S.M. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Har mistet litt mystisk mye hud på hendene de siste 2 månder. Noen som vet hva det er/ bør jeg besøke legen ? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bruk fuktighetskrem. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Bruk fuktighetskrem. 8373644[/snapback] Prøvd det.. men det kurerer ikke problemet... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 En god venn av meg, sliter med samme problme. Huden på hendene hans smulder faktisk bokstavelig talt bare opp. Sår store som faen på fingrene osv. Han har prøvd div. hudkremer, men ingenting funker. Noen som vet om noen alt. metododer, medisen eller en salve som SKAL kunne fikse det? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hvis en har soppinfeksjon i huden kan det få sånne resultater. Sier ikke at det er det du har, men jeg ville gått til legen og spurt Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Først og fremst, gå til legen. Deretter, bytt ut all håndsåpe med sensitive/milde produkter, bruk en *skikkelig* fuktighetskrem, pass på å bruke hansker om det er kaldt ute, om han driver med arbeid der hendene er i kontakt med kjemikalier, alltid pass på å ha på seg arbeidshanskene, samme gjelder om henda er mye nedi/under vann eller annen væske. Jeg hadde så tørr hud på hendene en periode at jeg nesten kunne plukke av det ytterste laget med hud oppå håndleddet. Men det ordnet seg med en skikkelig(og dyr :S) fuktighetskrem og mildere håndsåpe etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå