Stratos Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Hudorm Guttorm lasse sånnpasse guttorm Lasse baimynaim guttorm Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 enkelt: Lasse "Linken til ebay auksjonen" Guttormsen, regner med kjøper har linken liggende Lenke til kommentar
echo221 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Foreslår "siterer" som ble nevnt tidligere bak i tråden her Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Mine favoritter etter å ha lest 32 sider Lasse Nøff !! Lasse Medzett Guttorm !! Lasse Dysklestisk Guttorm :!: Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Foreslår "siterer" som ble nevnt tidligere bak i tråden her 8466501[/snapback] Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Uteness G. Kan være litt morsomt. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg foreslår at seansen hos folkeregisteret dokumenteres på film. Hvor i norge kommer han fra? Hvis han er i Rogaland/Vest-Agder, har jeg fått klarsignal fra arb.giver til å dra ut med et crew for å filme seansen. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er det noen som har budt på denne auksjonen, og hva er i såfall budet på? Lenke til kommentar
foffle Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Er det noen som har budt på denne auksjonen, og hva er i såfall budet på? 8466793[/snapback] Stoolman har allerede vunnet :!: :!: Edit: Feil navn Endret 25. april 2007 av Zopilote Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ufattelig mye bra her, da blir det nesten flaut å bidra. Lasse Fråssenpitsa G Lasse Lange-Tøise-Mellomnamn G Ellers likte jeg godt "siterer". Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ved ikke om dette er forslått før da jeg ikke har fått lest alle sidene enda. Lasse Harikkefåttdotno Guttormsen. Kanskje han blir fast medlem av ungkarsklubben med samme navn? hehe Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Gjorde selv noe i samme duren tidligere i år på et seeent nachspiel, da vi på artig sendte inn søknad om å endre navnet mitt fra Timm Kristoffer Stokke, til Timm Kristoffer Ostepopp Stokke. Det gikk dessverre/heldigvis dårlig, så de er nok litt påpasselige med hva man får ta som mellomnavn. Jeg fikk følgende i svar: Selv om de øvrige vilkår er oppfylt, skal en melding om å ta, endre eller sløyfe navn ikke godtas dersom vedkommendes personnavn ellers kan bli til vesentlig ulempe for vedkommende eller andre sterke grunner tilsier det. Navnet Ostepopp har ikke karakter av å være et personnavn. Det er et navn på et snacks produkt. Sterke grunner tilsier derfor at Ostepopp ikke kan brukes som mellomnavn. Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lasse aka Guttorm Endret 25. april 2007 av Geimst Lenke til kommentar
Intern Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lasse Gei Guttormsen. Gei blir ikke oppfattet som "Gay" (Homosexuell) når det leses, kun når det uttalses. Derfor kan det bli litt morsomt. Endret 25. april 2007 av Intern Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Får komme med noen jeg også da: Lasse Ikke Guttormsen Lasse MedHøyKlasse Guttormsen Lasse KjøptOgBetalt Guttormsen Lasse PutYourNameHere Guttormsen Lasse YourLogoHere Guttormsen Edit: En til Lasse CapoDiTuttiCapi Guttormsen Edit#2: klarer ikke slutte Lasse GotHammered Guttormsen Endret 25. april 2007 av Pedro80 Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Ebay'd G. Lasse Forrent G. Lasse Utedass G. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Badeand Guttormsen Eller Lasse Badean Guttormsen hvis ikke Badeand blir godkjent, uttales jo nesten likt. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Har er noen av mine favoritter. De fleste er allerede postet her, men syns de er verdt å plukke frem igjen Lasse Strakstilbake Guttorm Lasse Uteness G Lasse Siterer Guttorm Lasse Medzett Guttorm Lasse Alkis Guttorm Lasse Stophammertime Guttorm Lasse Steker Guttorm Lasse Koker Guttorm Lasse Ernyrik Guttorm Lasse Nyrik Guttorm Lasse Måstikke Guttorm Lasse Hadebra Guttorm Lasse Linux Guttorm (Reklame FTW ^^) Lasse Hardusett Guttorm Lasse Kjører Guttorm Lasse Selger Guttorm Lasse Raner Guttorm Lasse Heterikke Guttorm Lasse Eidsmitter Guttorm Lasse Harliten Guttorm Lasse Og Guttorm Lasse Kondomensprakk Guttorm (Så bra, fordi det kan virke som om han ble døpt det. Ulykker skjer lissom ) Lasse Løff Guttorm Lasse Pedofil Guttorm Lasse Laden Guttorm Lasse Yournameofchoise Guttorm Lasse Rir Guttorm Lasse Rirpå Guttom Jeg syns vi burde velge ett navn som ikke bare følger han i 10 år, men som han har som kallenavn hele livet. Derfor er Nøff/Løff ganske bra. Nøff er ikke så bra igjen, fordi det ville ikke vært noe storslagent ved det. Man flirer bare av det hvis man vet at dette navnet ble solgt til han XD Løff derimot er litt bedre, for da virker det som han har en talefeil, og egentlig vil si "Nasse Nøff", og det legger man merke til Så har man jo også verb, som "kjører", "rir", "siterer"... Som er bra, de er morsomme, og man legger merke til de med en gang. Dette er derimot noe som ikke kommer til å vare mer enn i de 10 årene. Og knapt da Lasse "Medzett" er heller ikke noe dårlig alternativ.. Blir kanskje til at han må gå rundt med en lapp, der navnet er skrevet. Slik at han faktisk kan vise dette til noen Ellers er det jo mange kjedelige forslag her, og mye som aldri kommer igjennom noen som helst form for kontroll Nerdehumor er bare kjedelig for de som skjønner det, og det er ikke sikkert han skal presentere seg for så mange nerder fremover. Og antakelig bruker han ikke mellomnavnet når han presenterer seg anyway. Det er jo hans valg om han vil bruke det, når han presenterer seg eller ikke, og derfor syns jeg ikke vi skal drite oss ut med å ta noe som "harliten". Det vil kun bli brukt når han skal ha noe formelle greier unnagjort. Derfor syns jeg vi kanskje skal velge noe som kan være morsomt for Lasse å presentere seg med. Tenker da selvfølgelig ikke for alle, men en del syns jo det er gøy ^^ Som "Lasse Yournameofchoise" eller "Lasse Strakstilbake" er jo ingenting som skader Lasse, men som kan være kult å ha Uff lang post, men sånn blir det når du leser 15 sider, og skal summere det opp XD Syns synd på Simen1 som skal sette dette inn i polls Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lasse Nerd Guttorm Endret 25. april 2007 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå