Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

smc mistral 50cc skal han en sånn! ?

Anbefalte innlegg

Mistral serien fikk en kraftig plugg av en lillebror i 2006, Mistral 50. Produsenten SMC har hatt stor suksess med sine 100cc, 200cc og 250cc Mistral, og det er all grunn til å forvente enda større framgang med introduksjonen av 50cc modellen.

Mistral 50 har faktisk eksakt de samme ytre mål som Mistral 100, og er hele 1640mm lang og 950mm bred. Den er derfor sannsynligvis den største typegodkjente 4 hjuls ATV i 50cc klassen. Den er meget robust med et stilig og frekt utseende. Den er utstyrt med en knallsterk automatmotor med revers, skivebrems på alle hjul, doble a-armer foran, store og solide fotbrett, 10" felger.

mistral 50 leveres i to utgaver; R og RHL. Begge modeller har alle de spesifikasjonene som er vent ovenfor, og RHL utgaven har i tillegg 10" polerte aluminiums felger og bagasjebærer bak.

Mistral 50 leveres i fargene; blå (R modellen) og sort (RHL modellen).

Mistral 50 ble Norges mest solgte registrerbare ATV 50 i 2006 !!

Følgende ekstrautstyr kan leveres til Mistral 50:

Drevsett bak, Bagasjebærer foran, Bagasjebærer bak, Effektanlegg (sort), Hjul spacere (foran og bak), Bagasje bag (foran og bak), Powerfilter, Tilhengerfeste, Håndbeskyttere, 10" aluminiumsfelger, Parkeringstrekk.

Tekniske detaljer;

Motor

Dimensjoner

Motor type

2 takt, 1 sylinder Dekk foran 175/70 - 10"

Motor kjøling

Luftavkjølt Dekk bak 255/60 - 10"

Slagvolum

49,8cc Fjæring foran Dobbel A-arm

Kompresjonsforhold

7,8 : 1 Fjæring bak Hydraulisk støtdemper

Maks effekt

3,9 kW v/ 6800 Bremser foran Skivebrems (x2)

Maks dreiemoment

12,8 Nm v/ 7000 Bremser bak Skive

Smøresystem

Separat Bensinforbruk 0,28l per mil (est)

Tenningssystem

CDI

Clutch type

Automatisk (CVT) Mål & Vekt

Girsystem

Variomatic Lengde 1640 mm

Katalysator

Ja Bredde 950 mm

Starter

Elektrisk / Kick Høyde 1020 mm

Utslipp

EURO 2 - Katalysator Vekt 140 kg

bra hva!?

post-126591-1176462663_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den går nokk ikke bare i 20 den dær! har hatt den i 50.. og 70 når jeg fikk op omdreiningene. fikk jelp av en mekaniker.. den går fettbra!

8385470[/snapback]

Hva den mekanikeren din angivelig skal ha gjort burde nesten nevnes.

70 med denne høres veldig høyt ut.

Har prøvd slike selv, og de egner seg ikke til annet enn småkjøring på flat mark.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

min smc mistral 50 går 60kmt på flaten og jeg har vert oppe i 70 i nedover bakke de som sier det ikke går an og ha det gøy med den bør prøve den atv den er faktisk morrsom og kjøre skremmer livdriten ut av folk i rundkjøriner og avkjøring

jeg har det veldigt morro med min

Lenke til kommentar
50cc er for lite. Det er for liten motor. Ikke kjøp denne her med mindre du liker å kjøre rundt i 20km/t på flat vei.

8374886[/snapback]

50cc er ikke for lite da, bare og sette på 70kit til 2000kr så har du en kjempe grei atv, som du kan ha det kjekt med på både vei og litt offroad :) Får den opp i 70km bare med 70kit og ny reim.

Endret av butthead90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...