Gå til innhold

Hvilket bredbåndsfirma leier du bredbånd hos og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hadd Telenor 704-128 i 1 år, men bytta etter endt bindings tid pga. at de rota til masse greier og jeg fikk regninger jeg ikke skulle ha. Nå har jeg Bluecom 720-128 og er svært fornøyd holder ofte godt over 110kb/s stabilt ved downloads.

Tror bare det er to alternative leverandører her og nå..Tiscali og no kabel tv greier. Vet det kommer en leverandør til etter nyttår som sannsynligvis blir konge...kan hende jeg bytter allerede da.

Lenke til kommentar

Jeg har 2048/256 fra Bluecom pga at jeg ikke trenger den sinnsvakte påloggingen til Telenor. skifta for et par måneder siden. Bluecom fordi jeg ikke kan få nextgentel hit. de vil ikke bygge ut linjene oppover(tromsø) og da får jeg heller ikke den uploaden jeg ønsker.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-19 01:04, skrev Cornel:

....

-----------------------

AMD 386SX (uten matteprosessor)

4 MB EDO 100 ns ram

OAK ISA Skjermkort (antall ram ukjendt)

40 mb Seagate 3200 rpm HD

14,4@17,4 Teles modem (overklokka)

14" Philips Skjerm.

1.44 HD diskettstasjon

AT Kabinett

oooh, fet PC!

Lenke til kommentar

Jeg har Tiscali. Benyttet meg av et tilbud gjennom jobb, og jeg kunne velge mellom Tiscali, Telenor og NextGenTel. Hadde mest lyst på NextGenTel, men de kommer ikke der jeg bor før på sen-våren. Valgte da Tiscali ettersom man slipper unna PPPoE + at man med Tiscali kan bli tildelt opp til 2 eller 3 offisielle IPer (noe som er veldig kjekt hvis man bruker programmer/applikasjoner som ikke vil fungere over NAT). Må si meg veldig fornøyd hittil; får den hastigheten jeg skal ha (+ bittelitt til) og tjenesten er stabil.

[ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-12-19 02:32 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...