I.A.G. Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Gratulerer, Lasse Nøff! Slett ikke værst navn det der. Håper å se bilde av passet ditt. Skriv det inn i profilen din også, da. Lenke til kommentar
stormx Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Personlig favorittt var såklart Lasse Jenteorm Guttorm... Men et anna forummedlem, devo_thj mener såklart at Lommemannen burde vunnet Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Gratulerer med nytt navn Lasse Satser på at det sitter non med litt humor som skal behandle søknaden din Lenke til kommentar
foffle Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Grattis Den var du heldig med... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje det går an å prøve ulike skrivemåter om ikke Nøff blir godgjent på første forsøk? Jeg det finnes folk som heter Noeph, jeg googlet og fant Sandy Noeph, eller hva med det franske ordet Neuf som betyr ni. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kanskje det går an å prøve ulike skrivemåter om ikke Nøff blir godgjent på første forsøk? Jeg det finnes folk som heter Noeph, jeg googlet og fant Sandy Noeph, eller hva med det franske ordet Neuf som betyr ni. 8503688[/snapback] Da syns jeg litt av poenget er borte. Om ikke Nøff kommer igjennom så må han ta det neste navnet på lista. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jepp han bør prøve valg to hvis ikke valg en går gjennom ikke noe annet rart. men nå må først SpeeD komme å bekrefte at han har levert søknad. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) bankkortet koster ingenting, passet mitt utløper uansett i neste mnd:P 8485609[/snapback] :!: Da dekker jo inntjeningen såvidt ett nytt pass. Dessuten koster det vel å bytte førerkort og slikt også. Men kreves det at en må bytte ID på alt en har, bankkort ID, førerkort med mer? Han får kanskje lyst å bytte tilbake når avtalt tidsperiode utløper. Er tidsperioden 5 år som noen har ytret? OG DA KOMMER JO NYE PASSKOSTNADER. :!: Men kjenner vi fyren rett, så selger han kanskje navnet på nytt. Hvor mange kroner hadde du tjent dersom du kuttet ut mellomnavn totalt, og gikk for å selge Fornavnet, eller både Fornavn og Etternavn? Endret 30. april 2007 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er den innledende runden over.. Ny avstemning på de mest populære valgene kommer opp snart. 8486739[/snapback] Jaja, nå når endelig sommeren er her, så legger du avstemmingen på de feteste solskinnsdagene. Mandag 30. april hadde passet bedre. Konfirmasjonstid (selskapsbesøk) er det jo for mange også. Jo, jeg sitter mye foran PC'en, men en plass må jo grensen gå. Ironi: Har sittet 1 solskinnsdag for mye foran PC'en. Uff, jeg gikk nok glipp av avstemmingen jeg, selv om jeg leste dato for finalen. :!: Jeg "stemmer" for forslaget til han som sa på forumet: At dersom Lasse Nøff Guttormsen ikke blir godtatt, så bør neste navn på listen søkes med (også videre, dersom Lommemannen ikke heller skulle..) Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Og hvilket navn spemte du på SpeeD_? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Noen som vet om Stoolman har kontaktet Lasse Nøff Guttorm? Lenke til kommentar
G Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Når leveres navnebyttesøknaden Lasse Nøff? Hvor lang tid tar navnebytte normalt? Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 skal bare sjekke om min nye avatar fungerer:P Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Og til det måtte du lage en egen post? Uansett; har du sendt inn søknaden? EDIT: Lasse Nøff var veldig heldig med det navnet der. Goscinny Endret 30. april 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Herlig avatar, Nøff! Du kunne gjerne klippet bort den teksten med liten skrift nederst, man kan i alle fall ikke lese den. Edit: Gjennomsiktig bakgrunn hadde også gjort seg. Endret 30. april 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 En liten link angående dette navne rabalderet. Nettavisen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Syns VG og DB burde skrevet et par ord om dette også, tross alt en annerledes og morsom nyhet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Syns VG og DB burde skrevet et par ord om dette også, tross alt en annerledes og morsom nyhet. 8521410[/snapback] Synes de kan vente til navnet faktisk er byttet. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvilken administrator er det som har kjøpt mellomnavnet hans, Simen1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå