DJpat Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg skal ha meg en komplett pc.Jeg vil sette den sammen selv.Bor i indre Østfold. Jeg har bestillt fra ITbutikken før ,men tenkte at jeg skulle bestille fra et firma som holder til i Ørje.Da kan jeg hente det sjøl.Men er de små firmaene til å stole på ?? addressen er http://www.thinkpc.no Hva bør jeg gjøre ???? Mvh en som ikke vil bli lurt.... Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Du blir sikkert ikke lurt; det er det ingen butikker som tjener på. Men dersom du tviler litt, ville jeg tatt en titt på regnskapet deres for å se om de kommer til å overleve de nærmeste årene. Litt kjedelig å kjøpe en hel pc, som du ikke vil kunne reklamere på i fremtiden dersom noe skulle skje. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Tja... godt spm. Jeg handlet hos elitedata (som er et såkalt lite firma, var ihvertfall det for 1 1/2 år siden). Aldri hatt så god service før. Kom med pc´en på døra. Fikk problemer, ringte til de. Tok ikke lang tid før de ringte meg opp å spurte om de kunne komme hjem til meg meg å se på det, kostnadsfritt =) Feilen ble funnet og fikset. Handlet hos et "stort firma" like før, Topline. Kan vel si den va helt j****. Komme vel under kategorien svinderfirma det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Heh. Her i fjor kom daglig leder på Komplett her i Trondheim på døra klokken halv ti om kvelden eller no. Han hadde med seg nyankomne deler til pcen romkameraten min hadde kjøpt tidligere på dagen. Det var imponerende det. :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 22:40, skrev LarsC:Heh. Her i fjor kom daglig leder på Komplett her i Trondheim på døra klokken halv ti om kvelden eller no. Han hadde med seg nyankomne deler til pcen romkameraten min hadde kjøpt tidligere på dagen. Det var imponerende det. :smile: jasså? hvorfor gjorde han det? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Fordi han hadde lovt det? Vetta fafo, jeg synes bare det var imponerende. Og nei, det var ikke sex eller penger med i bildet. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå