Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Trengte mages bare så det er sagt.. Hater mages som skal fyre av begge iceblockene etterhverandre, kan ødelegge så sykt for andre klasser ved å f.eks vente på blink med iceblock.

8376442[/snapback]

 

Må egentlig si meg enig =) viss du trenger 2x iceblock på rad vinner du ikke matchen uansett

Nei? Når roguen angriper deg og bruker improved kick, så bruker man første iceblock, for så å blinke vekk. Og hvis han da blinder senere i kampen så bruker man den neste.

 

Man ligger ikke tynt at selv om man bruker 2x iceblock, snarer tverdt imot : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Poenget mit er at warriors har like bra burstdmg som mages... Og siden når ble warrior en DPS class, joda de har litt dps. Men gå og les på blizzard sin class description.

 

Til alle warriors her som ikke har fått seg 4-6epics og 108dps wep STFU pls, dere har ikke peiling på hvor mye dps en godt geara warr har

 

EDIT: Warrior har bedre pvp dps en mages

8376735[/snapback]

En mage fyrer av dmgen sin på 40yrds, warriors må stå i melee.

Mages kan blinke ut av alt, frost nova alt som prøver seg og evt. ice blocke, ganske gode muligheter til å holde seg på avstand. Warrior har 2 x charge, den ene kan kun brukes som opener. I combat har warriors 1 mulighet til å komme i melee og Intercept har 30 sec CD (uten talents).

Ja, warrior er så sinnsykt mye sterkere enn mages :ermm:

Når ble warrior en DPS class?

Fury warriors har vel vært en veldig sterk dps class ganske lenge nå.

Lenke til kommentar
Men han tok meg ned på 40% på 1 sec... så nerfen er uansett rettferdig

8373422[/snapback]

Alle mager som har mer enn bomull i toppen tar meg ned til 0% hver gang... så nerfen er uansett... *drumroll* urettferdig. Sorry, du bomma med en bokstav.

 

Warriors er den siste klassen i spillet som trengte en eneste nerf på noe som helst område. eod

 

Edit: Det eneste bruksområdet er som en tank eller frontfigur i 5on5 gruppe. Mest ødelagte classen som finnes. Ja, og det ble ikke engang gitt snare-remove på intercept/etc som de lovte, istendenfor kommer enrage/DW og flurry nerfs og et par fullstendig ubetydelige buffs. Yeeeey.

 

Glad jeg har rulla tilbake fra warrior.

8374822[/snapback]

 

Nå snakker jeg om arena der det er 2 på hvert lag og pala+warrior eier ALT som er. Imune mot slow, imune mot fear, bop, divine shield, charge, interceot, pala stun, heals, osv

8376004[/snapback]

Da er ikke du en særlig flink mage spør du meg. Ja, Paladin + Warrior er et solid team, men akilleshelen deres er nettopp hvilket som helst team med mage(s), counterspell en heal og det er game over nesten uansett. 10 sekund på alle holy spells gg.

 

Siden når kunne warriors komme innpå mages mer enn 2 sekund 2 ganger i minuttet?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Men han tok meg ned på 40% på 1 sec... så nerfen er uansett rettferdig

8373422[/snapback]

Alle mager som har mer enn bomull i toppen tar meg ned til 0% hver gang... så nerfen er uansett... *drumroll* urettferdig. Sorry, du bomma med en bokstav.

 

Warriors er den siste klassen i spillet som trengte en eneste nerf på noe som helst område. eod

 

Edit: Det eneste bruksområdet er som en tank eller frontfigur i 5on5 gruppe. Mest ødelagte classen som finnes. Ja, og det ble ikke engang gitt snare-remove på intercept/etc som de lovte, istendenfor kommer enrage/DW og flurry nerfs og et par fullstendig ubetydelige buffs. Yeeeey.

 

Glad jeg har rulla tilbake fra warrior.

8374822[/snapback]

 

Nå snakker jeg om arena der det er 2 på hvert lag og pala+warrior eier ALT som er. Imune mot slow, imune mot fear, bop, divine shield, charge, interceot, pala stun, heals, osv

8376004[/snapback]

Da er ikke du en særlig flink mage spør du meg. Ja, Paladin + Warrior er et solid team, men akilleshelen deres er nettopp hvilket som helst team med mage(s), counterspell en heal og det er game over nesten uansett. 10 sekund på alle holy spells gg.

 

Siden når kunne warriors komme innpå mages mer enn 2 sekund 2 ganger i minuttet?

8377007[/snapback]

 

Søk etter "nuke the lock" på armory

Lenke til kommentar
Men han tok meg ned på 40% på 1 sec... så nerfen er uansett rettferdig

8373422[/snapback]

Alle mager som har mer enn bomull i toppen tar meg ned til 0% hver gang... så nerfen er uansett... *drumroll* urettferdig. Sorry, du bomma med en bokstav.

 

Warriors er den siste klassen i spillet som trengte en eneste nerf på noe som helst område. eod

 

Edit: Det eneste bruksområdet er som en tank eller frontfigur i 5on5 gruppe. Mest ødelagte classen som finnes. Ja, og det ble ikke engang gitt snare-remove på intercept/etc som de lovte, istendenfor kommer enrage/DW og flurry nerfs og et par fullstendig ubetydelige buffs. Yeeeey.

 

Glad jeg har rulla tilbake fra warrior.

8374822[/snapback]

 

Nå snakker jeg om arena der det er 2 på hvert lag og pala+warrior eier ALT som er. Imune mot slow, imune mot fear, bop, divine shield, charge, interceot, pala stun, heals, osv

8376004[/snapback]

Da er ikke du en særlig flink mage spør du meg. Ja, Paladin + Warrior er et solid team, men akilleshelen deres er nettopp hvilket som helst team med mage(s), counterspell en heal og det er game over nesten uansett. 10 sekund på alle holy spells gg.

 

Siden når kunne warriors komme innpå mages mer enn 2 sekund 2 ganger i minuttet?

8377007[/snapback]

 

Søk etter "nuke the lock" på armory

8377026[/snapback]

Spørsmålet er hvordan i huleste greier du deg så bra i arena med det gearet? Ser at roguen har ganske bra gear da men, og dere har _veldig_ mye hp.

Lenke til kommentar
La til Impale i utregninga mi om noen er interessert.. Husk at folk ligger på rundt 15-20% damage reduction minimum, så det endelige tallet blir betydelig lavere.

8373898[/snapback]

 

Har funnet ut at jeg tok feil :p var 4,6k men bare det er nok... 46,k + 1,4k normal crit? går fint an

8374049[/snapback]

 

kan jeg se profilen til warrioren det er snakk om? 4.6k er fortsatt utrolig mye i og med at jeg brukte 3000 attackpower i regnestykket.

8374072[/snapback]

 

 

han fyren som Pazaak sier crittet 4,6k eller 6,4k har jo bare 1500 AP. Ikke sjans til å critte noe av det der då.

Lenke til kommentar
6.4k er bare pure bullshit.

 

 

4k er mulig under ultimate forhold, i arena 3.5k under BESTE FORHOLD (som skjer 1 gang hver uke KANSKJE)

8378523[/snapback]

 

Akkurat, regnestykket lyver ikke.. Poster det en gang til så alle kan se :>

 

-------------------------------------

 

3000 AP / 14 * 3.4 = 728 - 3000 Attackpower gir 728 damage med twohander

 

728 + 496 = 1224 - La til damage fra Lionheart Champion

 

1224 + 210 = 1434 - Mortal Strike

 

1434 * 1.50 = 2151 - Enrage+Deathwish+Imp MS

 

2151 * 2.1 = 4517 - Crit..

 

 

Med min 10% damage reduction ender du opp på 4065. Og dette er med dobbelt så mye AP som denne warrioren hadde.

Lenke til kommentar
6.4k er bare pure bullshit.

 

 

4k er mulig under ultimate forhold, i arena 3.5k under BESTE FORHOLD (som skjer 1 gang hver uke KANSKJE)

8378523[/snapback]

 

eneste måten han kunne crittet 4k var hvis han møtte en fury warrior i cloth som brukte death wish...

8378556[/snapback]

 

Skal vi se:

 

 

1781 AP / 14 * 3.4 = 432 - Hans eksakte AP med trinket

 

432 + 509 = 941 - Skade fra Mooncleaver

 

941 + 210 = 1152 - Mortal Strike

 

1151 * 1.90 = 2187 - Enrage+Deathwish+Imp MS+Warrior i zerkstance som har poppa recklessness+Deathwish

 

2187 * 2.1 = 4592 - Crit.

 

Dette er på et target med null armor.

 

Altså KAN det ikke ha skjedd at han critta 4.6k på en mage.

 

Er jo en mullighet for at warrioren brukte flasks og elixirs når han critta, men lite sansynlig.

 

edit: ops, glemte battleshout, men er ikke vits å ha med, blir uansett ikke nok skade av 400 mer AP.

 

 

edit: la oss si han klarte å buffe seg til 3000 AP. Han ville klart å critte:

 

5721 på en warrior i zerker stance med DW og recklessness uten armor.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar
Jævlig saklig at du siterte hele dritten.

 

""Mangle(Bear)": Damage increased by 15%"

For å si det med tre bokstaver: WTF?

8373232[/snapback]

 

 

warriors og rogues fikk blizzard til å nerfe magle.. ALT for mye. dette vet alle (uten om de nerf whiners). husk på at druids scaler ikke like bra som rogues og warrior når det gjelder gear.

Lenke til kommentar

Det stygge er jo at på "Todo" listen har blizzard skrevet at de skal gjøre warrior changes for at pvp for warrior skal bli bedre well fucking gg :p

 

 

For 3000 ap trenger man flasks og alle buffs i spillet med trinket gående :/ En mage med så mange buffs _HITTER_ for 3000 uten AP. (Med AP POM PYRO er det mulig å få en god 8000 crit elns)

Lenke til kommentar
warrior nerf: Wooho!!

 

in your face whiners!

8378970[/snapback]

 

Er ikke warriors som er whiners nei, er alle andre som har skrevet alle " LOL I CNT BEET WARR! NEEERF!! "-trådene som er whiners.. Og det hjalp også

8379086[/snapback]

 

 

neivel.. warriors (ikke alle men mange) ropte nerf druids.. blå har til og med sakt at druid nerf kom kun pga player whining.

 

men dette skal vi ikke diskutere her.

Lenke til kommentar
warrior nerf: Wooho!!

 

in your face whiners!

8378970[/snapback]

 

Er ikke warriors som er whiners nei, er alle andre som har skrevet alle " LOL I CNT BEET WARR! NEEERF!! "-trådene som er whiners.. Og det hjalp også

8379086[/snapback]

 

?:S warriors whiner jo KONSTANT, har ikke hørt anet en whining... og nå som dere har fått lett tilgjengelige imba våpen og banker gørra utav det meste og får en liten nerf så begynner dere igjenn-.-- er ikke dette en whine tråd? "Møkkete patchnotes" OH NOES, they are nerfing us

Lenke til kommentar

/Signed

 

Har selv en 60 warrior, men gikk opp for meg for lenge siden at warriors aldri kommer til å være noe tess i pvp med mindre du har epics. Enkelt og greit. Reroll om dere ikke liker å farme etter epics. OM du liker det, grats med imba damage.

 

/reroll Warlock

/reroll Mage

/reroll Hunter

/reroll Rogue :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...