Gå til innhold

Fjerne volumsperre på iPod Nano G2

Anbefalte innlegg

Jeg har en helt ny iPod Nano G2 8GB som har vesentlig lavere volum enn en eldre iPod Nano G1 4GB som jeg har for hånd. Jeg forstår det slik at det som følge av EU-regler er lagt inn en volumsperre/plombering.

Jeg har forsøkt å fjerne volumsperren med goPod, som forklart her, men det fungerer ikke. goPod gir bare "iPod not detected".

Så, er det noen som har fått til å fjerne volumsperren på nye iPod Nano G2?

Jeg er klar over at det finnes diverse volumeboost-programmer som øker lydnivået på hvert enkelt spor, men det er ikke aktuelt. Grunnen til at jeg ønsker å fjerne sperren er at jeg bruker Nanoen med mine Beyerdynamic DT770 Pro som trenger en del strøm.. =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Du velger en eller flere sanger høyreklikker og velger vis info. Så hvis du har valgt en sang går du til valg for å sette lyden høyere eller lavere. Hvis du har valgt flere sanger dukker det opp med en gang booste mekanismen nederst til venstre.

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du velger en eller flere sanger høyreklikker og velger vis info. Så hvis du har valgt en sang går du til valg for å sette lyden høyere eller lavere. Hvis du har valgt flere sanger dukker det opp med en gang booste mekanismen nederst til venstre.

Mvh Fat_Board

8917358[/snapback]

Tror sperren ligger på 100 dB ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...