GolfBag Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tok jo evigheter å stemme på alt! *krampe i musehånda* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Bra jobba Simen Men du kunne jo fint droppa de med tegn og tall da. Ser "1337" faktisk har fått noen stemmer, men man kan da ikke ha siffer i navnet sitt... 8471986[/snapback] Enig - minst halvparten av navnene er unødvendig å stemme på pga de inneholder tall, tegn, eller beskyttede varemerker (Coca-Cola, Google etc). Blir dumt når de realistiske alternativene ikke kommer seg "videre" i avstemningen, pga folk stemmer på navn som aldri kan vinne uansett. Jeg foreslår at Simen går gjennom pollene på nytt, og fjerner alle ugyldige forslag. Det inkluderer forslag som "Asshole" også, siden det ikke blir godkjent uansett. Endret 25. april 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bra jobba Simen Men du kunne jo fint droppa de med tegn og tall da. Ser "1337" faktisk har fått noen stemmer, men man kan da ikke ha siffer i navnet sitt... 8471986[/snapback] Enig - minst halvparten av navnene er unødvendig å stemme på pga de inneholder tall, tegn, eller beskyttede varemerker (Coca-Cola, Google etc). Blir dumt når de realistiske alternativene ikke kommer seg "videre" i avstemningen, pga folk stemmer på navn som aldri kan vinne uansett. Jeg foreslår at Simen går gjennom pollene på nytt, og fjerner alle ugyldige forslag. Det inkluderer forslag som "Asshole" også. 8472276[/snapback] I såfall bør det bare fjernes det som bryter en "teknsik" forskrift, feks ingen siffer i navnet, å ta en vurdering av om navnet er for tåpelig til å godkjennes tar for lang tid, og er usikkert. (forøvrig kan jeg ikek se med et kjapt overblikk at det gjelder i nærheten av halvparten av tilfellene at det er tall eller varemerker i navnet) AtW Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hmm, kanskje jeg skal skaffe meg et mellomnavn jeg også.. Hvis jeg skal så blir det nok 'Leeten' Det funker sikkert Lasse Leeten! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Sinnsykt bra Simen1.... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lurifaksen: Det er umulig å filtrere eksakt unna navn som ikke godtas. Da måtte jeg nok ha sittet med en tykk dokumentmappe med regler fra folkeregisteret og finlest reglene for hvert navn. Likevel hadde det blitt en skjønnsvurdering. Enkelte ville sikkert savnet sitt alternativ og jeg hadde hatt et voldsomt forklaringsproblem ovenfor mange av de som kom med forslag. Jeg la derfor ut hele lista og så får folkeregisteret ta seg av godkjenning eller avslag. Men uansett.. nå skal jeg ta en velfortjent pause og lage meg litt mat. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ettersom jeg har forstått er SpeeD_, Lasse. (Han denne tråden handler om) 8472240[/snapback] OK Gratulerer med kommende mellomnavn, SpeeD_! Måtte det beste vinne! Endret 25. april 2007 av I.A.G. Lenke til kommentar
oby Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Bra jobba Simen1. Måtte Lasse Lommemannen Guttorm vinne! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fy faen så mange elendige forslag det var >.< 8472187[/snapback] Enig. Mye dårlig humor. Best om bra humor vinner spør du meg. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lurifaksen: Det er umulig å filtrere eksakt unna navn som ikke godtas. 8472410[/snapback] Det var jo i hovedsak navn med ugyldige tegn jeg mente. Navnet hw.no som leder denne avstemningen er et ugyldig navn Problemet er altså at massevis av stemmer går til spille pga dette, pga det kun er mulig å stemme på et alternativ. Jeg mener ikke at du skal finlese alle navnene, kun luke ut de som teknisk er ugyldig, og eventuelt de som er utvilsomt ulovlige. En trenger ingen grundig juridisk vurdering for å konkludere med at svært grove ord ikke godkjennes som navn. Endret 25. april 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Flott jobb Simen1! Ryddig og pen avstemming må jeg si. Vi forumbrukere burde vise bedre at vi verdsetter slike flotte tiltak! Det var sikkert mye arbeid! Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Veldig morsom avstemning, men det var litt lite stemmer? En nyhet på framsiden hadde vel gjort seg. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 hva skulle vi gjort uten simen? da var jeg også ferdig å stemme Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hahaha! herlig! Ferdig med å stemme, utrolig artig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Veldig morsom avstemning, men det var litt lite stemmer? En nyhet på framsiden hadde vel gjort seg.8472588[/snapback] Jeg har laget en notis til førstesiden, men vet ikke om redaktøren leser gjennom og publiserer den før i mårra. Håper den kommer i kveld. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har laget en notis til førstesiden, men vet ikke om redaktøren leser gjennom og publiserer den før i mårra. Håper den kommer i kveld. 8472688[/snapback] Det står jo om det i denne, da: Navneauksjonen på eBay er over (Publisert i går) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Fy faen så mange elendige forslag det var >.< 8472187[/snapback] Enig. Mye dårlig humor. Best om bra humor vinner spør du meg. 8472473[/snapback] Da får du stemme de du liker da vel, siden vi ikke alle har lik humor!! Genial tråd forresten, stemte mest på navn som lasse suger guttormsen osv.... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Genial tråd forresten, stemte mest på navn som lasse suger guttormsen osv.... 8473249[/snapback] Hva er vitsen? Slikt blir ikke godkjent uansett. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Blir jo også litt feil ift de forskjellige pollene. Noen var det jo mye bra i, der jeg fikk lyst å stemme på flere, mens i andre var det "nesten" bare tull. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mange morsomme alternativer! Ser frem til finalen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå