pax1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hmm.. fra patchnotes... Dungeons and Raids"Polymorph" spell duration has been changed from 20 seconds to 8 seconds. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Hmm.. fra patchnotes... Dungeons and Raids"Polymorph" spell duration has been changed from 20 seconds to 8 seconds. 8374095[/snapback] De mener vel mobsene sin polymorph? I så fall er det jo en buff Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Boogieman,13/04-2007 : 13:13]OH LYKKE! Rogues får buff, og dmg-warriors får nerf! I dag er jeg lykkelig! Er drittlei av at dmg-warriors tar roguespots i raid.. Ser ut for meg at Blizzard prøver å gjøre warriors til det de skal være i PvE.. Tanks! Eller offtanks med litt damage Nå får jeg sikkert masse flaming mot meg, men er jeg virkelig den eneste som syns at det blir litt dumt at en kar med Plate, haugevis av HP, raidutilitys, og andre snasne ting, skal outdamage en med leather, som ikke har noe som helst annet å stille med enn damage, og litt spellinterupt? Dette er ingen nerf, men en balansering tbh 8374054[/snapback] Da burde de heller buffe rogues imo, rogues har de vanskelig nok som det er med current encounters, cleave, aoe og veldig melee fiendtlig. Plate?? Mener du det er et argument for at warriors ikke skal gjøre like god raid-dps som rogues? en dps-warrior vil i dps-gear ha rundt like mye hp som en rogue, lite damage reduction fra armor og i tillegg ta 10% mer skade fra berserker stance. kan du spesifisere hvile "raidutilitys" warriors har? Nei var jeg hos blizzard ville jeg heller tenkt ut noe som kunne gjøre rogues mer raid-viable, ikke nerfe warriors. Men blizzard velger jo den lette måten ut av problemet, som vanlig.. 8374092[/snapback] Veldig enig i det her. Rogues kan også komme seg ut av en aggro situasjon. Der har warriors små muligheter. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hmm.. fra patchnotes... Dungeons and Raids"Polymorph" spell duration has been changed from 20 seconds to 8 seconds. 8374095[/snapback] De mener vel mobsene sin polymorph? I så fall er det jo en buff 8374133[/snapback] Er det det så er det bra. Lenke til kommentar
Lupa Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Alt i alt positivt etter mitt syn. + Rogues får en solid pve dmg og utility buff - rettmessig etter mitt syn. Dette er dps klassen som etter min oppfatning har hatt størst problemer jevnt over i tbc. Feral bear druids får en dmg buff - helt ok Hunters får en solid pve dmg og til dels utility buff - rettmessig etter mitt syn. Jeg håper vi blir mer ettertraktet i raids. (dessuten ser både beast/marks og survival ut som gode raid specs!) - Paladins blir nerfet i overkant mye ser det ut som. Jeg synes de kanskje har vært litt vel mana effektive, men nerfen burde vært mindre Holy priests kunne gått blitt buffet Shadow priests blir nerfet, men ikke spesielt mye. Helt greit spør du meg. Hva gjelder dps warrior kan jeg egentlig ikke uttale meg. Har registrert at de gjør det godt på arena teams, men vet ikke nok om pvp for øyeblikket. Øvrige klasser/speccs har jeg ikke satt meg inn i. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 kan du spesifisere hvile "raidutilitys" warriors har? 8374092[/snapback] Dere har diverse shouts som hjelper raidet på forskjellige måter, og muligheten til å steppe inn som off-tank der det trengs. Eneste som holder rogues inne i gamet fortsatt, er at rogues har aggro-reduction... Den dagen warriors får aggro-reduction (og jeg blir ikke overasket hvis de får det) er den dagen rogues blir useless i raids. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Warriors får ikke aggro-reduction slik det ligger an nå.. Om hva offtanking angår, warriors kan ikke steppe inn midt i et encounter og ta over tankinga om de er DPS, selv med shield vil de bli oneshottet. Shouts er vel og greit, men det er det eneste. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jævlig saklig at du siterte hele dritten. ""Mangle(Bear)": Damage increased by 15%" For å si det med tre bokstaver: WTF? 8373232[/snapback] I og med at den ble nerfa med 70% sist patch er vel ikke det der store greiene... I alle fall ikke noe å rope wtf for... Warrior og pally er jo mer som med på hvert eneste gode arena lag at de blir nerfa er vel ikke noe sjokk.. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 ##"Holy Nova" heals can now trigger "Surge of Light" as well.## Det har den kunnet siden Surge of Light ble introdusert.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Er meget fornøyd med det de gjør med druidene (Bitte liten buff?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Damn, liker endringene på items. Braxxis Staff of slumber har fått +39 stamina! Nesten beste tanke-staff ingame nå :S ""Mangle(Bear)": Damage increased by 15%" For å si det med tre bokstaver: WTF? 8373232[/snapback] I og med at den ble nerfa med 70% sist patch er vel ikke det der store greiene... I alle fall ikke noe å rope wtf for... 8374301[/snapback] Han mener sikkert "wtf? Ikke mer enn 15%?" Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du har selvsagt helt rett i at jeg ikke vil heale noe bedre med en pally-nerf Min glede var mer rettet mot at som healing-classer blir de slightly mer jevnbyrdige. 8373784[/snapback] Ja, jevnbyrdige på healing, og ubrukelige i tanking/dps.. Alt i alt nærmer paladinen seg en makabert dårlig klasse. Lenke til kommentar
Lupa Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Palading er gode tanks. Det som mangler er gear/skills for å tanke end game raid instances. Jeg tror det kommer. Se hvor mye bedre en lvl 70 paladin tank er sammenlignet med nivået slik det var på lvl 60 før tbc. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 "Windfury Weapon": Mixing two different ranks of "Windfury Weapon" while dual-wielding will no longer increase the number of "Windfury Weapon" procs. 8372975[/snapback] Fy faen den svir! R.I.P dps shamans Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Du har selvsagt helt rett i at jeg ikke vil heale noe bedre med en pally-nerf Min glede var mer rettet mot at som healing-classer blir de slightly mer jevnbyrdige. 8373784[/snapback] Ja, jevnbyrdige på healing, og ubrukelige i tanking/dps.. Alt i alt nærmer paladinen seg en makabert dårlig klasse. 8374344[/snapback] Ganske artig at så godt som alle top-rankede arena team har en pally i laget hvis det skulle være tilfelle da.... Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Deilig at warrior ble nerfed. Åja, det er /care for meg for jeg spiller ikke warrior og vil pwne dem lettere:) Men GI TILBAKE CHARM på PvP trinket tilwarlock! Og ja: WTF 15% increased Mangle(bear) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Blir det samme som at mage burde bli nerfa fordi jeg har 30% sjanse til å oneshotte target. 8373453[/snapback] Så du critter 10k, lol? og mages har blitt nerfa, 8373473[/snapback] 5500k + 2200 ignite + pyro dot, det blir ihvertfall i overkant av 8k dmg som er nok til å oneshotte de fleste, ellers følger jeg opp med en fireblast som hitter litt over 2000. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Warriors trengte en nerf... en warrior tok 60%av hpen min på 1sec i arena i går (har 10,3k hp 2,4k armour ice barrier oppe og 119 resilence) Edit: For ikke å nevne poly på pvp trinket -.- 8373218[/snapback] Det er blank løgn og det vet du.. En warrior kunne ikke på ett sekund tatt 6766 HP fra deg.. Som frostmage taper du ikke mot warriors, da trenger du en leksjon i l2p Er det noe warriors virkelig trengte var det akkurat poly på pvp-trinket, men å fjerne slowing effects? beviser at blizzard tenker med ræva.. 8373267[/snapback] Mager er jo som oftest hovedtarget i arena, med en rogue og en war på meg er det ikke mye jeg kan gjøre. Digg at molten armor ikke breaker sheep lenger da ^^ Lenke til kommentar
Veta Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!11elevenone1oneone1 Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Warriors får ikke aggro-reduction slik det ligger an nå.. Om hva offtanking angår, warriors kan ikke steppe inn midt i et encounter og ta over tankinga om de er DPS, selv med shield vil de bli oneshottet. Shouts er vel og greit, men det er det eneste. 8374254[/snapback] tenkte ikke på at de skulle steppe inn midt i en encounter. Tenkte mer på muligheten til å skifte gear og stille opp som offtank under clearing ol. Og selv om shouts kanskje ikke har så altfor mye å si (selv om battleshout hjelper veldig på dpsen), så er dette mye bedre enn å ikke ha noe, som er roguen sin situasjon. En rogue er kun med i raid for å gjøre dps.. roguen har ingen annen rolle i et raid overhodet. (unntak: supression-rooms i BWL med disarming av traps) Og når man står der, og kan risikere å bli slått av en warrior i den ene tingen du er ment til å gjøre, så føler man seg desverre rimelig useless.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå