vebwa Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har en helt ny iPod Nano G2 8GB som har vesentlig lavere volum enn en eldre iPod Nano G1 4GB som jeg har for hånd. Jeg forstår det slik at det som følge av EU-regler er lagt inn en volumsperre/plombering. Jeg har forsøkt å fjerne volumsperren med goPod, som forklart her, men det fungerer ikke. goPod gir bare "iPod not detected". Så, er det noen som har fått til å fjerne volumsperren på nye iPod Nano G2? Jeg er klar over at det finnes diverse volumeboost-programmer som øker lydnivået på hvert enkelt spor, men det er ikke aktuelt. Grunnen til at jeg ønsker å fjerne sperren er at jeg bruker Nanoen med mine Beyerdynamic DT770 Pro som trenger en del strøm.. =) Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det troro jeg ikke funker på nyere iPoder. Har også prøvd dette med min 80 GB iPod. Leste at goPod 1,4 kun funker på iPod 5 gen (30 og 60 GB) og iPod Nano 1gen og nedover. Lenke til kommentar
vebwa Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Noen andre som har tips? Lenke til kommentar
Speeed Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Går det da altså ikke ann og fjerne volumsperrene på de nye ipoda? (30,60, 80gb) Prøvde det gopod programmet jeg også, men dte funka ikke. noen som vet om noen andre programmet, og hvor man får tak i dem? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke sett flere programmer. Men hvis det var noen som kunne være så hyggelig å lage et ville nok mange rundt kloden blitt kjempeglade! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har ikke sett flere programmer. Men hvis det var noen som kunne være så hyggelig å lage et ville nok mange rundt kloden blitt kjempeglade! Mvh Fat_Board 8878656[/snapback] enig! Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også prøvd GoPod på min 5.5 gen Video 80 GB, funka desverre ikke Så jeg tror til nå at eneste løsning for Nano 2. gen er å booste sangene i iTunes. På andre iPods kan løsningen være å laste ned Rockbox, men dette funker for øyeblikket ikke på Nano 2. gen. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 installer linux på iPoden, da tror jeg du kan få høyere lyd. http://ipodlinux.org/Main_Page Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det eneste jeg har opplevd når man booster sanger i iTunes er at du trenger ikke å gå høyere enn til midten av skalaen for å få mest lyd. Skal det være noe annet som skal skje? Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 hvordan booster man sangene? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Du velger en eller flere sanger høyreklikker og velger vis info. Så hvis du har valgt en sang går du til valg for å sette lyden høyere eller lavere. Hvis du har valgt flere sanger dukker det opp med en gang booste mekanismen nederst til venstre. Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Du velger en eller flere sanger høyreklikker og velger vis info. Så hvis du har valgt en sang går du til valg for å sette lyden høyere eller lavere. Hvis du har valgt flere sanger dukker det opp med en gang booste mekanismen nederst til venstre. Mvh Fat_Board 8917358[/snapback] Tror sperren ligger på 100 dB ? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er ikke sikker? Du kunne jo sjekke det ut? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Trådstarter kan jo prøve Rockbox eller euPod ? Selv har jeg 1. gen, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå