Gå til innhold

- XP SP3 kommer neste år

Anbefalte innlegg

hehe, hvorfor kjøpe vista når du har dette! (joke:P)

imponert at de holder liv i XP, hvorlenge nå? 7år?

8373383[/snapback]

Det som er mer interessant, er hvor lenge det er siden siste windows-versjon ble sluppet. Vista ble nemlig lansert for et par mnd siden, og dermed er det jo ikke rart at WinXP fortsatt oppdateres, som altså var det nyeste OS i salg fra Microsoft.

Hvis Vista ble sluppet i 2002 hadde det vært mer imponerende at WinXP fortsatt ble oppdatert :p

Det er nemlig helt normalt og forventet at man har en overlappende periode hvor leverandøren tilbyr support til den gamle versjonen selv om en ny har kommet, slik at kunder skal få god tid til å oppgradere.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes  nLite funker som bare det! I tillegg til patching kan man også legge til/fjerne funksjoner i windows før man installerer eller sette opp alt slik du liker at det skal se ut før du installerer. Prøv det!

*Tronaldo*

8374849[/snapback]

Jeg støtter denne

Lag XPcd'er med Nlite, det gjør ALT mye enklere :D

intereger noen drivere også (men f.eks nforce og skjermkort drivere funker ikke så bra å integrere...)

+Xpn bli mye raskere ettersom du kan fjerne alt du ikke trenger, +sette usb Hz og sette max antall nye tilkoblinger osv osv; anbefales ;)

Lenke til kommentar

Hadde noen problemer med at nhelper mangla, etter innlogging, da jeg installerte XP på nytt igjen i går. Fiksa det ved å legge nhelper fra http://www.msfn.org/board/index.php?showtopic=93758 i c:\windows og system32-mappa.

Ellers funka det fett å inkludere nvidia-driveren iallefall, tryll. Xp-cden økte fra 700mb til 900mb da, inkludert alle drivere :p Fint å ha "drivers and utilities" inkludert på dvden, så slipper jeg installere dette manuelt etterpå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...