OV-103 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i den rosa utgaven av Fender's Mark Hoppus signature bass? Har søkt som en gal rundt på nettet og diverse nettauksjoner, men har bare funnet en i Ottawa som ikke vil selge over landegrensene. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis han du prater om i det minste kan shippe til USA, så kan du jo bruke Magnum.no og få de til å sende det videre til Norge. Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Han ville helst ha betaling i kontanter, så det er nok derfor han ikke ville sende til Norge tror jeg. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Prøvde å tilby selgeren i Ottawa $100 ekstra for å selge den til meg i Norge, men utenlandssalg er tydeligvis noe han ikke er med på. Er det ingen som vet hvor jeg kan skaffe en sånn? Tilbyr 500 kr finnerlønn . Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 De dukker jo opp på eBay av og til, da, så kanskje du bare må være tålmodig og vente. Er du nødt til å ha den i rosa? Her er en i "daphne blue" som selges "Worldwide": Link Geir Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Den må nok være rosa ja. Håpet på å kunne gi den i bursdagsgave i Mai, men om den ikke dukker opp på eBay før den tid så får det vel bli julegave isteden . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå