jealei Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det var en man som var hos en pykolog, for og snakke om drikke problemene, han forteller da at han gifttet seg med en som var gift og skilt igjen, også gifta faren seg med dattra til kona hans, også skjer det masse så ender det opp med at han er far og sønn til seg selv eller noe sånt, også sier pykologen at det ikke er rart at han drikker, men burde fortsette med det, noen som vet hvor det er fra? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Øystein Sunde har jo en sang som heter "Jeg er min egen bestefar" http://www.azlyrics.us/188210 Men er ikke sikker på hvor på nettet du fant teksten. Skal lete litt til. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 men sangen til Øystein Sunde er ikke helt den samme, for jeg husker klart at denne fyren var hos en pykolog, jeg tror jeg fabt historien enten på humor911 eller tull.no Lenke til kommentar
notalive Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Humor911 var det første jeg også tenkte. Fant den ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå