Langbein Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) hehe, hvorfor kjøpe vista når du har dette! (joke:P)imponert at de holder liv i XP, hvorlenge nå? 7år? 8373383[/snapback] Det som er mer interessant, er hvor lenge det er siden siste windows-versjon ble sluppet. Vista ble nemlig lansert for et par mnd siden, og dermed er det jo ikke rart at WinXP fortsatt oppdateres, som altså var det nyeste OS i salg fra Microsoft. Hvis Vista ble sluppet i 2002 hadde det vært mer imponerende at WinXP fortsatt ble oppdatert Det er nemlig helt normalt og forventet at man har en overlappende periode hvor leverandøren tilbyr support til den gamle versjonen selv om en ny har kommet, slik at kunder skal få god tid til å oppgradere. Endret 13. april 2007 av Langbein Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) XP=2002 og det samme gjelder for OfficeXP, så gjennomsnittlig levetid for et NT OS før neste slippes er da 5 år. Endret 14. april 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Windows XP kom ut i 2001. Endret 14. april 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
tryll Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg synes nLite funker som bare det! I tillegg til patching kan man også legge til/fjerne funksjoner i windows før man installerer eller sette opp alt slik du liker at det skal se ut før du installerer. Prøv det! *Tronaldo* 8374849[/snapback] Jeg støtter denne Lag XPcd'er med Nlite, det gjør ALT mye enklere intereger noen drivere også (men f.eks nforce og skjermkort drivere funker ikke så bra å integrere...) +Xpn bli mye raskere ettersom du kan fjerne alt du ikke trenger, +sette usb Hz og sette max antall nye tilkoblinger osv osv; anbefales Lenke til kommentar
dabear Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hadde noen problemer med at nhelper mangla, etter innlogging, da jeg installerte XP på nytt igjen i går. Fiksa det ved å legge nhelper fra http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=93758 i c:\windows og system32-mappa. Ellers funka det fett å inkludere nvidia-driveren iallefall, tryll. Xp-cden økte fra 700mb til 900mb da, inkludert alle drivere Fint å ha "drivers and utilities" inkludert på dvden, så slipper jeg installere dette manuelt etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå