lenke til kommentar

supert da blir det saker :D hvor lang tid bruker de på å sende?

 

Tenkte å lage litt reklame her, vet ikke hvor mange det er her som har/ driver med veteranbiler, men regner med at det er noen i hvert fall og at det er endel ungdom her. SÅ: 22. september går Ungdomsløpet, det er et løp for biler over 30 år og folk under 30 år (sånn ca, smisk og smøring kan føre til starttillatelse, hehehe...) det er et rolig turløp da, ikke no tid og fart, men med litt oppgaver og poster underveis, opplegget er mest å få med folk og bli kjent med hverandre for vi trenger nytt blod og ikke bare de gamle gubbene med sine fiat'er fra 1923 som ingen andre får kjøre :D det blir grilling ved innkomst på Frysja i Veteranvognklubben sine lokaler :D

Bare å spørre! Jeg sitter med 2 andre i arrangementskomiteen :D

Margrete

 

her er link til Ungdomløpet på NVK sine sider:

http://www.norskveteranvognklubb.no/ungdom...domslop_07.html

Link til forumet:

http://nvk-annonser.no/phpBB2/viewtopic.php?t=70

sus rundt på siden! mye fine biler der og :)

Endret av MargreteNSK
Lenke til kommentar
supert da blir det saker :D hvor lang tid bruker de på å sende?

 

Tenkte å lage litt reklame her, vet ikke hvor mange det er her som har/ driver med veteranbiler, men regner med at det er noen i hvert fall og at det er endel ungdom her. SÅ: 22. september går Ungdomsløpet, det er et løp for biler over 30 år og folk under 30 år (sånn ca, smisk og smøring kan føre til starttillatelse, hehehe...) det er et rolig turløp da, ikke no tid og fart, men med litt oppgaver og poster underveis, opplegget er mest å få med folk og bli kjent med hverandre for vi trenger nytt blod og ikke bare de gamle gubbene med sine fiat'er fra 1923 som ingen andre får kjøre :D det blir grilling ved innkomst på Frysja i Veteranvognklubben sine lokaler :D

Bare å spørre! Jeg sitter med 2 andre i arrangementskomiteen :D

Margrete

 

her er link til Ungdomløpet på NVK sine sider:

http://www.norskveteranvognklubb.no/ungdom...domslop_07.html

Link til forumet:

http://nvk-annonser.no/phpBB2/viewtopic.php?t=70

sus rundt på siden! mye fine biler der og :)

8855814[/snapback]

 

Litt tidlig å vite angående ungdsomsløpet ennå, men jeg kunne godt tenke meg å være med hvis jeg får låne bobla til pappa :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...