V3se7 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nettopp fått meg speilreflekskamera og er mitt første bildet her. Så vær snille =) Slakt i vei Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Liker ideen din veldig godt her - hunden blir omringet av mørket.. Bra at du ikke har så mange forstyrrende elementer rundt. Man får fokusert ene og alene på hunden som forøvrig er fint plassert i bildet. Det er derimot et par ting jeg ville ha gjort annerledes. For det første ville jeg ha prøvd å bevart lyssirkelen hel, altså ikke kuttet den i bunnen som du har gjort her. Den andre tingen er at jeg ville ha fått fram begge øynene. Hundens høyre øye (venstre for oss) forsvinner litt her. Ellers synes jeg dette var et meget bra bilde Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Skal gjøre et nytt forsøk i kveld og skal få se om jeg ikke får orden på lyssirkelen da, og det andre øyet hennes. Tusen takk for fin kritikk =) Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Dette bildet blir vel i grunn mer for å teste kalibreringen av skjermen min enn for å få kritikk, ettersom jeg ikke er sånn altfor fornøyd med dette bildet. Problemet er at det på den skjermen min der redigering osv. av bilder foregår er dette bildet altfor mørkt, og det er vanskelig i det hele tatt å se øynene. På den andre skjermen som ble kalibrert for litt over en uke siden derimot så ser jeg begge øyene (men såvidt hennes høyre, altså det som er til venstre for oss). Og jeg kan se 3 hvite striper over hodet hennes som er rekkverket i bakgrunnen. Jeg har spurt en venn av meg om det og han kan ikke se det andre øyet og rekkverket. Så det jeg lurer på var om de på forumet her som har en skikkelig kalibrert skjerm kan sjekke hvordan bildet ser ut hos dem. Så jeg kan finne ut om noe ble feil når skjermen ble kalibrert, eller om det er den andre skjermen min og vennen min sin som er feilkalibrert. Kan forsåvidt også kommentere bildet så det kan bli finere neste gang. Men som sagt er det ikke noe vits hvis du bare ser et svart bilde med et lite lys i midten og omrisset av en hund =) Endret 21. april 2007 av V3se7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå