j-- Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 *mine innlegg* Genialt påfunn, egentlig! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lasse Osama Laden Guttorm 8374954[/snapback] Haha, ser for meg dette i sikkerhetskontrollen til USA ja. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lasse Der Führer Guttorm kunne også vært ganske spennende... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jeg kan gjerne betale 10$ for at en dust skal hete fornavn asshole etternavn:P her er det bare å bruke fantatien, han er faktisk tvunget juridisk til å gjøre dette... kjipt for han om han blir president i usa eller noe, verdenskjent fotballspiller:P musa8373718[/snapback] Hva med kronerulling da? Og så stemmer vi over et knippe forslag etterpå?8373851[/snapback] Jeg legger 5 dollar i potten. Herlig om noen vinner her inne.Kult å kunne kalle opp en kar noe han faktisk må hete resten av livet .) 8373785[/snapback] Man har mulighet til å skifte navn igjen. Jeg tror begrensningen er 3 ganger per tiår eller noe sånt, pluss ekstra muligheter ved skilsmisser. Lasse Tena Lady Guttorm Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) penger penger;) obey your thirst 8375080[/snapback] Hmm, okay. Men visst du då får eit ekstremt dårlig mellom navn, so må du behalde det? Eller har du tenkt å berre fjerne det visst da går an? Edit: Simen1 svarte på noke av spørsmålet mitt, men eg har mine tvil på at du tenker å behalde det navnet du får. Endret 13. april 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hva med kronerulling da? Og så stemmer vi over et knippe forslag etterpå?8373851[/snapback] Jeg legger 5 dollar i potten. 8375126[/snapback] jøss 5 dollar er jeg også med på. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Kaster gladelig inn fem bøkks, jeg også. Lenke til kommentar
cryptc Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ikke noen orginal ide... i 2005 gjorde en amerikansk dame samme og skiftet navn til GoldenPalace.com (håper ikke dette tolkes som reklame for en nettside, jeg gjengir bare navnet hennes) Liste over mange sære navn her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_personal_names Lenke til kommentar
radivx Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Til dere som spurte om man kan selge på nytt. Man kan vistnok bare bytte navn hvert 10ende år, man kan dog bytte tilbake når som helst. Her er navneloven http://www.lovdata.no/all/nl-20020607-019.html Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Hva hindrer ham i å bytte tilbake etter et par år, da? Vi fikk jo ikke se siden på eBay, men det stod iallfall ikke noen regler for hvor lenge han skulle beholde det, liksom. Dersom han bytter tilbake etter en dag, er det jo greie penger, da ENDRET: Har ikke lest gjennom alle seks sidene og etter radivx sitt innlegg tyder det på at noen allerede har foreslått å bytte tilbake rimelig fort. Gosciny Endret 13. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ok, kronerullingen har begynt å rulle: Simen1: 5 dollar aspstein: 5 dollar loathsome: 5 dollar Vi trenger flere bidrag! Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 jeg kan joine med $5:P om jeg får et bra navn:P Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg starter også en egen kronerulling for de som vil at fyren skal få et jævlig navn. Liste: - danilovic: $150 Daniel Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En som kalte seg sjøl "Tarquin Fin-tim-lin-bin-whin-bim-lim-bus-stop-F'tang-F'tang-Olé-Biscuitbarrel" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ok, kronerullingen har begynt å rulle:Simen1: 5 dollar aspstein: 5 dollar loathsome: 5 dollar Vi trenger flere bidrag! 8375241[/snapback] Jeg kan donerer 3 dollar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Her er navneloven http://www.lovdata.no/all/nl-20020607-019.html8375230[/snapback] Noen aktuelle paragrafer: § 9. Mellomnavn Navn som kan tas som etternavn, kan tas som mellomnavn. § 3. Frie, beskyttede og nye etternavn Navn som ikke er registrert i Det sentrale folkeregister som et navn som er i bruk som etternavn her i riket, kan tas som etternavn. Dette gjelder likevel ikke navn som: 2. er identisk eller har likhet som nevnt i nr. 1 med et alminnelig kjent foretaksnavn, varemerke eller annet kjennetegn som er vernet her i riket, med et alminnelig kjent navn på en stiftelse, forening, institusjon eller lignende eller med et alminnelig kjent kunstnernavn, og det må antas at berettigede interesser vil lide skade dersom vedkommende får navnet. § 10. Alminnelige begrensninger Selv om de øvrige vilkår er oppfylt, skal en melding om å ta, endre eller sløyfe navn ikke godtas dersom vedkommendes personnavn ellers kan bli til vesentlig ulempe for vedkommende eller andre sterke grunner tilsier det. Personer over 18 år kan ikke ta, endre eller sløyfe fornavn eller etternavn mer enn en gang hvert tiende år. Vedkommende kan likevel innen ti år: 1. ta som etternavn etternavnet til en ektefelle eller en samboer som vedkommende har bodd sammen med i minst to år eller har barn sammen med, eller for navn som har en tradisjon i en kultur som ikke skiller mellom fornavn og etternavn, ektefellens eller samboerens fornavn, 2. ta som etternavn et etternavn som vedkommende tidligere har hatt, 4. endre fornavnet tilbake til det fornavnet vedkommende hadde før endringen, 5. ta, endre eller sløyfe fornavn eller etternavn dersom det foreligger særlige grunner. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Får sikkert litt oppmerksomhet på grunn av sjokk-faktoren, men noen ny arena for reklamebransjen å boltre seg stort på er det vel ikke Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Nå har budene kommet seg litt Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 ehh.. ja:P hehe:P ..ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå