Gå til innhold

Ta fra hele gjengen oppholdstillatelsen

Anbefalte innlegg

Sånne folk (som bruker religion som grunnlag til å utøve vold på andre) må behandles som giftig avfall og dypvannseponeres utenfor norsk territorium

Uavhengig av:

Tro

Hudfarge

Kjønn

8397353[/snapback]

Du vil behande kvinner og menn likt? Kjønnsdiskriminering!

Uansett...

Når man sender sosiopatiske idioter ut av landet så bidrar vi til at hjemlandet deres kommer ett hakk nærmere facistiske diktaturer.

Det må finnes en måte å avidiotifisere mennesker på?

Avmuslimifisere og avkristne og avnazismifisere og avekstremifisere?

Hva hvis vi kaster høyere utdannelser etter dem og låser dem inne helt til de akseptere relativitetsteorien, består examen philosophicum og har realkompetanse?

All statistikk viser at sosiopater med høyere utdannelse går med så lange kjepper opp i ræven at de får vondt i hodet av å utøve voldeligheter og diskutere trosspørsmål!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man gjør noe så kriminelt som det før 10 år som statsborger, så skal man kaste de ut.

8387148[/snapback]

Vel dette er etnisk diskriminering. Norge som stat bør holde seg for god for slikt tull.

8387891[/snapback]

Tenk om en 9 åring knuser en bil da, stakkars fyr.. (Han har ikke vært norsk statsborger i mer enn 9 år) :p

Lenke til kommentar
Rieber-Mohn sier videre at situasjonen i hjemlandet til de to siktede er ustabil flere steder i dag, og at en utvisning til Somalia derfor kan være problematisk.

Hvorfor skal dette være et argument?

De kommer til norge for å komme seg unna elendigheten, de får komme på en betingelse, at de ikke lager bråk. Du må ha en plettfri vandel.

Så plutselig tar en jeng og denger ei, blind vold.

Så kommer problemstillingen opp om at det er ustabilt i somalia der de er ifra.

den kan de bare stappe så langt opp i asle den kommer.

Ellers så kunne vi vel bare bygget noen hus til kriminelle på bouvetøya :wee:

Lenke til kommentar

Tror det ikke før jeg får se det.

Det blir vel til at Brynjar Meling tar saken, og overbeviser både politikere og rettsvesen om at det ville være "umenneskelig" og "et overgrep", samt "brudd på menneskerettighetene" om vi sender disse slynglene tilbake til Somalia, som de sikkert drar på ferie til en gang i året uansett...

Gir 2 til 1 i odds om at disse fantene er på frifot om et par uker, klar til å hevne seg på Kadra. Om de lemlester henne (håper inderlig de ikke gjør det) så blir de antakeligvis belønnet med å få innvilget permanent oppholdstillatelse, fordi fengsel i Somalia regnes for å være for ille.

Hvis vi skal gå for "full pott", så får de sikkert også uføretrygd, slik at de om f.eks. fem år kan reise tilbake tilbake til Somalia og leve som grever resten av livet, hvis vi er så heldige at de reiser frivillig.

Lenke til kommentar

Blir neppe noen som blir sendt ut av landet desverre, se på svindelsaken med trygdevesnet dær blir legen tiltalt (og det er greit) men alle de som har kjøpt falske legeerkleringer for å leve på trygd blir ikke tiltalt, selv om de har ervervet seg millionbøter, dette er skremmende, her leser en om aleneforelder som har jukset litt men arbeidsledighetstrygden for å ha mat i kjeften og de blir bøtelagt med store beløp og må tilbakebetale alt og så kommer disse og bevist kjøper seg falske papirer for å svindle og de får et klapp på skuldren :cry:

Lenke til kommentar

Jo, det skal jeg fortelle deg. Det har seg slik at det er for dyrt å prioritere bortvisning til disse to, dessuten kan man bli beskyldt for å være rasist. Da er det bedre å dekke sin egen ræv, å spare penger på politibusjettet samtidig.

Om de slår folk helseløse, så går det på sosialbudsjettet og folketrygden, og da er det ikke så farlig. Det blir ihvertfall ikke en synlig kostnad. :hmm:

Lenke til kommentar
Jo, det skal jeg fortelle deg. Det har seg slik at det er for dyrt å prioritere bortvisning til disse to, dessuten kan man bli beskyldt for å være rasist. Da er det bedre å dekke sin egen ræv, å spare penger på politibusjettet samtidig.

Om de slår folk helseløse, så går det på sosialbudsjettet og folketrygden, og da er det ikke så farlig. Det blir ihvertfall ikke en synlig kostnad.  :hmm:

8407217[/snapback]

Det er nok desverre slik,hva var det hun fra politiet sa når hun ble spurt om hvorfor ikke disse var utvist??

Det var vel noe slikt: " det er desverre et lite hyggelig tems som jeg ikke ønsker å kommentere" :cry:

Lenke til kommentar

Om de slår folk helseløse, så går det på sosialbudsjettet og folketrygden, og da er det ikke så farlig. Det blir ihvertfall ikke en synlig kostnad.  :hmm:

8407217[/snapback]

Jeg kan forklare hvorfor med noen enkle ord, mange vil nok synes at det er ubehagelig, men sant er det uansett:

Vi har en sosialistregjering. De er mer opptatt av å sy puter opp under armene på folk enn å kreve noe av folk. Kanskje det hadde vært en idé å få FrP i en sterkere posisjon, da hadde vi kanskje opplevd færre slike situasjoner.

Lenke til kommentar

8407217[/snapback]

Jeg kan forklare hvorfor med noen enkle ord, mange vil nok synes at det er ubehagelig, men sant er det uansett:

Vi har en sosialistregjering. De er mer opptatt av å sy puter opp under armene på folk enn å kreve noe av folk. Kanskje det hadde vært en idé å få FrP i en sterkere posisjon, da hadde vi kanskje opplevd færre slike situasjoner.

8411603[/snapback]

Hallo i luken,når ble disse to dømt og skulle sendes ut ?

Riktig i 2004 .

Hvilken regering hadde vi da og hvem støttet den regeringen?

Riktig en borgerlig regering som også FRP støttet :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg husker også da Grete Faremo kjørte en "tøff linje" - relativt sett, i forhold til det som var i AP-regjeringen før. Hun ble jo regelrett satt i gapestokken av Stoltenberg, og ble presset til å gå av. Hun opplevede det som et veldig svik at hun ble gjort til syndebukk enda hun gjennomførte politikken sentralstyret den gang hadde blitt enig om. Dersom jeg ikke husker helt feil skjedde dette under Stoltenberg 1-regjeringen. :hmm:

Lenke til kommentar

Dette er jo en hysterisk underholdende sak, jeg må bare le :!:

Bare se hvor mye ressurser politiet til vanlig bruker når et helt 'ukjent' menneske blir utsatt for vold på gaten - det så godt som ingenting. Saker uten betydelig fysisk skade henlegges jo omtrent før blekket på anmeldelsen har tørket.

Men her settes plutselig himmel og jord i bevegelse for noe som alle vet aldri vil føre til noe annet enn et forsiktig klask på lanken til gjerningsmennene uansett, så det er jo bare bortkastede ressurser. Det er så PK at jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Hva skjedde når Erna prøvde å være litt tøffere? Jern-Erna ble klengenavnet, og kritikken gikk høyt.

Frp har aldri vært i regjering, så å skylde på Frp blir bak mål.

8412289[/snapback]

Vel det som var saken her var at en legger inn en påstand om at det er dagens regerig som er udugelig og har feilen, det får da være måte på å skylde på andre.

Ikke nok med at det klages på det de gjør men nå skal høyresidens udugelighet også belastes dagens regering :!:

Riktig en borgerlig regering som også FRP støttet

Hvor skylder jeg på FRP?

Jeg skrev da vitterlig

Altså en regering som fikk støtte fra bla FRP .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hva skjedde når Erna prøvde å være litt tøffere? Jern-Erna ble klengenavnet, og kritikken gikk høyt.

Frp har aldri vært i regjering, så å skylde på Frp blir bak mål.

8412289[/snapback]

Vel det som var saken her var at en legger inn en påstand om at det er dagens regerig som er udugelig og har feilen, det får da være måte på å skylle på andre.

8414509[/snapback]

Nei, hvorfor det? Be heller folk begrunne sine påstander.

Ikke nok med at det klages på det de gjør men nå skal høyresidens udugelighet også belastes dagens regering  :!:

8414509[/snapback]

Høyresiden er ikke skyld i dette. Så den må du nok begrunne. :p

Hvor skylder jeg på FRP?

Jeg skrev da vitterlig

Altså en regering som fikk støtte fra bla FRP .

8414509[/snapback]

og der skylder du på Frp. Hvorfor ellers nevne det om ikke for å implisere skyld? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...