Gå til innhold

Fredag den 13, noe som har skjed med deg?

Bendorama

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Spilte fotball. En kamerat som var et stykke bak meg skulle skyte ballen, mistet skoen.. Skoen traff meg i nakken. Det er vel det eneste jeg kommer på...

Lenke til kommentar
Måtte sitte og se filmen "vildanden" på skolen i tre timer på en liten skjerm inne i et lite klasserom med 60 elever.

8377743[/snapback]

Føler med deg. Vi måtte se Kristin Lavelandsdatter for en stund siden. Kjedeligere film skal du lete lenge etter! :ermm:

Lenke til kommentar
Måtte sitte og se filmen "vildanden" på skolen i tre timer på en liten skjerm inne i et lite klasserom med 60 elever.

8377743[/snapback]

Føler med deg. Vi måtte se Kristin Lavelandsdatter for en stund siden. Kjedeligere film skal du lete lenge etter! :ermm:

8378619[/snapback]

Dere og?! jaja.. Den var iallefall sinnsykt kjedelig. Klarte å sove i 30 min, da :p

Lenke til kommentar
Jeg tok fredag den trettende en dag på forskudd og varmskjærte like godt mopeden. Endte med en gåtur på 2 timer samt bytte tilbake til orginalt igjen..

8378935[/snapback]

Skjærte min scooter i går jeg, hadde vel ulykkesdag i går istedenfor. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dagen har ikke vært så annerledes fra andre dager. Plantet ansiktet i en kunstgressbane på grunn av glatte sko. Ballen gikk rett i favnen på keeperen. Ikke noe alvorlig, med andre ord.

Lenke til kommentar
Ja altså er jo fredag den 13 ;)

Så fortell hva du har vært utsatt for idag(uhell) :thumbup:

dessvere har ikke noe skjedd med meg(enda ;) )

8374275[/snapback]

Lykkedagen min! I dag skjedde ingenting spes, men dette har tidligere hendt meg på fredag 13.:

Ble født!

Vant på oddsen, 3000 kr

Fikk fitte første gang

Fikk 6er på muntlig eksamen i norsk

Dimmet i militæret

Tidenes eksamensfest fredag 13. juni 2003, kanskje tidenes beste fest i Norge

Så at fredag 13. er en dårlig dag er bare en skrøne.

Neste fredag 13. er for øvrig allerede i juli! Sjelden to fredag 13. kommer så tett.

De nærmeste fredag 13:

juli 2007

juni 2008

februar 2009

mars 2009

november 2009

august 2010

mai 2011

januar 2012

april 2012

juli 2012

september 2013