luffa Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Jeg har et Fuji Finepix s304 og har nå filmet små snutter med det. Men ved en anledning snudde jeg kameraet på høykant, jeg trodde jeg kunne snu det på samme måte som bildene. (etter at jeg har overført det til pc altså) Men så enkelt var det ikke. Noen som vet hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Prøv å snu skjermen over på sida;) Nei faktisk så vet jeg ikke helt selv og kunne godt tenke meg å finne ut av det. Det burde ikke være nødvendig med et svært og dyrt filmredigeringsprogram for en så enkel operasjon... Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 19. desember 2002 Del Skrevet 19. desember 2002 Du kan gjøre dette med Adobe Premiere, men det er jo et relativt kostbart produkt... jeg har gjort dette før med en annen applikasjon, jeg husker bare ikke hvilken. Skal se på det i kveld -flff Lenke til kommentar
svingen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 se på den topic`en her http://forum.akam.no/viewtopic.php?t=102666&highlight= tror den er inne på noe og programet er heilt gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå