Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

WTF er det med alle prestene som har whinet over pallys i lengere tid og er glad for at vi kommer til å brenne mana som h. i forhold til før? - Jobber dere ikke sammen for å ta nye encounters, og er det ikke da en fordel at paladinene har mana til å heale dere samt at innervates er reservert dere, - eller hva er det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Illumination": This talent now only gives 50% of the mana cost of the critical heal. It also now returns the correct amount of mana when used with ranks 4 and 5 of "Holy Shock". 
"Spiritual Attunement": Mana is no longer healed if the paladin is at full health. 

+

"Sap" no longer removes you from stealth when used. 

:w00t:  I allefall er priesten og roguen min happy

8373447[/snapback]

Du vil vel ikke heale noe bedre fordi Paladins blir nerfet? Typisk class envy, istedenfor å nerfe Paladins burde de vel heller ha buffet Priests.

8373542[/snapback]

 

Var også en del sutring over dette på class-forumet til pala..

Prester som sier de endelig er mer raid-viable osv, er jo bare tull.. Prestene er akkurat like raid-viable som de var før denne nerfen, paladins som er blitt nerfet, ikke buff til prest. Folk ser ikke ut til å forstå dette..

Lenke til kommentar
Så siden en klasse får damagen på en ability oppjustert, er det sammenlignbart med en annen klasse som får effekten av en talent nedjustert?

Er ikke enig der. Ikke sammenlignbart.

8373547[/snapback]

 

Ikke? da det vil gi folk nok en grunn til å rolle druid isteden for warrior, og skikkelige tanks nok en gang vil bli en mangelvare.

Gud hvor mange old school spillere det er som allerede har rerolla pga alle warrior nerfs.

Jeg ser ikke poenget i å nerfe en ren tanke / dps klasse samtidig med at man booster en hybrid, som faktisk i mange tilfeller konkurer med warrior om en party plass som tank eller dps.

 

En warrior basserer sin survability på ren dps. Blir den dårligere stiller man helt klart svakere i gridning for eks.

En druid som allerede er en mester i grinding blir gjort enda litt bedre.

Det synes jeg er lite rettferdig da man snakker om class balance.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Warriors har overpowered damage med crafted twohanders. Vel fortjent nerf.

 

Insignia now removes stun (warlock). GG alle rogues untatt muligens undeads.

 

"However, using this ability now causes "Hypothermia", making the mage unable to cast "Ice Block" again for 30 sec." Hoho

 

Btw, druids dpser ikke i bearform i raids, så hvorfor blande det inn? Mulig at druids trenger denne dmgbuffen mot casters, men mot melee er det overkill. :(

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Etter en rask gjennomlesning, så synes jeg det ser spennende ut.

 

Noen som vet når disse endringene trer i kraft?

8373587[/snapback]

 

Det er vel neste content-patch, vil tippe de kommer ganske snart

8373598[/snapback]

Regner med de vil ha den på test i minst en 2-3 uker for å teste Black Temple. Noen som husker hvor lenge Naxx patchen var på test?
Lenke til kommentar
Var også en del sutring over dette på class-forumet til pala..

Prester som sier de endelig er mer raid-viable osv, er jo bare tull.. Prestene er akkurat like raid-viable som de var før denne nerfen, paladins som er blitt nerfet, ikke buff til prest. Folk ser ikke ut til å forstå dette..

8373571[/snapback]

 

Er vel en liten nerf for Paladin ja.. jeg er holy og det er jo litt trist lesing. Men det ødelegger vel ikke fullstendig, tror jeg (håper jeg).. ikke så ofte jeg har vært med shadow priest og hatt "evig mana".. Men bare 50% av mana tilbake vil jo merkes... :(

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Du vil vel ikke heale noe bedre fordi Paladins blir nerfet? Typisk class envy, istedenfor å nerfe Paladins burde de vel heller ha buffet Priests.

8373542[/snapback]

Du har selvsagt helt rett i at jeg ikke vil heale noe bedre med en pally-nerf :) Min glede var mer rettet mot at som healing-classer blir de slightly mer jevnbyrdige.

Lenke til kommentar
La til Impale i utregninga mi om noen er interessert.. Husk at folk ligger på rundt 15-20% damage reduction minimum, så det endelige tallet blir betydelig lavere.

8373898[/snapback]

 

Har funnet ut at jeg tok feil :p var 4,6k men bare det er nok... 46,k + 1,4k normal crit? går fint an

Lenke til kommentar

OH LYKKE! :D Rogues får buff, og dmg-warriors får nerf! I dag er jeg lykkelig! :p Er drittlei av at dmg-warriors tar roguespots i raid.. ;) Ser ut for meg at Blizzard prøver å gjøre warriors til det de skal være i PvE.. Tanks! Eller offtanks med litt damage :p

Nå får jeg sikkert masse flaming mot meg, men er jeg virkelig den eneste som syns at det blir litt dumt at en kar med Plate, haugevis av HP, raidutilitys, og andre snasne ting, skal outdamage en med leather, som ikke har noe som helst annet å stille med enn damage, og litt spellinterupt?

 

Dette er ingen nerf, men en balansering tbh

Lenke til kommentar
Btw, druids dpser ikke i bearform i raids, så hvorfor blande det inn? Mulig at druids trenger denne dmgbuffen mot casters, men mot melee er det overkill. :(

8373645[/snapback]

 

Da valget står mellom en dps warrior og en feral druid for eks. Hvilken av dem ville du da velge som et ekstra medlem til en 5 manns gruppe.?

Poenget mitt med hele posten var at jeg tror dette bare vil føre til at enda flere foretrekker druids isteden for en warrior.

Poeng nummer to. En druid får økt damage i tank form. En warrior får sin redusert. En warrior er allerede rimelig dårlig til grinding med tank spec.

Druid trenger ikke respece, han kan bare skifte form for å kjøre damage.

Er det rimelig da at warrior får en slik nerf?

 

Jeg kan ikke skjønne hva vi skal med den økte damagen i bearform i det hele tatt.

Et eksempel som tank i Ramparts på lvl 68 stod jeg for 33% av damage done.

En prot warrior på samme lvl hadde aldri greid det samme. Dette var etter "nerfen" vår. Nå får Druids en "buff" og warriors atter en "nerf" Forstå det dem som kan.

 

Ser du som meg er gammel warrior spiller. :)

Det er vel grunner til at vi begge to ikke har spilt dem opp til 70 etter TBC?

Jeg for min del ser hva andre klasser greier å gjennomføre i forhold til warrior klassen. Kanskje det er samme som gjelder for deg?

Lenke til kommentar
La til Impale i utregninga mi om noen er interessert.. Husk at folk ligger på rundt 15-20% damage reduction minimum, så det endelige tallet blir betydelig lavere.

8373898[/snapback]

 

Har funnet ut at jeg tok feil :p var 4,6k men bare det er nok... 46,k + 1,4k normal crit? går fint an

8374049[/snapback]

 

kan jeg se profilen til warrioren det er snakk om? 4.6k er fortsatt utrolig mye i og med at jeg brukte 3000 attackpower i regnestykket.

Lenke til kommentar
La til Impale i utregninga mi om noen er interessert.. Husk at folk ligger på rundt 15-20% damage reduction minimum, så det endelige tallet blir betydelig lavere.

8373898[/snapback]

Har 10.5% damage reduction jeg. :(

 

Warriors gjør vondt.

Lenke til kommentar
OH LYKKE! :D Rogues får buff, og dmg-warriors får nerf! I dag er jeg lykkelig! :p Er drittlei av at dmg-warriors tar roguespots i raid.. ;) Ser ut for meg at Blizzard prøver å gjøre warriors til det de skal være i PvE.. Tanks! Eller offtanks med litt damage :p

Nå får jeg sikkert masse flaming mot meg, men er jeg virkelig den eneste som syns at det blir litt dumt at en kar med Plate, haugevis av HP, raidutilitys, og andre snasne ting, skal outdamage en med leather, som ikke har noe som helst annet å stille med enn damage, og litt spellinterupt?

 

Dette er ingen nerf, men en balansering tbh

8374054[/snapback]

 

Da burde de heller buffe rogues imo, rogues har de vanskelig nok som det er med current encounters, cleave, aoe og veldig melee fiendtlig. Plate?? Mener du det er et argument for at warriors ikke skal gjøre like god raid-dps som rogues? en dps-warrior vil i dps-gear ha rundt like mye hp som en rogue, lite damage reduction fra armor og i tillegg ta 10% mer skade fra berserker stance.

 

kan du spesifisere hvile "raidutilitys" warriors har?

 

Nei var jeg hos blizzard ville jeg heller tenkt ut noe som kunne gjøre rogues mer raid-viable, ikke nerfe warriors. Men blizzard velger jo den lette måten ut av problemet, som vanlig..

Lenke til kommentar

Da så. En godt gearet, skillet pvp-warrior var heldig og crittet deg etter en charge. Han tok 60% av din hp. Du tok 100% av hans.

Joda, det berettiger enhver påstand om at warriors gjør for mye dmg. Selvsagt er det warriors og ikke mages som bør nerfes.

 

Forresten, har du muligheten, lån en warrior og test den. Om du ikke har det, stikk feks til elemental platå, vent til du ser en warrior dukke opp og se all dmg han er i stand til å gjøre. Sjekk også ut nedetid. Kan hende blir du overrasket.

Endret av kafan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...