Viper1965 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei, Jobber på en uteplass som bare har åpent fredag og lørdag. I ukene før påske ble. plassen (ikke planlagt stenging) stengt 2 helger der jeg var satt på jobb i henhold til vaktplan. Regner med at jeg har krav på lønn selv om plassen var stengt?? Kan noen henvise meg til hvor jeg kan finne noe om dette i lovverket, gjerne med henvisning til paragraf osv... På forhånd takk Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har du kontrakt med spesifiser fast lønn, eller fast antall timer? Hvis ikke blir det neppe noe penger på deg. Lenke til kommentar
Viper1965 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Har du kontrakt med spesifiser fast lønn, eller fast antall timer? Hvis ikke blir det neppe noe penger på deg. 8374145[/snapback] Har kontrakt og fast antall timer. Jobber fredag + lørdag (ca. 10 timer pr. helg) annenhver helg og har gjort det i 4 år nå. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Løsningen vil bero på en tolkning av arbeidsavtalen i lys av årsaken til at det var stengt de dagene du var satt opp til å arbeide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå