Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Ok priest har bra dps, men fortsatt under rogues/mages/hunters (somregel, kommer en på gear) men så får de syk aggro.

 

Warriors kommer heller ikke over disse klassene på dps.

 

Hybrider som shammy og druid har også bra dps men de overgår ikke dps klassene.

 

 

Poenget er, hvorfor ha med klasser som gjør jobben dårligere viss du kan ha med en klasse som er ment for det? Eneste unntaket er shadowpriest, fordi de buffer raidet så mye, men andre klasser som shammy buffer partyet selv om de healer

8381527[/snapback]

 

Priest under hunter? hahaha fint å se du har raida MC da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PvP ja, men hva med pve?

WoW dreier da seg mest om PvE og det var helt unødvendig å nerfe warriors nok en gang.

Til slutt gidder ikke folk spille den klassen om dette fortsetter.

8381331[/snapback]

 

Hva er det du babler om? en minimal dmg nerf har ikke noe å si for en pve warrior siden han skal tanke... er en grunn til at du har defstance og prot specc? Og warrior er IKKE en dps class...

8381349[/snapback]

 

Du tenker ikke på at denne klassen skal fungere solo?

Grinding, generell survability osv.

Kan også sitere Smeagoldfish.

 

Tl slutt tenk også på en ting til.

Det er PR i dag KUN warriors som kan tanke i endgame på tyngre bosser. Altså dem er en nødvendighet i alle endgame guilder. Hvem tror du gidder å lvl opp en warrior da alt er bare nerfs med klassen? Nerf etter nerf etter nerf har klassen måtte gjennomgå i over to år.

Jeg slutta pga det for et år siden. En god RL venn av meg som har spilt tank sinden beta ga seg etter det her kom ut. Han har holdt ut alt for lenge var sluttkomentaren hans. Han så rett og slett ingen fremtid mer i klassen lenger.

En av altene hans ble hans nye main.

 

Vi var 5 stykker som startet med warriors rett etter wow kom ut. Alle har spilt i endgame, alle har slutta.

 

Foresten, sjekk karakterene mine. Du ser at warrioren fortsatt står på 60 og druiden på 70?

kan du tenke deg hvorfor kanskje...

Lenke til kommentar

 

edit: Er en grun til at guilds erstatter f.eks mage med s-priest.. kan gjøre mere skade + boost. Rogues også blir mer og mer ubrukelige i raids, pga dem ikke buffer andre en seg selv. Kan nevne ett guild som gjør dette: Nihilum..

8381454[/snapback]

Så du sier at tactical mastery er ubrukelig talent for tanks?

 

Uansett, tror vi kommer til å se flere og flere warlocks :( . For noe tull! Håper egentlig på en kraftig nerf så alle muppetene reroller noe annet.

Lenke til kommentar

 

edit: Er en grun til at guilds erstatter f.eks mage med s-priest.. kan gjøre mere skade + boost. Rogues også blir mer og mer ubrukelige i raids, pga dem ikke buffer andre en seg selv. Kan nevne ett guild som gjør dette: Nihilum..

8381454[/snapback]

Så du sier at tactical mastery er ubrukelig talent for tanks?

 

Uansett, tror vi kommer til å se flere og flere warlocks :( . For noe tull! Håper egentlig på en kraftig nerf så alle muppetene reroller noe annet.

8381797[/snapback]

 

Ja TM er rimelig ubrukelig for tanks.. 10 rage holder akkurat til både Mocking Blow og Intercept, som er akkurat det du trenger som tank.

Lenke til kommentar

vanskelig å balansere warrior klassen. Solo pve så sliter de slitt, mens i gruppe pve så hard de ganske høy dps, ofte rogue dps, og med et par korte buffs.

 

I solo pve sliter de litt, de er som rogues i plate der, uten stealth og de triksa en rogue bruker for å komme seg unna combat.

 

I gruppe pvp som feks arena er det liten tvil om at warriors er meget sterke, etter min mening alt for sterke. 30% crit er ikke umulig for en warrior, og rundt 10-12k hp er ikke uvanlig.

 

Men åssen du kan balansere en warrior for pve og pvp, det er jeg ikke sikker på.

 

Ihvertfall, gjør warriors litt bedre i pve, og tank classes generelt.

Lenke til kommentar

Stargazer: Jeg har neste 30% crit på min feral druid (som er en hybrid klasse). Bare quest items, nesten ingen instance drops. Ingen enchants heller.

Jeg kjører i fra warriors på tanking og dps.

Det blir litt feil for meg.

 

 

 

Blizzard burde vel greie å gjøre det bedre enn det ved klasse balansering?

Åja, etter denne patchen vil jeg kunne gjøre mere damage i bearform også.

Det er flott for meg, men surt for warrior klassen. :(

Lenke til kommentar
Hvorfor warrior? Hvorfor ikke hunter? Eller druid? Alle kan skaffe seg en hunter eller druid også.

8381888[/snapback]

 

Burde utdypt meg bedre, beklager.. Warrior burde skinne mest rett og slett fordi de er den klassen med DESIDERT størst problemer solo. hunter og druid klarer seg utmerker solo.. Har du prøvd warrior? Tar maks 2-3 mobs før det er tid for bandage før du får deg litt gear, alle andre klasser kan holde på mye mye lenger.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Ok priest har bra dps, men fortsatt under rogues/mages/hunters (somregel, kommer en på gear) men så får de syk aggro.

 

Warriors kommer heller ikke over disse klassene på dps.

 

Hybrider som shammy og druid har også bra dps men de overgår ikke dps klassene.

 

 

Poenget er, hvorfor ha med klasser som gjør jobben dårligere viss du kan ha med en klasse som er ment for det? Eneste unntaket er shadowpriest, fordi de buffer raidet så mye, men andre klasser som shammy buffer partyet selv om de healer

8381527[/snapback]

 

Priest under hunter? hahaha fint å se du har raida MC da :)

8381714[/snapback]

 

Aldri raida mc. var med i en og en halv time så quita jeg, ALT for kjedelig. Men så har vel lvl 60 raiding fint lite med lvl 70raiding? Har vert med i 5-6kara runs, aldri en druid priest eller warr i top 3-4

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor warriors ikke bare kan være den klassen som kan skinne mest i Group PvP.. Alle teams klarer å skaffe seg en warrior om de vil..

8381835[/snapback]

 

Fordi warriors i gruppe pvp har veldig høy burst dmg, og oppimot høyest survivability!Når de får 200 dps våpenene sine, så kan de 2shotte alt!

 

Dette gjelder pvp, og alle klasser som kan såkallt "2-shotte" noen. Feks pom+pyro mages, dw wf shamans osv!

Lenke til kommentar

Darkrevan:

 

Jeg mener at ingen klasser skal kunne burste ned noen på 2 sekunder. 1 mot1 så skal ingen bli 2 shotted. Det var slik før bc, da kunne nesten alle klasser 2 shotte noen, og blizzard lovde forandring med mer hp og den nye staten resilence! Ingenting har forandret seg. Warriors er like imba som de var før BC.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor warriors ikke bare kan være den klassen som kan skinne mest i Group PvP.. Alle teams klarer å skaffe seg en warrior om de vil..

8381835[/snapback]

 

Fordi warriors i gruppe pvp har veldig høy burst dmg, og oppimot høyest survivability!Når de får 200 dps våpenene sine, så kan de 2shotte alt!

 

Dette gjelder pvp, og alle klasser som kan såkallt "2-shotte" noen. Feks pom+pyro mages, dw wf shamans osv!

8381970[/snapback]

 

DW Enhancement shamans fikk faktisk en av de største nerfene i denne patchen. Når denne trer i kraft er det ikke lengre mulig å bruke 2 forskjellige ranks med Windfury for å få separat 3 sekunders WF cooldown på hvert våpen. Det vil si at WF blir totalt ubrukelig for offhand og DW Shamans må nå bruke flametongue for maks dps >.<

 

Er resto shaman selv, men må undre på hvorfor de følte at de måtte nerfe dette. Leker man med tall er det en røff 10-18% total nerf i dps, avhengig av gear. Det er MYE.

 

Var det ikke nok at DW sugde i PvP? Kan vi ikke få gjøre PvE dps heller? Det å ofre dps'en til en ekstra rogue for å ta med en enhancement shaman pga group buffs, er det verdt det?

 

:cry:

Lenke til kommentar
Burde utdypt meg bedre, beklager.. Warrior burde skinne mest rett og slett fordi de er den klassen med DESIDERT størst problemer solo, hunter og druid klarer seg utmerker solo.. Har du prøvd warrior? Tar maks 2-3 mobs før det er tid for bandage før du får deg litt gear, alle andre klasser kan holde på mye mye lenger.

8381910[/snapback]

 

Mange klasser som må spise/drikke etter 2-3 mobs. Har tatt alle charene mine ut i Outland nå, og elemental shaman, shadowpriest, firemage, rogue og warrior er alle noe bajs i begynnelsen. Men, absolutt, druid/afflictionlock/bm-hunter skinner når det gjelder lite nedetid.

 

Men, seriøst, holder på med warrioren min nå, har gått fra 60-65 på et par dager. At man bruker 10-15 sekunder på å spise etter 3-10 mobs er virkelig ikke det største problemet. Litt verre er det med adds @ lav hp, men pytt.

Lenke til kommentar

Tja, må si jeg sliter mer mot 3-4 mobs samtidlig på min shaman, og spesielt min hunter, enn warriorn min. Warrior har jo meget bra AoE skills i mine øyne. Greit nok at man kommer ut av fighten med 10% hp igjen også da, men det går iallefall.

 

Elites skal jeg innrømme er slit som warrior. Men så har jeg også drept elite named mobs med warriorn min som min shaman ikke klarer, simpelthen ved å poppe recklessness. Men det kan jo selvsagt ikke forsvares når man snakker om en 30min CD her.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...