KydeX Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Hei. Jeg er på jakt etter ny mobil, da jeg skal skifte jobb. Den gamle jobben dekket mobil, men det gjør ikke den nye. Jeg bruker telefonen mest til å ringe med, og lite annet, så jeg er egentlig interressert i en telefon som ser grei ut og har kvalitetsfølelse. Jeg hadde egentlig sett meg ut LG shine, men siden jeg skal reise vekk en del i ny jobb så ønsker kona at jeg skal ha videotelefon Jeg har prøvd søkefunksjonen til amobil, men det finnes ikke noe alternativ for videotelefon etter hva jeg kan se. Altså: Videotelefoni (med brukbar kvalitet) Må se litt bra ut og ha litt kvalitet prisklasse: helst ikke mer enn 3000 uten abb. Den må vel ha 3G pga. videotelefoni. Ellers er det vel ikke så nøye tror jeg. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg er på utkikk etter en selv, fordi min gamle er på vei til å tryne helt. Men k610i skal vell ha det meste. Pris = 1800kr Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 (endret) Takk for svaret, denne ser jo egentlig kjempegrei ut. Tror jeg bestiller meg en slik. Edit: Hos Mshop kommer det på 2002 kr. med frakt, men de har den til 1930 hos elprice. Tror jeg stikker innom der og kjøper over disk istedet da. Endret 13. april 2007 av Azaz Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Takk for svaret, denne ser jo egentlig kjempegrei ut. Tror jeg bestiller meg en slik. 8372798[/snapback] bestiller du en til meg å Lenke til kommentar
skolelyset Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Veit dere om noen flere alternativer med videofunksjon? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Veit dere om noen flere alternativer med videofunksjon? 8373230[/snapback] Tja... fins noen gode og rimelige... Men dessvere fungerer prisguiden ikke helt... når man søker på videetelefoni så kommer ingen telefoner opp Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg har en Nokia 6280 gjennom jobben, den funker greit til videotelefoni, men jeg skal levere den inn nå, og har ikke lyst på en ny 6280. Derfor blir det nok K610 på meg. Lenke til kommentar
lindemans Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 ACN har jo kommet med en Voiptelefon, som heter ACN Iris 3000. Jeg har skaffet meg en slik en, og den er jeg kjempefornøyd med Angrer ikke for at jeg fikk tak i denne videotelefonen. En Iris 3000 kan man ikke kjøpe i butikk, så må kjøpes via ACN. Så hvis noen er interessert, ta kontakt [email protected] eller videotelefonnr mitt: 854 00 571. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå