LastNinja9 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Ron.... Går for den LOL Lenke til kommentar
Shigawire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Albatross Guttorm - slik at folk kan rope slik: http://www.youtube.com/watch?v=Z_u7VGiMO0U Lasse Boyworm Guttorm - internasjonal. Lasse Eczema Guttorm - for å være litt ekkel. Lasse Faltavlasset Guttorm Lasse Arnt-Hilmar Guttorm Lasse Artbjartarnt Guttorm Lasse Legionella Guttorm Lasse Obersturmführer Guttorm Lasse Neun-und-Neunzig-Luftballongs Guttorm Lasse Hildur Guttorm Lasse Stefanz Guttorm Lasse Bowel-Movement Guttorm kommer ikke på noe merher og nu Lenke til kommentar
sgc Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg spammer denne én gang til for jeg var så fornøyd med den: Lasse SUTT-ORM Guttorm Lenke til kommentar
anbar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse dimmer G. Lasse mensenskorpe G. Lasse maler G. Lasse rir G Lasse ladet G Lasse Cumma G Lasse Unge Høyre G Lasse kapitalist G Lasse spammer G Lasse Terror G Lasse Jens G Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Stefanz Guttorm 8461269[/snapback] Hehe.... den var orginal! :!: Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse ';DROP DATABASE;' Guttorm Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kom på flere KLM-inspirerte navn: Lasse Medbindestrek Guttorm Lasse Midtsidepike Guttorm Ellers har du jo: Lasse Dotcom Guttorm Lasse Hardotcom Guttorm (Øystein Sunde) Bibelske navn sa noen: Her er mine forslag. Lasse Arpaksjad Guttorm Lasse Abednego Guttorm Men jeg syns absolutt Nøff/Løff og Dysklektisk var morsomme. Lykke til Simen! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Personlig syns jeg det å selge mellomnavnet sitt på Ebay var et kult stunt..Det er mange navn jeg syns er kule her, men jeg syns Lasse fortjener såpass med kred. for sin innovative måte å skaffe seg litt penger.. Med litt flaks kunne han fått mye, mye mer.. Derfor mener jeg at vi bør være iallefall "litt" voksne her, og kutte ut de groveste forslagene her.. Han skal tross alt leve med dette i 5ÅR... tjihi.. :!: Likte både cecilie, Lene, Isoldmyname,.. Vil selv foreslå Lasse "jegkostertrehundreogfemtidollar" Guttormsen eller Lasse "Fårmegfor2k" Guttormsen 8459135[/snapback] Som Simen1 sier. Husk på at navnet også skal godskjennes av folkeregisteret. De kommer nok neppe til å godskjenne navn som "iSoldMyName", "jegkostertrehundreogfemtidollar" eller "Unge Høyre". Derimot tror jeg det er en god sjangs for at navn som jenteslange, Lene, <jentenavn>, Bin Laden kan bli godskjent. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Derimot tror jeg det er en god sjangs for at navn som jenteslange, Lene, <jentenavn>, Bin Laden kan bli godskjent. 8461435[/snapback] Jeg tror ingen navn blir godskjent, egentlig. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 haha Lasse Med Diger Guttorm artig.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 haha Lasse Med Diger Guttorm artig.. 8461508[/snapback] Hva med: Lasse Uten Guttorm og nevner fra tidligere: Lasse Liker Guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8574234 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jentenavn blir ikke godkjent: Det kan ikke velges guttenavn for jenter eller omvendt. Et navn kan også nektes fordi det vil virke støtende. <-- http://www.paragrafen.no/?id=132 VELDIG mange forslag her som ikke er vits i å ta med i pollen engang. Og et etternavn som færre enn 200 har fra før er automagisk beskyttet. Da må alle som har det navnet godkjenne det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg liker navnet Lama, så jeg foreslår: Lasse Lama Guttormsen Eller kanskje Lasse Luguber Guttormsen AtW Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Dalai Lamer Guttorm sannsynligvis støtende.. Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Format Guttorm Lasse eier Guttorm Lenke til kommentar
GLRune Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Alle gode er nevnt, men for å øke sjangsen for at de blir tatt med i Poll: Lasse Stoolman G. Lasse lama G. Lasse l33t G. Lasse Gaylord G > Udødelig... få fler stemmer på denne! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Bin Laden kan bli godkjent. Blir neppe mange flyturer til USA for kroppen da.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Babehunter Guttormsen. Lasse Basshunter Guttormsen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Eller Lasse Hønkhunter Guttormsen Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 De godkjenner nok mange forslag. Hværsaagod Takkskalduha, Gudergod osv er jo navn som er kommet igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå