Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Du har selvsagt helt rett i at jeg ikke vil heale noe bedre med en pally-nerf :) Min glede var mer rettet mot at som healing-classer blir de slightly mer jevnbyrdige.

8373784[/snapback]

 

Ja, jevnbyrdige på healing, og ubrukelige i tanking/dps..

 

Alt i alt nærmer paladinen seg en makabert dårlig klasse.

8374344[/snapback]

 

Ganske artig at så godt som alle top-rankede arena team har en pally i laget hvis det skulle være tilfelle da....

8374472[/snapback]

 

Idiot, jeg snakker ikke om pvp, du vet godt at det er noe helt annet der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faens drit at de nerfer warrior. De som sier at vi blir buffet litt og ikke kan klage bør tenke seg om litt.

At intercept fjerner slow er ikke så bra som d høres ut. Mot roguer vil man aldri få komme på avstand å intercepte mer siden insigia ikke fjerner slow. En god mage bruker aldri blink mot en warrior, så man vil sjelden trenge å intercepte de. Eneste bra bruksområdet er shadowpriester, nå vil intercept interupte mind flay self om stunen blir resistet.

At insignia fjerner sheep høres også bra ut, men hvis vi bruker den på sheepen ka skal vi bruke på frost novaen??!

 

Hører folk klager at de blir tatt ned til 20% på 2 sec av en warrior. Ble personlig critet for 7k på en en instant pyro med 3 min cd i arena i går. 134 resilence og 11k hp har eg. Døde av ignite tickene...

Ja warrior kan ta imba dmg av og til, men vi trenger sykt mye flaks for d. Hvis alt criter og en sword spec procer da er vi skumle. Men d skal man faen meg bli hvis man har såpass mye flaks.

Vi warriore har tålt mange nerfs, men no er d snart nok. lvl 63 druiden min frister farlig mye.

8375746[/snapback]

Warriors har fortsatt alt for liten sjangs mot de fleste casters ja, men hvis du bruker spell reflect og shield bash en del og passer på å holde deg på han kan det gå. Er gnom så har escape artist sonm er en kjempefordel. Uten den tror jeg ikke jeg har en sjangs mot mages.

Lenke til kommentar
warrior nerf: Wooho!!

 

in your face whiners!

8378970[/snapback]

 

Er ikke warriors som er whiners nei, er alle andre som har skrevet alle " LOL I CNT BEET WARR! NEEERF!! "-trådene som er whiners.. Og det hjalp også

8379086[/snapback]

 

 

neivel.. warriors (ikke alle men mange) ropte nerf druids.. blå har til og med sakt at druid nerf kom kun pga player whining.

 

men dette skal vi ikke diskutere her.

8380296[/snapback]

 

Vil gjerne se denne posten ellers tror deg desverre ikke på deg..

 

warrior nerf: Wooho!!

 

in your face whiners!

8378970[/snapback]

 

Er ikke warriors som er whiners nei, er alle andre som har skrevet alle " LOL I CNT BEET WARR! NEEERF!! "-trådene som er whiners.. Og det hjalp også

8379086[/snapback]

 

?:S warriors whiner jo KONSTANT, har ikke hørt anet en whining... og nå som dere har fått lett tilgjengelige imba våpen og banker gørra utav det meste og får en liten nerf så begynner dere igjenn-.-- er ikke dette en whine tråd? "Møkkete patchnotes" OH NOES, they are nerfing us

8380863[/snapback]

 

Har ikke warrior lenger til opplysning, var uansett ikke ment som en whine, synes bare det er trist at warriors som er den klassen som har størst problemer solo-pvp allerede, skal nerfes enda mer..

Lenke til kommentar
PvP ja, men hva med pve?

WoW dreier da seg mest om PvE og det var helt unødvendig å nerfe warriors nok en gang.

Til slutt gidder ikke folk spille den klassen om dette fortsetter.

8381331[/snapback]

 

Hva er det du babler om? en minimal dmg nerf har ikke noe å si for en pve warrior siden han skal tanke... er en grunn til at du har defstance og prot specc? Og warrior er IKKE en dps class...

Lenke til kommentar
PvP ja, men hva med pve?

WoW dreier da seg mest om PvE og det var helt unødvendig å nerfe warriors nok en gang.

Til slutt gidder ikke folk spille den klassen om dette fortsetter.

8381331[/snapback]

Hvor ofte procet enrage for deg i high-end Pve da? :S

Lenke til kommentar
/Signed

 

Har selv en 60 warrior, men gikk opp for meg for lenge siden at warriors aldri kommer til å være noe tess i pvp med mindre du har epics. Enkelt og greit. Reroll om dere ikke liker å farme etter epics. OM du liker det, grats med imba damage.

 

/reroll Warlock

/reroll Mage

/reroll Hunter

/reroll Rogue :p

8381013[/snapback]

 

 

eller paladin, shaman, druid. for de som liker noe annet enn KUN dmg all the way;D

Lenke til kommentar
PvP ja, men hva med pve?

WoW dreier da seg mest om PvE og det var helt unødvendig å nerfe warriors nok en gang.

Til slutt gidder ikke folk spille den klassen om dette fortsetter.

8381331[/snapback]

 

Hva er det du babler om? en minimal dmg nerf har ikke noe å si for en pve warrior siden han skal tanke... er en grunn til at du har defstance og prot specc? Og warrior er IKKE en dps class...

8381349[/snapback]

 

...

 

Så alle druids, shamans, priests og paladins skal heale da mener du?

 

 

Idiot..

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke? ser aldri noen av de klassene på toppen av dps, reroll eller spill pvp viss du ikke liker å heale

 

Edit: HAHAHA, hva skal pala gjøre om ikke healing? DPS? pala eier IKKE dps, ny edit: funker bra som tanks og da.. men fortsatt best på healing

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? ser aldri noen av de klassene på toppen av dps, reroll eller spill pvp viss du ikke liker å heale

 

Edit: HAHAHA, hva skal pala gjøre om ikke healing? DPS? pala eier IKKE dps, ny edit: funker bra som tanks og da.. men fortsatt best på healing

8381430[/snapback]

 

Pala: tank

priest: Dps(og ja, dem kommer høyt på dps + booster warlock dps)

shaman: Dps(bra dps dem og + booster party)

 

edit: Er en grun til at guilds erstatter f.eks mage med s-priest.. kan gjøre mere skade + boost. Rogues også blir mer og mer ubrukelige i raids, pga dem ikke buffer andre en seg selv. Kan nevne ett guild som gjør dette: Nihilum..

Endret av Nvrmind
Lenke til kommentar

Warrior har da alltid vært en dps class.

Kompisen min var i hardcore guild som cleara en del i naxx, han spillte dps warrior og lå som oftest på top 10 på damage meter hver eneste kamp når jeg satt ved siden av han og så på.

Du mener at alle warriors skal specce prot og bare tanke og la være å gå PvP?

 

Feral druids gjør sinnsyk dps nå med mangle debuff opp og shred.

Shamans gjør bra dps både som elemental og enhancement, elemental blir jo nerfa en del nå.

Shadowpriest = elendig dps?

Alle disse klassene kan fint ligge i øvre sjikt på et damage meter..

Lurer litt på hva du snakker om når du sier at disse klassene bare skal heale for damagen deres suger...

Men ja pala kan bare heale, det skal jeg ikke si imot.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke? ser aldri noen av de klassene på toppen av dps, reroll eller spill pvp viss du ikke liker å heale

 

Edit: HAHAHA, hva skal pala gjøre om ikke healing? DPS? pala eier IKKE dps, ny edit: funker bra som tanks og da.. men fortsatt best på healing

8381430[/snapback]

 

Ser at du spiller mage, kanskje derfor du er så trangsynt som du er.. "Oh noes! Må dele på dps-spot omgomgrofl!! "

 

Hvorfor tror du warriors har to ( 2 ) dps-trær og bare ett tanking tre?

Lenke til kommentar

Ok priest har bra dps, men fortsatt under rogues/mages/hunters (somregel, kommer en på gear) men så får de syk aggro.

 

Warriors kommer heller ikke over disse klassene på dps.

 

Hybrider som shammy og druid har også bra dps men de overgår ikke dps klassene.

 

 

Poenget er, hvorfor ha med klasser som gjør jobben dårligere viss du kan ha med en klasse som er ment for det? Eneste unntaket er shadowpriest, fordi de buffer raidet så mye, men andre klasser som shammy buffer partyet selv om de healer

Lenke til kommentar
Ok priest har bra dps, men fortsatt under rogues/mages/hunters (somregel, kommer en på gear) men så får de syk aggro.

 

Warriors kommer heller ikke over disse klassene på dps.

 

Hybrider som shammy og druid har også bra dps men de overgår ikke dps klassene.

 

 

Poenget er, hvorfor ha med klasser som gjør jobben dårligere viss du kan ha med en klasse som er ment for det? Eneste unntaket er shadowpriest, fordi de buffer raidet så mye, men andre klasser som shammy buffer partyet selv om de healer

8381527[/snapback]

 

Shaman specca:

-enhancement buffer Warriors, rogues

-Elemental buffer alle casters

Lenke til kommentar

Har sett screenshot av damage meters fra gode guilds der druids er på topp og 5% mer crit til alle i party buffen er dårlig?

Shamans 10% mer AP til party er jo ikke akkurat elendig heller, i tillegg til at de kan ha imp. WF totem og Str totem, booster dpsen en del i en gruppe det.

Lenke til kommentar

Helt utrolig at du ennå gidder pazaak. Du er tatt på faktafeil. Argumentene dine er i beste fall trangsynte.

Selvsagt kan warriors gjøre dps. Selvsagt vil de gjøre mer dps med bedre gear. Sånn er det for alle klasser. Å syte over at en warrior tar 60% av din hp når du tar 100% av hans blir bare latterlig. I solo-pvp er ikke warrior en god klasse. I gruppe pvp kan de gjøre utrolige mengder med dmg. Forutsatt at de har en healer i baken. Men det samme gjelder da for enhver klasse. På ny vil jeg oppfordre deg til å åpne øynene og teste klassen og du vil kanskje forstå hvor dumt det er å juble over en nerf. Warriors er den klassen som har fått flest nerfs de 2 siste åra. Det er et faktum. Å kalle folk whinere fordi de ikke liker å bli nerfet i hver eneste patch blir igjen latterlig.

Jeg kan ikke tenke meg at warriors generelt har ønsket druids nerfet, men det er et faktum at druids lenge etter tbc var foretrukket som tanker. Det er et faktum at tbc ikke har vært melee-vennlig. Derfor kommer det en del endringer i denne patchen som vil rette på det.

Og pazaak, selv du skjønner at pvp bare er en liten del av wow.

Lenke til kommentar
Ok priest har bra dps, men fortsatt under rogues/mages/hunters (somregel, kommer en på gear) men så får de syk aggro.

 

Warriors kommer heller ikke over disse klassene på dps.

 

Hybrider som shammy og druid har også bra dps men de overgår ikke dps klassene.

 

 

Poenget er, hvorfor ha med klasser som gjør jobben dårligere viss du kan ha med en klasse som er ment for det? Eneste unntaket er shadowpriest, fordi de buffer raidet så mye, men andre klasser som shammy buffer partyet selv om de healer

8381527[/snapback]

 

- Shadowpriests som har litt peiling er gjerne iallefall top3 på damagemeters.

- Elementalshamans som har litt peiling (iallefall FØR neste patch) er ganske høyt oppe også.

- Gjelder forøvrig enhancement shamans også.

- Paladin dps i raid sammenheng er ''ikke-eksisterende'' :tease:

 

Men husk..

- Shadowpriests buffer ALLE ranged castere i gruppa, med 5% damage, samt +15% damage (per i dag) til Warlocks og seg selv.

- Shadowpriests healer også veldig bra, og gir mana tilbake til hele gruppa.

- Elementalshamans gir fra seg spelldamage totem og spellcrit totem til mages/warlocks.

- Enhancementshamans gir ut windfury/agi totem og strength totem til melee's, og kan i tillegg backup-heale (til en mindre grad) de andre melee's.

- Både Elementalshamans og Enhancementshamans kan gi ut en syk, syk buff, som gir increased attack og casting speed. (Beste i spillet?)

- Paladins kan faktisk tanke ganske bra. (Og enda bedre etter neste patch)

Lenke til kommentar

Faktafeil? Hva nihilum og andre store guild gjør forandrer jo ingenting, i mitt guild er det i allefall slik. Og det er ingenn forskjell på klassene når vi eller store guild spiller. Og jeg syter fordi en warrior kan ta 60% av hpen min på 2sec med en 8sec CD, og pvp handler ikke om enkeltklasser, men om grp pvp. Og siden når ble pvp en liten del? flere folk som pvper en folk som raider, er egentli ganske sikker på at folk er i beg og arena til sammen myyyye lengre en folk er i instances (generelt) så hvorfor gjøre pvp ubalansert i forhold til pve? Og "de store guildene" klarer seg jo helt fint i rads, og etter det jeg vet er det større mangle på healers en på tanks

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...