loathsome Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Tipper vi aldri hører noe mer fra vedkommende, jeg Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Som sagt tåplig måte å tene 350 dollar på. Han hadde sikkert forventa å tene meir men, det var no optimistisk å tene store summer på noke sånt. Det faktum at dollarkursen er på 5.95 gjer det jo berre morsommare for oss Lenke til kommentar
QBab Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg syns nå det hele er ganske morsomt. Kunne godt gjort det selv, om jeg hadde giddet. Som sagt du trenger jo ikke bruke mellom navnet så mye. Lasse M blalba. Kansje jeg skal hive inn en aksjon på mellom navnet mitt? Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen herfra som vant? I så fall, hva blir navnet? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Stoolman vant auksjonen. Håper han finner et "bra" navn Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hahaha.... tåpelig Stoolman: Choose your words carefully Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 He he blir gøy og se navnet:) Var nå da ikke rare summen, men som sagt tiligere mellomnavnet er jo ikke verdt såå mye da.. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nå kommer payoffen... JA, jeg vant budrunden, og nå skal dere på forumet få lov å bestemme hvilket navn Lasse skal få... Vi begynner med å kaste opp noen navn, så stemmer vi deretter over hva navnet skal bli.. OG for dere som trodde jeg var døll sånn, nå vet dere bedre.. Tenkte en stund på "tilhørerstoolman" eller stoolmanstoy eller noen sånt.. men etter å ha tenkt godt og lenge på dette, har jeg kommet frem til at vi kjører et ideverksted på alternative navn, og jeg forelsår av Simen1 holder styr på navnene hvis han gidder.. deretter stemmer vi.. jeg skal fikse en poll på dette. Han er medlem på forumet, ergo; His ass is ours!!! Se på dette som en gave fra meg for alt dere har gitt meg... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Nå kommer payoffen... JA, jeg vant budrunden, og nå skal dere på forumet få lov å bestemme hvilket navn Lasse skal få... Vi begynner med å kaste opp noen navn, så stemmer vi deretter over hva navnet skal bli.. OG for dere som trodde jeg var døll sånn, nå vet dere bedre.. Tenkte en stund på "tilhørerstoolman" eller stoolmanstoy eller noen sånt.. men etter å ha tenkt godt og lenge på dette, har jeg kommet frem til at vi kjører et ideverksted på alternative navn, og jeg forelsår av Simen1 holder styr på navnene hvis han gidder.. deretter stemmer vi.. jeg skal fikse en poll på dette. Han er medlem på forumet, ergo; His ass is ours!!! Se på dette som en gave fra meg for alt dere har gitt meg... 8456496[/snapback] Hehe :!: Du er forumkonge nå. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 HAHAHA Så vanvittig bra, det er noen som kommer til å få et lite flatterende navn. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Haha sinnsykt bra Stoolman. Du er solgt nå Lasse. Lykke til med å forklare mellomnavnet ditt til svigermoren din når du kommer så langt i livet Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg betaler gjerne min 10$ til stoolman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hehe .. nå skal vi ha det gøy. Som utnevnt ansvarshavende foreslår jeg at dere kommer med forslag i tråden frem til onsdag kl kl 20.00. Da setter jeg opp en avstemning i denne tråden med alle alternativene. Først en avstemning på alle alternativene, deretter en finalerunde med de 10 mest populære alternativene. Den innledende runden varer i 2 døgn. Altså frem til kl 20.00 på fredag. Finalen varer fra fredag kl 20.00 til søndag kl 20.00. Søndag avgjøres det altså hva han skal hete. Mandag regner jeg med Lasse Guttorm drar innom Folkeregisteret og fyller ut noen papirer Dersom han ikke får godkjent navnet som blir mest stemt på, må han forsøke med alternativ 2 osv. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Yes, nydelig! Da foreslår jeg herved: Lasse Sprutfugl Guttormsen Lasse Rompejeger Guttormsen Lasse Magda Guttormsen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lasse "eid" G. Lasse "owned" G. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Lasse Bin Guttorm Lasse Fukmeplz Guttorm Lasse Umaekmeorny Guttorm Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvis det er noen som vil bidra, koster det jo kanskje noe å få byttet dette navnet da.. er det noen som vil bidra her, så er det bare å komme på banen.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Vakkert, virkelig vakkert gjort av deg Stoolman. Kom med gode forslag no folkens Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som har gratulert offeret? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Pft, la meg sitere meg selv; Tipper vi aldri hører noe mer fra vedkommende, jeg 8430529[/snapback] Endret 23. april 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå