Gå til innhold

Selger navnet sitt på eBay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det kommer på VG, kan vi få mange nye medlemmer :)

8492167[/snapback]

Når amn ser på forumet til VG kan det vel diskuteres om det er medlemmer man vil ha ;)

AtW

8492404[/snapback]

Hva står det der?

8492440[/snapback]

Var mest en spøk på beksotning av Vgs forum, det står ganske mye tåplig der. Men den gikk visst ikke helt hjem :) Bare ignorer meg...

AtW

Lenke til kommentar
Mulig at enda en liten notis på fremsiden hadde gjort seg?  :whistle:

8490279[/snapback]

Det ble linket til denne tråden fra forsiden forleden. (Den ligger for øyeblikket (pr. kl. 19:02) helt nedertst på forsiden av HW.no.) ;) Har også vært et par artikler, bl.a. denne. Men de har du vel sikkert sett?

Når man ser på forumet til VG kan det vel diskuteres om det er medlemmer man vil ha ;)

AtW

8492404[/snapback]

Sant nok... :roll:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Litt dumt om tråden ble stengt kl. 19.06. Det var fortsatt tett mellom de andre enn førsteplassen. Og om det ikke blir Nøff som vinner går det til neste forslag osv.

8499760[/snapback]

Den var åpen helt til siste minutt og ble vel stengt ca kl 20.00.30 (30 sekunder etter fristen) så vidt jeg så på klokka. Jeg burde kanskje lagt inn et innlegg kl 19.59 for å sette punktum, men nå gjorde jeg ikke det. Jeg la merke til at det kom inn minst 1 stemme de siste 6 minuttene. (Ikonet for tråden skiftet farge fra lyselilla til mørkelilla for å indikere at det var nye stemmer)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...