stoolman Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Isoldmyname Guttormsen 8458233[/snapback] Liker det...!!! Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Imamightypirate Guttormsen Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Narsisistiske meg trekker frem mitt eget forslag: Lasse Ikke Guttormsen Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Liker Guttormsen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Ikke Guttormsen 8459013[/snapback] :!: Den måtte jeg le av. Lenke til kommentar
oxyride Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 hmm... Lasse Lassegutt Guttormsen Lasse Sliter Guttormsen Lasse Butfucked Guttormsen Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Kukskolt Guttormsen Lenke til kommentar
SgtPepper Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Stoolpå Guttormsen Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Wow. Nå ble det populært Jeg synes synd på Simen1, for dette ble mye rot... Jeg stemmer for dysleksi Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Nøff Guttormsen 8459087[/snapback] Haha - Den får min stemme! Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Eller Guttormsen Lasse Kjøter Guttormsen Lasse Lasselasse Guttormsen Lasse Ølkasse Guttormsen Lasse Feideover Guttormsen Lasse Krungthepmahanakonbovornratanakosinmahintharayutthayamahadil okpopnoparatratchathaniburiromudomratchanivetmahasathanamornp imanavatarnsathitsakkathattiyavisnukarmprasit Guttormsen Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ok. Har tenkt litt på dette nå: hvem for egentlig gleden av å få vedkommende til å bytte et navn som ikke assosieres med kjøperen? Eksempel som Stoolman likte: Lasse Isoldmyname Guttormsen Lasse får masse penger, Lasse får mellomnavnet Isoldmyname, Lasse kan skryte av mellomnavnet, opphavet til mellomnavnet osv. Hva får kjøperen igjen? "Jeg gav Lasse mellomnavnet Isoldmyname og betalte masse penger for det"? Dårlig deal syntes jeg men.. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 "Nøff" og "Ikke" er mine favoritter. Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Eidavstoolman Guttorm Lasse Harenlitentiss Guttorm Lasse Noob Guttorm Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ok. Har tenkt litt på dette nå: hvem for egentlig gleden av å få vedkommende til å bytte et navn som ikke assosieres med kjøperen? Eksempel som Stoolman likte: Lasse Isoldmyname Guttormsen Lasse får masse penger, Lasse får mellomnavnet Isoldmyname, Lasse kan skryte av mellomnavnet, opphavet til mellomnavnet osv. Hva får kjøperen igjen? "Jeg gav Lasse mellomnavnet Isoldmyname og betalte masse penger for det"? Dårlig deal syntes jeg men.. 8459100[/snapback] Enig. Navnet må være skikkelig kjipt. Så får kjøperen i alle fall skadefryden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Leet G. Lasse Haxor G. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Personlig syns jeg det å selge mellomnavnet sitt på Ebay var et kult stunt.. Det er mange navn jeg syns er kule her, men jeg syns Lasse fortjener såpass med kred. for sin innovative måte å skaffe seg litt penger.. Med litt flaks kunne han fått mye, mye mer.. Derfor mener jeg at vi bør være iallefall "litt" voksne her, og kutte ut de groveste forslagene her.. Han skal tross alt leve med dette i 5ÅR... tjihi.. :!: Likte både cecilie, Lene, Isoldmyname,.. Vil selv foreslå Lasse "jegkostertrehundreogfemtidollar" Guttormsen eller Lasse "Fårmegfor2k" Guttormsen Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Ok. Har tenkt litt på dette nå: hvem for egentlig gleden av å få vedkommende til å bytte et navn som ikke assosieres med kjøperen? Eksempel som Stoolman likte: Lasse Isoldmyname Guttormsen Lasse får masse penger, Lasse får mellomnavnet Isoldmyname, Lasse kan skryte av mellomnavnet, opphavet til mellomnavnet osv. Hva får kjøperen igjen? "Jeg gav Lasse mellomnavnet Isoldmyname og betalte masse penger for det"? Dårlig deal syntes jeg men.. 8459100[/snapback] Derfor mener jeg vi bør finne på noe ydmykende. Det burde ikke være mye status over å selge navnet sitt for 2000 kroner. Derfor bør noe rundt det inkluderes i navnet. f.eks. "Lasse Sellout Guttormsen". Ikke mye å skryte av der. Lenke til kommentar
haaken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lasse Superbusk Guttormsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå