Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg til en autoattack crit og sword spec, så får du kanskje noe mer realistisk. :thumbup:  Tror heller ikke MS kan gjøre 6.4 k uten at du selv har noe debuffs osv.

8373369[/snapback]

 

Nå sa han jo at han hadde blitt MS'a for 6.4k da ;)

8373379[/snapback]

Ble det og, kan prøve å finne han som gjorde det i armory. Warr + pala, øverst i battlegruppa vår

Lenke til kommentar
Legg til en autoattack crit og sword spec, så får du kanskje noe mer realistisk. :thumbup:  Tror heller ikke MS kan gjøre 6.4 k uten at du selv har noe debuffs osv.

8373369[/snapback]

 

Nå sa han jo at han hadde blitt MS'a for 6.4k da ;)

8373379[/snapback]

Ble det og, kan prøve å finne han som gjorde det i armory. Warr + pala, øverst i battlegruppa vår

8373391[/snapback]

 

Ja vil jeg gjerne se :yes:

Lenke til kommentar

Var da voldsomt til syting på deg Smea... Warriors ble buffet noen plasser, fikk en nerf andre plasser. Evens out ganske bra, og ja, hvis du i det hele tatt spiller pvp, så vet du at dw/enrage nerfen måtte komme. Warriors dominerer i high rated arena play.

 

Det jeg syns er rart, er at ingen nevner Locks sin Curse of Tongues MASSIVE nerf. Men slik er nå verden, pvp trinketet ble plutselig brukendes.

Lenke til kommentar
Pazaak: Ta en liten titt på matten til Smeagoldfish og du ser fort at du må ha misset et annet attack som kom omtrent samtidig som MS'en. En 6.4k crit mortal strike skjer bare ikke.

8373410[/snapback]

 

4,6da kanskje :S var ialefall de tallene, tok feil av navnet også btw :p Tigsterr.

 

http://armory.wow-europe.com/?#character-s...cale&n=Tigsterr

Men han tok meg ned på 40% på 1 sec... så nerfen er uansett rettferdig

Lenke til kommentar

"Illumination": This talent now only gives 50% of the mana cost of the critical heal. It also now returns the correct amount of mana when used with ranks 4 and 5 of "Holy Shock". 
"Spiritual Attunement": Mana is no longer healed if the paladin is at full health. 

+

"Sap" no longer removes you from stealth when used. 

:w00t: I allefall er priesten og roguen min happy

Lenke til kommentar

"Illumination": This talent now only gives 50% of the mana cost of the critical heal. It also now returns the correct amount of mana when used with ranks 4 and 5 of "Holy Shock"

 

Er vel en stor nerf det her, mest for de som har stacket crit istedenfor healing og mp/5...

 

men for all del, paladins best healers kunne ikke vare for alltid, 1 shadow priest i gruppa mi å det er jo ikke sjans for å gå oom

Lenke til kommentar
Hardt nerfa? Det er løgn.

Rettferdige justeringer kalles det.

 

Jeg liker endringa på consumables.

8373160[/snapback]

 

"Rettferdige justeringer" :hrm:

 

skjønner at du ikke har OVERHODET PEILING på warriors nei..

8373207[/snapback]

Men da er vi jo to da tydeligvis. Vis meg tallene på at dette er en hard nerf. Og da mener jeg kalkulasjoner i dps/tps/mitigation loss, eventuelt andre ulemper som gir en innvirkning på rutiner og kombinasjoner.

Lenke til kommentar
"Illumination": This talent now only gives 50% of the mana cost of the critical heal. It also now returns the correct amount of mana when used with ranks 4 and 5 of "Holy Shock". 
"Spiritual Attunement": Mana is no longer healed if the paladin is at full health. 

+

"Sap" no longer removes you from stealth when used. 

:w00t:  I allefall er priesten og roguen min happy

8373447[/snapback]

Du vil vel ikke heale noe bedre fordi Paladins blir nerfet? Typisk class envy, istedenfor å nerfe Paladins burde de vel heller ha buffet Priests.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...