Admiral1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Fikk tilbake tyskheldags og matte ... 1/2 og 3+ toppet dagen med en suprise lekseprøve. Brant meg på pizza for 2 min sia og vedder på at jeg klarer å knuse et par flasker innen kvelden er omme Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) fikk tilbake matteprøve 4 og fikk 6- på IT Endret 13. april 2007 av XanderX Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg fikk svigermor på litt ufoventa middagsbesøk i dag. Enn skulle tro det kunne være uflaks, men det var veldig koselig Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hadde prøve muntlig i dag, men det gikk ok selv om det er fredag den 13 Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal melde meg som hårmodell på noe frisøropplegg nå klokka seks. Håret mitt blir sikkert mishandla og skamklipt Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Litt unyttige fakta om fredag den 13.: I gjennomsnitt er det fredag den 13. hver syvende måned. (Grunnen er sikkert veldig åpenbar for noen) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skjønner ikke at folk trur på at fredag den 13 er en ulykkesdag. Det er fredag og det er drekka dag Alt jeg bryr meg om Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 vel dagen startet som en fantastisk dag..våknet tidsnok til skolen..skolen var faktisk veldig grei også...kommer hjem og klarer og ødelegge den ene hardisken min på 120 gb med mye forskjellige ting. og så ringer jeg til mamma for og spøre hva som er til middag og får vite at bestemor har fått en svulst som de ikke kan fjernes, så ho kan ikke spise for den blokker tynntarmen, og den er antageligviss ondartet(ille uandsett) og ho vill antageligviss dø! så tror dette er den verste dagen jeg kan huske....! er bare så deppa! Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Litt unyttige fakta om fredag den 13.: I gjennomsnitt er det fredag den 13. hver syvende måned. (Grunnen er sikkert veldig åpenbar for noen) 8375973[/snapback] Om kalenderen på min mobil er riktig, noe jeg tror den er, så får vi hele 3 fredager 13. i 2009. Første i februar, andre i mars, og tredje i november. Vi får også en fredag 13. i juli i år. Bare for å ha sagt det. Min dag har vært helt strålende. Jeg fikk senderen/radioen (RC) jeg hadde bestilt i dag. Og akkurat nå gomler jeg på ostepølser, og eplejuice, og til desert blir det sjokolade og chips. Lenke til kommentar
Teig Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vært ute å filma i hele dag til et prosjekt. Gikk ganske bra, selv om vi måtte ta et par scener mange ganger pga tidskodebrudd... Hater tidskodebrudd. Ellers har ingenting skjedd Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg kommer til til Azureus som hadde lastet ned X. Tenkte jeg skulle kose meg ved å pakke ut alle rar-filene, men det viser seg at noe har hendt og jeg må laste ned alle de 7.4 gb på ny. Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Gjett om jeg har. Tidsriktig rekkefølge. 1. Våkner av at en mor løper rundt og skriker. 'hvis ikke du rydder det jævla rommet ditt, blir det ikke noe maling av det heller. nå er jeg drittlei' -smelle døra og dra på jobb- Bra start på dagen? 2. Blitt nedspruta, samt dytta frem og tilbake i gangene av selveste russen. "Se, en førsteklassing! VI TAR'A!". 3. Min kjære venninne skrev 'Jeg elsker Sven Fredrik" på hånda mi. Sven Fredrik er min samfunnsfaglærer.. Og såklart måtte han oppdage det. JIPPEH, flaut much? 4. Tryna på sykkel rett foran heitgutt2k. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Mista kontakt med folk i dag Fest og alt mulig Men får ta det i morgen, i dag slapper jeg av... Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Weird egentlig.. Selv om jeg visste hva jeg fikk, så var det i dag jeg "offisielt" fikk 2+ på en skoleoppgave Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Min kjære Engelske Bulldog Oswald fikk rakettræv idag Så jeg har tørket dritt av gulvet i hele dag! Har fått medisin nå så det har stoppet men rart at det skjedde akkurat idag da :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vi får også en fredag 13. i juli i år. Bare for å ha sagt det. *phew* Er dagen etter jegtar fly hjem fra Spania Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Alt har bare vært fint i dag. Fikk 5 på en norskartikkel, kjempefint vær, har endelig fiksa nettverket så det fungerer optimalt på Wii, Xbox 360 og PC-en, masse glade og vårkåte mennesker, vi hadde flere av timene i dag ute pga. været, og jeg kom hjem tidlig. Herlig! Edit: Leif var her, han sa hei til Ulf. Endret 13. april 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skulle bære ei stor kryssfinèrplate og lempe den oppå en benk. Akkurat da jeg kasta plata fra meg, sneia den meg fra pannen og til nesetuppen. Først var det bare noen skraper, men etterhvert dukket det opp en liten kul som hadde et snev av blåfarge\gulfarge\. Ser ut som jeg har både aids, herpes og svartedauden på en gang. fra panna og ned ser ut som et stort knallrødt utslett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg