eught Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg tenkte litt en dag, og fant ut at det ville være lurt med en HD som utvidet seg fysisk etter hvert som man lagret mer på den. På den måte slapp man å kjøpe nye HD'er hele tiden, den eneste begrensingen var den fysiske plassen man hadde i kabinettet/rommet. Men for at det skal komme nye ting på markedet, kom det jo etterhvert HD'er som tok mindre fysisk plass pr. GB. Noe som forskerne kan bryne seg over? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 uhm, at de skal lage større harddisker fysisk eller at en harddisk "vokser" ? misforstod litt først. hvis man hadde fått mere plass ved og lage 5 1/4 harddisker så hadde det hvert ok for meg. greit og bare hatt 5 1/4 brønner. Lenke til kommentar
eught Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Nei jeg mente at altså HD'ene vokser etter hvert som man lagrer ting på den. Så volumet øker pr. GB man lagrer på den. Burde kanskje klarert dette i begynnelsen. My mistake :smile: Edit: Skrivefeil _________________ Hva skulle man gjort om man aldri kverulerte? Specs: Asus P4B266-E, Intel P4 NW 1600@2133 mhz, 256 mb TwinMos DDR-ram, Western digital caviar 80GB 7200 RPM, Chieftech Dragon Big Tower Sølv,Hercules FDX8500LE [ Denne Melding var redigert av: eught på 2002-12-18 22:02 ] Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg tror nok de forskerne VIRKELIG ville fått noe å bryne seg på :razz: Men det er en interessant idè Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Husker dere "Bigfoot" harddiskene? svære harddisker man satt i 5,25" plassene. Jeg tror grunnen til at de ikke "tok helt av" var pga. den SYKT høye aksess-tida. Hva med 3,5" HD'er med dobbel høyde/flere plater? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 jah... big foot blei ikke suksess pga. høy aksess tid... men dobbel høyde på 3.5 hadde vært spennende, men en annen ting som er veldig spennende er de harddiskene som lagrer holografisk Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-18 22:03, skrev sedsberg:Husker dere "Bigfoot" harddiskene? svære harddisker man satt i 5,25" plassene. Jeg tror grunnen til at de ikke "tok helt av" var pga. den SYKT høye aksess-tida. Hva med 3,5" HD'er med dobbel høyde/flere plater? stefaren min har en slik enda og han bruker den 2gb rommer den faktisk. han har en 30gb også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå