tom waits for alice Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ikke for å ødelegge moroa (jo kanskje litt), men han har tatt forbehold om at navnet må bli godkjent: The winner of this auction has to find a middle-name to me, this means, if the first name you deside doesnt get approved, you have to find a new one. Thanks Altså er det ingen måte noen kan tvinge ham til å hete "Rompesvette" eller noen av de andre "morsomme" forslagene som er kommet. Slike forslag vil bli avvist av myndighetene uansett, og selv mer uskyldige forslag har han mulighet til å slippe unna. Det er bare for ham å skrive "jeg ønsker egentlig ikke det navnet hvis jeg kan slippe" når han sender inn søknaden, så blir den avvist og han går fri. Geir Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Er det stor sannsynlighet for at myndighetene vil godkjenne et mellomnavn som er en nettadresse eller noe de ikke forstår? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
xTep Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Greit nok å gjøre dette for penger ja..men wtf? $300 er jo ikke penger, er jo knapt noe som helst? Snakker vi $10 000 begynner det å ligne noe, men heller ikke det er noen kjempesum i dag. Får du $400 får du nok penger til et par nye sko, en ny genser og en fylla kanskje..haha det er jo så verdt det?. At USD er ufattelig svak mot NOK hjelper vel heller ikke på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 futtbucker, det er jeg enige i... 300dollar ingen ting, kan lett tjene 300dollaer Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Burde slenge en mail til slash.org saken burde få litt oppmerksomhet om de vil lage en artikell som hw.no gjorde. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg er enig i at dette så lang er relativt lite penger. Jeg måtte vært svært desperat om jeg skulle funnet på noe slikt selv. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Futtbucker burde vært mellomnavnet hans Lenke til kommentar
Dittolele Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sturla leder fortsatt med $350 jeg stemmer for Lasse Hardware.no Guttorm hehe Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) eh? selvfølgelig, blant alle de andre navnene stemmer du på den -.- Endret 15. april 2007 av janerikl Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja det er logisk nok at han ønsker det navnet. Forøvrig så er det nok fin reklame for HW-nettverket isåfall. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hehe, tåplig.Gjer han det for å muligens tene penger eller berre for oppmerksomhet? (fornavn) Komplett.no (etternavn) 8373650[/snapback] Tåpelig nei!? Han er jo oppe i 350 dollar nå... fyren er jo genial xD Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Har på følelsen at det er han som kommer til å le sist uansett. 1. Navnet må godkjennes. Det er lite perverst som vil bli godkjent. Firmanavn vil neppe bli godkjent. 2. Han blir "berømt" i et lite øyeblikk. Drar sikkert damer med det. 3. Han kommer neppe til å bruke det mye. Ved underskrift skriver han bare Lasse X. Guttorm. 4. Han får faktisk litt penger på det. 5. Det varer bare i fem år. Kan ikke si han taper så mye på dette. Dog er ikke pengene allverdens heller, da Goscinny Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 2000kr for å springe rundt med et mongo navn i 5 år? han valgte et dårlig tidspunkt å ha denne auksjonen på, dollaren er under 6kr nå. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Å herre.. rundt 1800 kroner for noe slikt. Han kan jo kjøpe seg en ny billig C2D da Men, man kan ikke ha velkjente firmaer som navn, men reglen har store smutthull. Det er bare å stave litt annerledes. Mener å huske det var en som byttet til "kolaautomath" eller noe i den dur. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg foreslår at vi tar og kontakter Petter Schjerven for evt. morsomme norske navn eller slikt som han kan hete. Om han ikke vet, så vet han nok noen som vet!! Hvis navnet hans blir selgt for 5 år slik at det fører til at han ikke får seg jobb evt. ydmyket på noen som helst måte, er 5 år tapt av livet. Hvor mye er ikke det verdt? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde vært litt kult og het "playstation" til mellomnavn da Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hadde vært litt kult og het "playstation" til mellomnavn da 8395200[/snapback] ja dødskult.. sikkert morsomt de 2 første ukene, og flaut i 4 år og 50 uker. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hadde vært litt kult og het "playstation" til mellomnavn da 8395200[/snapback] ja dødskult.. sikkert morsomt de 2 første ukene, og flaut i 4 år og 50 uker. 8397032[/snapback] Med den fjortiss-holdningen trådstarter viser, så er desverre "kulhets-faktoren" lengere. Vet om flere folk over 20 år som fortsatt har fjortiss-oppførsel Tragisk, rett og slett. Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Fatter ikke hvem som vil bruke 300dollar på å sette mellomnavn på en eller annen fyr i trondheim.. Da kan de heller kjøpe en CPU eller likn. etter min mening Har ikke lest hele tråden men er det noen som vet hvem som har bydd? Firma eller private.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå