Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje det går an å prøve ulike skrivemåter om ikke Nøff blir godgjent på første forsøk? Jeg det finnes folk som heter Noeph, jeg googlet og fant Sandy Noeph, eller hva med det franske ordet Neuf som betyr ni.

8503688[/snapback]

 

Da syns jeg litt av poenget er borte. Om ikke Nøff kommer igjennom så må han ta det neste navnet på lista.

Lenke til kommentar
bankkortet koster ingenting, passet mitt utløper uansett i neste mnd:P

8485609[/snapback]

:!: Da dekker jo inntjeningen såvidt ett nytt pass. Dessuten koster det vel å bytte førerkort og slikt også. Men kreves det at en må bytte ID på alt en har, bankkort ID, førerkort med mer?

 

Han får kanskje lyst å bytte tilbake når avtalt tidsperiode utløper. Er tidsperioden 5 år som noen har ytret? OG DA KOMMER JO NYE PASSKOSTNADER. :!: :rofl:

 

Men kjenner vi fyren rett, så selger han kanskje navnet på nytt. Hvor mange kroner hadde du tjent dersom du kuttet ut mellomnavn totalt, og gikk for å selge Fornavnet, eller både Fornavn og Etternavn?

Endret av G
Lenke til kommentar
Nå er den innledende runden over.. Ny avstemning på de mest populære valgene kommer opp snart.

8486739[/snapback]

Jaja, nå når endelig sommeren er her, så legger du avstemmingen på de feteste solskinnsdagene. Mandag 30. april hadde passet bedre. Konfirmasjonstid (selskapsbesøk) er det jo for mange også.

 

Jo, jeg sitter mye foran PC'en, men en plass må jo grensen gå. Ironi: Har sittet 1 solskinnsdag for mye foran PC'en. :cool:

 

Uff, jeg gikk nok glipp av avstemmingen jeg, selv om jeg leste dato for finalen. :!:

 

Jeg "stemmer" for forslaget til han som sa på forumet:

 

At dersom Lasse Nøff Guttormsen ikke blir godtatt, så bør neste navn på listen søkes med (også videre, dersom Lommemannen ikke heller skulle..) :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...