Gå til innhold

Datadeler som gis bort. Post liste her! V2

Anbefalte innlegg

Kjøreregler for denne tråden

* Post deler dere har som dere kan gi bort mot frakt her

* Du KAN spørre om deler i denne tråden, MEN da må du ha noe du kan gi bort, hvis ikke spør over PM.

* Rediger bort deler som ikke er tilgjengelige lenger

* Småprat er lov til en viss grad, så lenge det er relatert og nyttig for andre forumbrukere. F.eks: Du kan spørre om hvor mange MB den rambrikken har, kan være at den personen har glemt å skrive det.

* Helst oppgi hvor delene kan hentes.

Sklir det ut så stenges den umiddelbart

Velkommen til V2, med litt mildere regler :D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel da kan jeg starte med ei Elixir 512mb DDR brikke med 266mhz...

tar ikke noe for denne, heller ikke i frakt. Er noe usikker på i hvilken grad den fungerer så da :thumbup:

EDIT: Rettet på info om brikken

EDIT2: Gratis frakt folkens... Har flere som har tinget på, men spørst etter oppdateringen av infoen :thumbup:

Første gang

Andre gang

Tredje gang

SOLGT!

Endret av FaO
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Er det noen som har en DDR SDRAM PC2700 brikke liggende? Aller helst 256 MB og oppover... Isåfall, PM meg !

Jeg har liggende:

Flere nettverkskort

Prosessor kjølevifte m kjøleribbe

Skjermkort (ikke noe svære greier, vet ikke hvilket merke)

CD-brenner

PM!

Lenke til kommentar
Denne har sklidd veldig ut. Kjøp, salg og bytte skal foregå i bruktmarked ikke i forumet, som presisert i retningslinjene :)

Dette var en tråd hvor folk skulle poste hva de hadde å gi bort.  Tråden stenges. Det vil avgjøres internt om den åpnes igjen (og om det skjer, blir den ryddet opp i.)

8371760[/snapback]

Såvidt jeg har fått med meg har det ikke blitt avgjort om den orginale tråden har livets rett på forumet. Denne blir derfor stengt, og om det blir avgjort at en slik tråd skal finnes på forumet vil en moderator/administrator opprette tråden

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...