Fosse Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det er en ting som irriterer meg litt med Nokia E65. Det går ann å få av tastelåsen med dekselet lukket, men får ikke tastelåsen på igjen med dekselet lukket. Det er litt irriterende å måtte åpne dekselet og lukke det igjen for å få spørsmålet om tastelåsen skal på igjen. På forrige telefon kunne jeg velge en tast som slo på tastelåsen når dekselet var lukket, men har ikke funnet ut av det på E65. Noen tips? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Test ut Keypadlock fra Tecktronic. Mener du har mulighet til å velge "hotkeys" for å få av/på tastelåsen med dette... Endret 13. april 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg har lagt inn M-lock og har den som første ikon på "skrivebordet". Fort gjort da å skru på tastelås. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hei! Trykk på on/off knappen, da får du opp en liten hurtigmeny, trykk én ned og ok. Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hei! Trykk på on/off knappen, da får du opp en liten hurtigmeny, trykk én ned og ok. 8388706[/snapback] Hehe, så enkelt kunne det gjøres, hadde ikke tenkt på on/off knappen en gang. Men likte programmet Keypadlock fra Tecktronic, så bruker det. Endret 17. april 2007 av Fosse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå