Gå til innhold

Møkkete patchnotes? Discuss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg syns er rart, er at ingen nevner Locks sin Curse of Tongues MASSIVE nerf. Men slik er nå verden, pvp trinketet ble plutselig brukendes.

8373420[/snapback]

 

Kunne ikke brydd meg mindre. Svært sjelden jeg gidder å bruke den i pvp.

 

greit mot healere - men jeg foretrekker mer smertefulle metoder :whistle:

8395144[/snapback]

Uten at jeg kan noe som helst om warlocks, så virker jo den som en genial spell. Nå slower den casteing med 60% i 30 sek, er instant cast og koster ca ingen mana? Hvordan kan det ikke være en av de mest brukte spellsene i PvP? Er det noe jeg ikke vet?

Lenke til kommentar

Ja, instant casts. 60% mer enn 0 sekunder er hvor mye? I tillegg kan druids og mages fjerne curses.

 

I et team med paladin (da paladins ikke har noen healing instants, og de fleste er holy med "lol" damage) uten mage/druid burde han få CoT på seg da, men husk at den forsvinner når han shielder.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Nå gikk warriors for å være freekill lenge og fikk støtte fra folk som spilte andre klasser i at de fortjente en buff, det sier ganske mye. Jeg tror ikke vi er sterkere nå, men med tbc og spesielt gruppe-pvp så er faktisk teammates med healingmuligheter nødt til å gjøre nettopp det, heale, og dermed skinner warrior'n igjen.

Det betyr ikke at warriors er spesielt sterke. Alle klasser gjør masse dmg om de blir holdt i live over tid. Tror litt for mange ikke innser det aspektet.

Og klassene er såvisst ikke balansert 1v1 og ikke gjør det noe for min del heller, jeg trenger ikke å være dmg-klasse nr1 heller, men jeg vil mislike å ikke kunne grinde overhodet pga gjentatte nerfs som kommer etter whines av den typen pazaak har presentert.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke vi er sterkere nå, men med tbc og spesielt gruppe-pvp så er faktisk teammates med healingmuligheter nødt til å gjøre nettopp det, heale, og dermed skinner warrior'n igjen.

Det betyr ikke at warriors er spesielt sterke. Alle klasser gjør masse dmg om de blir holdt i live over tid. Tror litt for mange ikke innser det aspektet.

8428664[/snapback]

Enig med deg der ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...