LordShaft Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Heisann godtfolk... Jeg har betalt både med mastercard og Visa når jeg har betalt for LIVE tjensten. Finnes det noen mulighet å slette de korta jeg har lagt inn? Er ett kort jeg skulle ha fjernet. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Jeg tror du kan gjøre det på www.xbox.com under myLive profilen eller noe sånt. Edit: Nå har jeg vært inne og sjekket. Jeg har jo kun et kort inne da, men jeg ser ingen funksjon for å slette kortet. Du kan imidlertid velge å bytte til et annet kort/legge til nytt kort. Du må logge deg på xbox.com, velge profil og så faktura og betalingsinformasjon. Endret 13. april 2007 av Azaz Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Nei, det går ikke ann. Og MS har fått og får mye pepper for det. Lenke til kommentar
D-ViouS Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Sue them! Så lenge det ikke står noe i User Agreement når du registrerer Endret 13. april 2007 av D-ViouS Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Sue them! Så lenge det ikke står noe i User Agreement når du registrerer 8373953[/snapback] Det er jo ingen som leser det Og jeg regner at MS har dekket rompa si godt i EULA'ene sine. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Nei finner ikke noe jeg heller. Fy faen dette er jo helt høl i hodet! Nei fytte grisen. Shame on MS!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Ja, det er veldig kjipt at det ikke går an å slette kortinformasjonen. Lenke til kommentar
A14 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei dette passer kansje ikke inn på denne tråden men samme de... Jeg har prøvd å skaffe meg ett xbox live abonemang men når jeg skriver inn "subscription" coden eller hva det heter får jeg bare beskjed om at jeg må prøve igjen senere... jeg har prøvd i mangr timer nå men jeg får det ikke til å virke må jeg vente enda lengre eller hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå