stian_molvik Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse 'med-k' Guttorm ... hadde blitt digg confusing når han må ut med fullt navn. Lenke til kommentar
GreatMastero Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Her er mine bidrag for hva det er verdt: Lasse Jegsolgtenavnetmittpåebayogaltjegfikkvar2000spenn Guttorm Lasse GreatMasteroerminherre Guttorm Lasse Nåharjegdritipådraget Guttorm Lasse Darth Vader Guttorm Lasse Jegdiggercashsåmyeatjegsolgtenavnetmittpåebay Guttorm Lasse AynRandkantasegenbolle Guttorm Lasse Sponheim Guttorm Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tråden flommer over av useriøse og fjåsete innlegg. De fleste burde skjønne at man kan ikke hete hva som helst. Det har også blitt oppført tidligere i tråden her hva loven sier om navnbytte. Oppfordrer moderatorene til å fjerne innlegg som er helt på vidda hva angår navnvalg. Kanskje sette opp en stor rød notis i det første innlegget.. Lenke til kommentar
incredifred Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 må nesten bli Lasse Ogsåvidere Guttorm eller Lasse MedstorL Guttorm eller Lasse Fårdudetmeddeg Guttorm Føler det er riktig med noe som skaper forvirring når han skal oppgi fullt navn i forbindelse med kunderservice på telefon og lignende. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse 'med-k' Guttorm ... hadde blitt digg confusing når han må ut med fullt navn. 8465415[/snapback] Jeg vil absolutt være enig i denne, men den må skrives om litt. Jeg foreslår derfor "Lasse medkå Guttormsen". Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvis det finnes noe retferdighet i denne verden blir navnet Lasse Nøff. Det eneste riktige! Lasse Nøff, Lasse Nøff, Lasse Nøff! Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvis det finnes noe retferdighet i denne verden blir navnet Lasse Nøff. Det eneste riktige! Lasse Nøff, Lasse Nøff, Lasse Nøff! 8465598[/snapback] konge! Lenke til kommentar
Scooter Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Boyworm Guttorm Lasse Bendelorm Guttorm Lasse Ormgutt Guttorm Lasse Gromgutt Guttorm Lasse Alfakrøll Guttorm Lasse Mellomrom Guttorm Lasse Bindestrek Guttorm Lasse Spørsmålstegn Guttorm Lasse Evenukk Guttorm Lasse Buttplug Guttorm Lasse Skrumphjerne Guttorm Lasse Hater Guttorm Lasse Penetrerer Guttorm Lasse Lise Guttorm Når alt kommer til alt tror jeg at jeg stemmer på Lasse Løff! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) hehe nøff var bra forslag ja hardware(.no) er vel også litt kult, som en homage til hw.no liksom... Eid hadde jo også passa, men det blir for normalt... heh likte også Lasse Mediger (variant av stavinga) Guttormsen. Endret 24. april 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Nøff, hva ellers ? Et forslag som vil bli godtatt, og som vil plage han i evigheter Lenke til kommentar
khaakon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Nøff kan også skrives Lasse Nøph Lenke til kommentar
Dr_Fr_Einstein Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Lasse 'med-k' Guttorm ... hadde blitt digg confusing når han må ut med fullt navn. 8465415[/snapback] Jeg vil absolutt være enig i denne, men den må skrives om litt. Jeg foreslår derfor "Lasse medkå Guttormsen". 8465563[/snapback] Eller for å gjøre det enda mer komplisert: Lasse Medzett Guttormsen. (synes jeg høre Kirkevåg, Lystad og Mjøen ta noen oppklaringsrunder på den: Jeg heter Lasse Medzett Guttormsen, men Lasse er ikke med Z, men Medzett er med Z osv.). Endret 25. april 2007 av Dr_Fr_Einstein Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Nøff\Nøph FTW uten tvil. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Tenk dere om - Lasse Nøff er jo ikke så bra egentlig; Det høres ikke merkelig ut (prøv å si det som om du skulle sagt det til tlf. support, f. eks.), pluss at det er et genialt navn - han drar sikkert damer til tusen Vinn-vinn-situasjon, med andre ord. Det kan jo vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Nøff, definitivt Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Tukey Guttormsen (2000 kr) Lasse Trififti Guttormsen (350 USD) Lasse Forrent Guttormsen ( Lasse til Leie) Lasse Mann Guttormsen Lasse Vut Guttormsen (w00t) Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse Alfakrøll Guttorm8465691[/snapback] Hva med svenskenes utgave av @ Lasse Snabela Guttorm Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Lasse 800-GIGOLO Guttorm Lenke til kommentar
sgc Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Tenk dere om - Lasse Nøff er jo ikke så bra egentlig; Det høres ikke merkelig ut (prøv å si det som om du skulle sagt det til tlf. support, f. eks.), pluss at det er et genialt navn - han drar sikkert damer til tusen Vinn-vinn-situasjon, med andre ord. Det kan jo vi ikke ha noe av. 8465947[/snapback] Enig Derfor liker jeg Lasse Suttorm Guttorm Lasse Suger Guttorm Lasse Liker Guttorm Lasse Jihad Guttorm (å ja, du vil ut å reise du ja) Endret 25. april 2007 av sgc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå