stormx Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Bluescreen Guttormsen? =) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Lasse Bukkake Guttormsen Endret 24. april 2007 av GolfBag Lenke til kommentar
Golrandir Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 lasse i feel good guttormsen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Steike, jeg må stå opp tidlig i mårra for å klare å forberede avstemningene før kl 20.. 8460376[/snapback] Ja, det er kommet en del navn nå 8460399[/snapback] Det er en begrensning i antall alternativer per avstemning på 51 så jeg må nok dele opp første runde i flere parallelle avstemninger. Så får vi plukke ut de 10 med flest stemmer og sende de videre til finalen. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Harmasse Guttorm Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Hva med Lasse Nøff G.? edit: Var nevnt det ja Endret 24. april 2007 av Zappza Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Dersom det var aktuelt, tror jeg "Lasse Lasse Guttorm Guttorm" kunne være en slager. Blir fort vanskelig å presentere seg Endret 24. april 2007 av surbz00r Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 dette er jo rettogslette genialt . hvor kommer vi til og ha avstemningen ? ot-baren eller annet ? Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hei! En stund siden jeg har vært her nå var en del å lese igjennom Fr de som ikke vet det, så er det jeg som er Lasse Guttorm ikke Guttormsen vell og merke =P så dere vet det Vet ikke om jeg er spent eller nervøs mht. pollen som kommer ut imorgen, parallell avstemming? hvorfor ikke bare ha en poll, selv om det er mange navn, så de desidert mest stemte navnene går videre. Har allerede hentet papirer for navneskifte, fylt ut det meste, mangler bare nå å fylle ut mitt nye mellom navn Happy voting Kommer til å oppholde meg mye inne på forumet her framover, så er bare å fyre løs om det er noe dere lurer på Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse M'FUFU Guttormsen Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse AttentionHoe Guttorm Lasse selgersegfor2000 Guttorm Lasse Ligger På eBay Guttorm (I annonsen står det kun "Guttorm", ikke guttormsen) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Eidsmitter Guttorm Eller som det vil høres ut: Lasse Aidssmitter Guttorm Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Min nettby er foresten: lasseg For de som lurer Endret 24. april 2007 av SpeeD_ Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse snylteruss Guttorm Lasse rocco Guttorm Lasse roccoog Guttorm Lasse likerrocco Guttorm Lasse roccoogrussen Guttorm Lasse roccoogrussenog Guttorm Lasse-basse Guttorm Lasse heteregentlig Guttorm Lasse arne Guttorm Lasse bush Guttorm Lasse raner Guttorm Lasse enmannshær Guttorm Lasse heterjeg Guttorm Lasse heterjegikke Guttorm Lasse ergal Guttorm Lasse likerdeg Guttorm Lasse jeglikerdeg Guttorm Lasse lekersmart Guttorm Lasse lekerdum Guttorm Lasse eren Guttorm Lasse kaster Guttorm Lasse kjøper Guttorm Lasse selger Guttorm Lasse passerpå Guttorm Lasse kjører Guttorm Lasse er Guttorm Lasse danser Guttorm Lasse 07 Guttorm Lasse maserpå Guttorm Lasse ufo Guttorm Lasse gråter Guttorm Lasse erglad Guttorm Lasse erborte Guttorm Lasse savner Guttorm Lasse mistet Guttorm Lasse leteretter Guttorm Lasse fanget Guttorm Lasse lurte Guttorm Lasse svindlet Guttorm Lasse svindler Guttorm Lasse løper Guttorm Lasse løpetter Guttorm Lasse gåribarnehagen Guttorm Lasse actionman Guttorm Lasse jegvilhjem Guttorm Lasse trorjeg Guttorm Lasse mangler Guttorm Lasse erbest Guttorm Lasse drømmerom Guttorm Lasse-line Guttorm Lasse arneog Guttorm Lasse ermittnavn Guttorm Lasse ermittnavnsådetså Guttorm Lasse dummen Guttorm Lasse neidakødda Guttorm Lasse ehnei Guttorm Lasse trokkedet Guttorm Lasse not Guttorm Lasse døh Guttorm Lasse åh Guttorm Lasse bææ Guttorm Lasse sjefenoverallesjefer Guttorm Lasse heis Guttorm Lasse heisekran Guttorm Lasse kandukallemeg Guttorm Lasse rattatta Guttorm Lasse abckjeks Guttorm Lasse ringer Guttorm Lasse kysser Guttorm Lasse hardusett Guttorm Lasse kanjegfånummeretditt Guttorm Lasse-lan Guttorm Lasse 127.0.0.1 Guttorm Lasse 404 Guttorm Lasse gotfragged Guttorm Lasse internet Guttorm Lasse _ Guttorm Lasse selgernavnetsittpåebay Trenger vel en avstemming alene jeg Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Forslag til navn: Lasse EidAvStoolman Guttormsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Oioi, respons og greier. Det er bra. Men en ting, hva er etternavnet ditt? (Hvis det ikke er Guttorm ) Endret 24. april 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
sgc Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje ikke så original, men: Lasse Jenteorm Guttorm Lasse Suttorm Guttorm Lasse HeilHitler Guttorm Lasse Flasse Guttorm Lasse Rasse Guttorm Lasse Tafse Guttorm Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ifølge ssb.no/navn er det 45stykk i Norge som heter Løff til etternavn :!: Det betyr vel dessverre at han må få tillatelse fra alle sammen for å skifte til Lasse Løff G, som er det klart beste forslaget til nå. Resultat av navnesøk Du søkte på etternavnet: Løff Det er 45 som har Løff som etternavn. K 8460402[/snapback] Hva hvis vi skriver om til Loeff? Blir kanskje ikke helt det samme: Lasse Loeff. Lenke til kommentar
crimson Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Alfakrøll Guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå