Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Spiritual Attunement": First-aid generated healing will no longer trigger this ability. However, "Lifebloom", "Earth Shield", and "Improved Leader of the Pack" will now trigger it correctly. The tooltip has been adjusted to indicate it only works on healing from spells. It will also now work correctly when you are mounted or sitting.

"Spiritual Attunement": Mana is no longer healed if the paladin is at full health.

:realmad:

8375893[/snapback]

 

Enkelt svar på den nerfen: Illumination + Divine Favor + Spiritual Attunement = Gratis mana potion sånn som det er nå.

Lenke til kommentar
Trengte mages bare så det er sagt.. Hater mages som skal fyre av begge iceblockene etterhverandre, kan ødelegge så sykt for andre klasser ved å f.eks vente på blink med iceblock.

8376442[/snapback]

 

Må egentlig si meg enig =) viss du trenger 2x iceblock på rad vinner du ikke matchen uansett

Lenke til kommentar
stemmer det ja, 30 sec "CD" på iceblock

8376340[/snapback]

 

F*** i H******* HORE F***** :cry:

8376378[/snapback]

 

Burde vært 1min slik som vi paladins har.

8376523[/snapback]

 

Det blir for mye igjenn, mages må specce får å få den de må ikke palas, dere har også plate

Lenke til kommentar
stemmer det ja, 30 sec "CD" på iceblock

8376340[/snapback]

 

F*** i H******* HORE F***** :cry:

8376378[/snapback]

 

Burde vært 1min slik som vi paladins har.

8376523[/snapback]

 

Nå er det vel litt forskjell på å være frossett inn i en kapsel med is og ikke fått gjort en drit, og det å boble opp da...

Lenke til kommentar

Kan ikke annet enn å riste oppgitt på hodet over all nerfinga av paladins.

 

De nerfer Illumination som en følge av at de driver å pumper ut paladin healinggear med spellcrit rating. Men da sier jeg fuck that, drit i å lag så usakelig mye spellcrit rating gear, erstatt det med mp5 og la paladin være som den er.

 

Det problemet med Illumination har kun kommet til overflaten på grunn av latterlige itemization fra Blizzard sin side, så i stedet for å gjøre noe med items nerfer de hele klassen uten å tenke på hvordan det vil påvirke de som ikke går rundt å kun stacker spellcrit rating sånn som f.eks meg som liker en balansert blanding.

Lenke til kommentar
Faens drit at de nerfer warrior. De som sier at vi blir buffet litt og ikke kan klage bør tenke seg om litt.

At intercept fjerner slow er ikke så bra som d høres ut. Mot roguer vil man aldri få komme på avstand å intercepte mer siden insigia ikke fjerner slow. En god mage bruker aldri blink mot en warrior, så man vil sjelden trenge å intercepte de. Eneste bra bruksområdet er shadowpriester, nå vil intercept interupte mind flay self om stunen blir resistet.

At insignia fjerner sheep høres også bra ut, men hvis vi bruker den på sheepen ka skal vi bruke på frost novaen??!

 

Hører folk klager at de blir tatt ned til 20% på 2 sec av en warrior. Ble personlig critet for 7k på en en instant pyro med 3 min cd i arena i går. 134 resilence og 11k hp har eg. Døde av ignite tickene...

Ja warrior kan ta imba dmg av og til, men vi trenger sykt mye flaks for d. Hvis alt criter og en sword spec procer da er vi skumle. Men d skal man faen meg bli hvis man har såpass mye flaks.

Vi warriore har tålt mange nerfs, men no er d snart nok. lvl 63 druiden min frister farlig mye.

8375746[/snapback]

 

Og mages må ikke ha flaks for å critte med PoM? Skal vi see, ca 25-30% critchance, samme som warrior :O Pyro critter 5,5k (ca) +40%= 7-8k... Warrior: Ms 4,6k+700-1k normal hit=5,5k 6k viss crit. Hmm joda magen har mer dmg, whaat? Warrior: Plate, masse hp, bra dps og burst dmg, spillets beste slow effect, passe bra aoe, sweeping strikes+aoe. teamer med helaer Mage:Cloth, lite hp, bra aoe, bra burst dmg, teamer somregel med en annen dmg dealer

 

http://armory.wow-europe.com/?#character-s...cale&n=Tigsterr @ Smeagoldfish

8375984[/snapback]

 

Latterlige argumenter!

Hvis du har glemt d, sitter warrior ofte med et debuff som gir 10% mer dmg på deg. Og vi blir tvinget til å være i denne stancen mot mange classer. Bare disse 10%ene gir oss under mail dmg reduction mot fysisk dmg. At warrior har mest hp er en myte. Med arena set vil warrior knapt ha mer enn hvilken som helst annen class. Og plate hjelper lite siden over halvparten av classene her castere eller hybrider. Og d er nettopp alle castere warrior sliter med.

Warrior er også en av de classese som suger mest når d ikke criter. Noe som e festlig som resilience er mer og mer vanlig.

Og spillets beste slow my ass! Bare slow effecten på "slow" er bedre enn hamstring. Siden slow er ranged og har andre effecter enn movment slow.

Både wingclip og crippling slower også mer enn 50%

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Poenget mit er at warriors har like bra burstdmg som mages... Og siden når ble warrior en DPS class, joda de har litt dps. Men gå og les på blizzard sin class description.

 

Til alle warriors her som ikke har fått seg 4-6epics og 108dps wep STFU pls, dere har ikke peiling på hvor mye dps en godt geara warr har

 

EDIT: Warrior har bedre pvp dps en mages

Endret av Pazaak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...